Kuidas tundub selline tonnise steidžide jaotus? Kas kulgeb sujuvalt astemelt astemele?

Tonnised ja nende mured
Vasta
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 463
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#1

R Apr 26, 2019 13:47

Antud jaotuses on neid kokku seitse tükki.

Analoogselt MapTun Tuning Kits https://www.maptunparts.com/tuning-kits ... 98/mt5/194

Viienda šteidžini tahakas jõuda.

Sebastianil juba Stage VI?

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

R Apr 26, 2019 14:19

Stage6 jaoks puudub mul GT30. Kas ma seda väga tahan, on muidugi iseasi. Sõitnud originaal MY07 9-5Aeroga (Stennu), saan ma aru mis asi on vääne madalatel pööretel. Olin juba unustanud.
Järelikult praeguse GT28RS asemel GT30 teeks linnasõidu veelgi ebamugavamaks. Iga möödasõidu jaoks tuleb mootor parajalt lärmama panna. Ei imesta, miks linnas enamasti 3. käiguga sõidan..
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 463
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#3

R Apr 26, 2019 15:51

Sebastian, kas keerulise linnasõidu all sa pead silmas spec sidurit, või miks on vaja mootor lärmama panna ? :)
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1080
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#4

R Apr 26, 2019 16:09

Suurem turbo ei tule madalatel pööretel järgi. Selleks, et minekut oleks peab olema madalam käik ja kõrgem pööre - vähemalt 3000+rpm GT30 puhul.
sigaelmar
Postitusi: 992
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#5

R Apr 26, 2019 18:49

Siis tuleb kaks turbot panna, üks suur ja teine väike ;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7288
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

R Apr 26, 2019 19:37

Üks lätlaste vanasõna on selline: ( ehk on abiks) :
Selleks, et üle kraavi hüpata, ei ole vaja sinna kraavi sisse hüpata ja hakata sealt välja ronima! :P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 463
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#7

R Apr 26, 2019 19:49

Kas kraavist välja ronimise all sa mõtled seda, et kui näiteks oletame keegi spetsiaalselt ostaks endale nõukogude aegse kaubiku ning kaks kuud näeks sellega lõputut vaeva ? :D Selles mōttes, kas steidžid ei väljenda sinu jaks auto parendust?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#8

L Apr 27, 2019 13:37

Ehk "kraavist välja ronmine" on selle möttega öeldud , et ei ole vaja vahepealseid ümberehitusi teha. Kui soovid mingit "stage" siis tee kohe köik vajaminevad ümberehitused. Tegelikult ei ole seal "stagede" ümberehituste nimekirjas vajalikke "raua" muutusi. Kütuseliinid hakkavad häirima juba 400 hp piirimaadel ,kütusepump palju varem, käigukast 500nm väändemomendist ülespoole. Pihustite tootlikuse määramine on täielik "lotomäng" - ehk piisab ehk ei. Need kes kindla peale softi mudivad soovitavd 350 - 400 hp 900 ccm tootlikust vöimaldavaid pihusteid et vältida lahja küttesegu ja detonatsiooni tekkimist. 500 hp eeldab enamat kui 3" väljalaset(3.5 " DP ,suurema töstega nukkvöll,modifitseeritud klapivedrud - sisselaske-/väljalaskekollektor ja palju muudki. Kusagil "stagedes" ei näe vihjet , et soovitav oleks kasutada Torsen vöi Quaife poollibisevat diferentsiaali ja veel möndagi mis väga tähtis suurendatud vöimsuse ja väändega mootori puhul. Jnejne... .
Vasta