Temp, Termostaat ja selle vahetamine
Postitatud: L Jaan 05, 2019 6:18
Tonnisel temperatuuri näidik ei kipu palju rohkem üles poole tõusma. Eelmine nädalavahetus sai sõidetud nii ~1500km ots ja sõiduajal näidik ei muutnud oma asendit. Tõusis küll siis päris sinna punase juurde kui tegin parklas väikese lühi uinaku- nii umbes vast 30 mintsa (tõesti kellalt aega ei võtnud, tegu oli öösel ja suht uneväsinud olin) Kuid siis sõitu jätkates kukkus kiirelt näidik jälle alla oma asendisse ja jäigi sinna. Tookord oli nii -10 ringis külma.
Autos ka otseselt külm pole ja ka liiga soe pole. Terve tee sõites oli puhur asendis 3, asendis 2 hakkas pikalt istudes ikkagi jahe, jäi nagu vajaka soojast. Linna vahel kärutades sups siia ja sinna siis võib-olla see näidik kopika võrra tõuseb ülespoole.
Ühesõnaga ise kahtlustan hetkel termostaati. Käisin täna ja ostsin uue valmis. Seoses sellega oleks paar amatööri küsimust kuna puuduvad igasugused antud ala teadmised ja kogemused ja päris katse eksitus meetodit ei tahaks muterdama hakata
1. Nagu ma siin olen seda foorumit uurinud ja aru saanud asub termostaat (näoga mootori poole oles) vasakul all mootori juures kus on ka ilmselt vee pump. Et siis pean maha selle kupatuse kruvima, et saada kätte termostaat.
2. Nagu ma aru saan, et siis kui eemaldan selle vee pumba siis ka jookseb välja kogu jahutus vedelik! Kas uut jahutus vedeliku ostes peab midagi erilist silmas pidama (on mingi kindel nõu või kõlbab standartne)?
(Loomulikult saab ka hiljem kasutada olemas olevat kui see kenasti kaussi lasta )
3. On selle termostaadi vahetamine teostatav ka parklas??
Sellisel tasemel seisab kõik aeg temp osuti mu masinal.
Selgituseks lisan paar pilti oma masinast.
Termostaat peaks siis asuma number 1 nolega osutatud kohas ehk siis veepumba juures. Visuaalsel vaatlusel sobiks termostaat ka number 2 noolega osutatud kohta. Teisel pildil siis on tehtud pilt külje pealt.
Autos ka otseselt külm pole ja ka liiga soe pole. Terve tee sõites oli puhur asendis 3, asendis 2 hakkas pikalt istudes ikkagi jahe, jäi nagu vajaka soojast. Linna vahel kärutades sups siia ja sinna siis võib-olla see näidik kopika võrra tõuseb ülespoole.
Ühesõnaga ise kahtlustan hetkel termostaati. Käisin täna ja ostsin uue valmis. Seoses sellega oleks paar amatööri küsimust kuna puuduvad igasugused antud ala teadmised ja kogemused ja päris katse eksitus meetodit ei tahaks muterdama hakata
1. Nagu ma siin olen seda foorumit uurinud ja aru saanud asub termostaat (näoga mootori poole oles) vasakul all mootori juures kus on ka ilmselt vee pump. Et siis pean maha selle kupatuse kruvima, et saada kätte termostaat.
2. Nagu ma aru saan, et siis kui eemaldan selle vee pumba siis ka jookseb välja kogu jahutus vedelik! Kas uut jahutus vedeliku ostes peab midagi erilist silmas pidama (on mingi kindel nõu või kõlbab standartne)?
(Loomulikult saab ka hiljem kasutada olemas olevat kui see kenasti kaussi lasta )
3. On selle termostaadi vahetamine teostatav ka parklas??
Sellisel tasemel seisab kõik aeg temp osuti mu masinal.
Selgituseks lisan paar pilti oma masinast.
Termostaat peaks siis asuma number 1 nolega osutatud kohas ehk siis veepumba juures. Visuaalsel vaatlusel sobiks termostaat ka number 2 noolega osutatud kohta. Teisel pildil siis on tehtud pilt külje pealt.