1. leht 1-st

Väljalaskekollektor tonnisele - mis vahe neil on?

Postitatud: R Dets 07, 2018 17:27
Postitas denczik
Pilt

Kolleegid, tekkis temaatiline küsimus väljalaskekollektori struktuuri ja ülesehituse osas - kas keraamilise kattega manifolditud tubularil on kindel eelis?

Mis on tavaliselt kontrollküsimused müüale, et vähemalt pealiskaudselt arusaada kokkukeevitatud toote kvaliteedist?

Tähelepanu välja jäid need:

https://a-zperformance.com/sale/saab-pe ... ds-33.html

Pilt

Stainless Steel manifold SAAB 9000

Strongly recommended combining this with a large downpipe to optimize flow all the way through.
Material of tubes: Stainless steel (KO36, AISI 321, 1.4541)
Thickness of tubes: 2,6 mm
Joints: TIG
The mounting flanges are milled.

Ceramic coated performance manifold SAAB 9000

Due to the inside and outside ceramic coating the manifold is recommended up to 1200 degree Celsius, holds 30% of the heat.
Material of tubes: Stainless steel (KO36, AISI 321, 1.4541)
Thickness of tubes: 2,6 mm
Joints: TIG
The mounting flanges are milled.

Re: Väljalaskekollektor tonnisele - mis vahe neil on?

Postitatud: R Dets 07, 2018 18:55
Postitas caarel
Kui sellise raha eest osta väljalaskekollektor, kas siis ka veel tekib küsimus kattematerjali olulisusest? :D

https://shop.klracing.se/sv/artiklar/sa ... flans.html

(selline kollektor läheks ju tahes tahtmata teibi alla peitu)

Re: Väljalaskekollektor tonnisele - mis vahe neil on?

Postitatud: L Dets 08, 2018 12:16
Postitas Cyber
Keraamikat ei pea enam mähkima. Ja kui mähkida vaja, siis kaotab see roostevaba ka mõtte. Võiks ka siis mustast materjalist kollektori võtta.