9000 jõu puudus.(korras)

Tonnised ja nende mured
Vasta
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#1

P Sept 30, 2018 17:37

Tere,

Poetan ka oma mure teile lugemiseks, ehk keegi oskab aidata.
Auto Saab 9000 CSE 2.3T 147kw, 1994a.
Paar päeva tagasi tundsin, et turbo ei rakendu nagu korralikult järgi, seda ka näitas turbo seier.
Seier ise jõuab kuskile poole peale ehk 0,4-0,5bar.
Esimesena asjana võtsin BPC küljest keskmise vooliku ära ehk W voolik ja auto sain lasta ilusti 1.0-1.1bari peale(seieri järgi nende triipudeni mis tähistab siis seda rõhku).
Nii kui voolik tagasi panna pole jõudu endiselt.
Vahetasin tulemüüri juures turbo anduri(sisselaske kol.andur) ära aga ei midagi.
Bypassi vahetuse tegin ka + ühe vaakum vooliku ja ikka üks suur null.
Sain ka ühe teise BPC klapi(kasutatud) aga ei muutunud ka sellega midagi.
Foorumis jäi see jutt silma, et kui BPC klapi C otsast sisse puhuda siis õhk peab väljuma W otsast ja kui R otsast puhuda siis samuti W peab õhk välja tulema.
Takistused mõõtsin ka ära ja mõlemal 3 oomi.
Ütleme nii, et mõlemal klapil C otsast puhuda sisse siis koguaeg viskab W ka õhu välja aga kui R puhuda siis nagu klapp oleks kinni ja ei midagi saa puhuda W välja.
Määrisin, puhastasin jne ja mingi hetk sain ka R otsast puhuda nii, et W õhk välja tuli. Panin auto peale ja ikka null ja kui kohe peale seda maha võtsin siis jälle R puhudest ei tule W midagi :freak:

Nõuanded ja soovitused on teretulnud. Samuti kui kellelgi Järvamaal või lähiümbruses oleks Tech2 olemas siis oleks tore kui keegi saaks veakoodegi uurida, sest auto ise ei anna ühtegi.
Viimati muutis Phazer, L Okt 06, 2018 10:46, muudetud 2 korda kokku.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

P Sept 30, 2018 20:14

Puhumisega klapi korrasolekut ei tuvasta. Kas see "teine BPC klapp" oli kindlasti korras?
Võta klapilt pistik lahti, süüde sisse, multimeeter pinget mõõtma, üks ots aku miinusklemmile ja teisega proovi pistiku klemme.
Ühel peab neist kindlasti olema +12V ehk siis aku pinge. Kui pole, siis kaitsmeplokis tõenäoliselt APC kaitse läbi.
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#3

P Sept 30, 2018 21:32

Ega ma 100% kindel pole, aga homme proovin sinu meetodit. Tänud :)

Ahjaa kas Tech2 on üldse võimalik näha seda kui see klapp jukerdama peaks?
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#4

E Okt 01, 2018 13:18

Selle mõõtmise järgi peaks olema korras, on olemas akupinge ühel klemmil.
Proovisin ka veel kolmandat BPC aga ikka tulemus null :(
Täna veel plaanis kõik võimalikud vooliku ühendused korra üle käia, ehk on midagi nendega.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

E Okt 01, 2018 16:11

Kui sul originaalsoft, siis fuel cutoff peaks olema 1,35 baari. Võtad W vooliku lahti ja surud C vooliku kokku (et seal midagi läbi ei pääseks) kas läheb 1,35-ni ja siis järsult võtab süüte/kütte tagant?
Kas lahtise BPC pistikuga sõites on rõhk sama mis ühendatud pistikuga?
Kas pole kogemata BPC juhtmed omavahel lühisesse sattunud?

Seegi võimalik, et kusagilt surub õhku välja. 90-kraadine lõdvik, mis läheb throttle body'sse. Üsna tihti tekib sinna pragu mida kohe ei märka.
Võib olla ka mingi õhuleke suunal turbo -> intecooler -> throttle body. Seda peaks ka kuulda olema, kui koormuse all vihiseb õhku..

Mis originaal-BPC klappidesse puutub (kolme klemmiga, 900/9000 omad), siis need peavad ikka teadaolevalt teisel autol ka töötama. Harva need töötavad, sest konstruktsioon vilets ja aeg oma töö teinud.
9-5 klappidaga (kahe klemmiga) muret tavaliselt pole.
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 468
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#6

E Okt 01, 2018 17:17

Phazer, kas sul on originaalsoft? :)
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#7

E Okt 01, 2018 17:44

On originaal soft. Fuel cuti tunnet tean(teise Saabiga on ette tulnud kunagi). Antud autoga hetkel olen proovinud ainult ilma W voolikuta ja ise lasen jala maha enne kui cut off peaks tulema.(kas tasub proovida fuel cut offini lasta kui C kinni pistan ja W lahti teen?)
Ilma pistikuta pole proovinud.
Lühist ei julge ka veel pakkuda(saaksin homme tegeleda selle otsimisega)

Nii, just praegult hetkel vahetangi seda voolikut:D, sest kõrvaga on kuulda sealt midagi ja kui käega natuke kuskilt pigistada siis vuhin vait.
Koormuse all sõites ei tähelda, et mujalt vihiseks.( samas, mine tea)

Olen mõelnud tõsiselt CR Performanciga-ga kontakti võtta, et see kolme pistikuga BPC minema saata ja lasta 9-5 oma paigaldada.

Hetkel aga vahetan selle 90-kraadise vooliku ära ja vaatan mis saab.
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#8

E Okt 01, 2018 19:58

Ei läinud see voolik paigaldus hästi. Üks ots väiksem ja teine suurem, kuna pole endal võtta õiget voolikut siis aretasin millestki midagi sinna ning ei jäänud see hea.
Uue otsinguid alustama ja kui on kellelgi pakkuda seda võib julgelt teada anda :)Üks ots tuleb tühikäigu mootorist ja teine läheb gaasiklappi. Varuosa koodiga 9128695.
Phazer
Postitusi: 134
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro

#9

R Okt 05, 2018 20:48

Auto korras ja toimetab. 8-)
Suured suured tänud Sebastianile ja Trionicule. :thumb:
Kui ise ikka hakkama ei saa, siis need mehed saavad.
Lühidalt võin ise öelda, et läks vahetusse BPC(9-5 oma küljes nüüd), ECU(oli lühises), ja see sama voolik millest juttu oli +
natuke hooldust sai ka. :)
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 468
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#10

R Okt 05, 2018 21:51

Kohe teine lugu! :) congrats!
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Vasta