Väljalaskekollektor tonnisele - mis vahe neil on?
Kolleegid, tekkis temaatiline küsimus väljalaskekollektori struktuuri ja ülesehituse osas - kas keraamilise kattega manifolditud tubularil on kindel eelis?
Mis on tavaliselt kontrollküsimused müüale, et vähemalt pealiskaudselt arusaada kokkukeevitatud toote kvaliteedist?
Tähelepanu välja jäid need:
https://a-zperformance.com/sale/saab-pe ... ds-33.html
Stainless Steel manifold SAAB 9000
Strongly recommended combining this with a large downpipe to optimize flow all the way through.
Material of tubes: Stainless steel (KO36, AISI 321, 1.4541)
Thickness of tubes: 2,6 mm
Joints: TIG
The mounting flanges are milled.
Ceramic coated performance manifold SAAB 9000
Due to the inside and outside ceramic coating the manifold is recommended up to 1200 degree Celsius, holds 30% of the heat.
Material of tubes: Stainless steel (KO36, AISI 321, 1.4541)
Thickness of tubes: 2,6 mm
Joints: TIG
The mounting flanges are milled.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kui sellise raha eest osta väljalaskekollektor, kas siis ka veel tekib küsimus kattematerjali olulisusest?
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/sa ... flans.html
(selline kollektor läheks ju tahes tahtmata teibi alla peitu)
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/sa ... flans.html
(selline kollektor läheks ju tahes tahtmata teibi alla peitu)