uste avamine 9000-l

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#1

K Nov 17, 2004 10:55

Tegin eile oma aknaklaasitõstuki korda ja siis oli mõte vaadata, miks uste lahti tegemine väljastpoolt ei ole nii lihtne...
Nimelt: tagumist ust tuleb suruda sissepoole, et saaks lingi kergelt lahti... Ilma surumiseta on see raske ja tuleb linki ikka päris kõvasti sikutada. Laps näiteks ei saagi ust lahti, juhul kui ta teise käega ust sissepoole ei suru.

Küsimus, et kas uutematel autodel ka selline probleem on? Otsisin otsinguga siit foorumist aga midagi olulist ei leidnud!
Uurisin seda lukku ja võrdlesin kaesimeste uste omadega, sest need on täpselt samasugused, vahetasin ka ja reguleerisin raami küljes olevat lukustit aga ikka ei midagi...

Mida teha, mida teha...oleks moorgi siin:(
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1173
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto:

#2

K Nov 17, 2004 13:24

Soovitatda midagi ei oska, kuid lohutuseks võin öelda, et minu vana 9000 oli täpselt sama jama. Uuel ei ole sellist probleemi veel täheldanud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7300
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

K Nov 17, 2004 14:44

hea määre aitab! sisse kui ka välja lasta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#4

K Nov 17, 2004 14:51

mis on hea määre, tahke siis nagu või. sisse pean ma vedelat laskma?
aare
Postitusi: 92
Liitunud: T Okt 26, 2004 14:19
Asukoht:
Auto:

#5

K Nov 17, 2004 14:58

MOTIP valgemääre tefloniga
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#6

K Nov 17, 2004 15:08

Algselt postitas: aare
MOTIP valgemääre tefloniga


no vot, nüüd kohe poodi...:)

tänud
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1173
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto:

#7

K Nov 17, 2004 15:24

ma nii optimistlik ei ole, sest üritasin ka ukse detaile määrida, kui olulist efekti see ei andnud. aga võibolla ma ei püüdnud eriti :)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#8

K Nov 17, 2004 15:51

Ausalt öeldes ei ole ma ka nii optimistlik, kuna olen ka proovinud ennemuistsetel aegadel määrida jne...Mul millegi pärast selline tunne, et mingi asi on lihtsalt füüsiliselt väsinud. Tihendid ei saa ka surnud olla, sest kui need oleksid tugevamad, siis suruks tihendid ust veel kõvemini väljapoole ja avamine oleks raskendatud. Ma millegi pärast arvan, et mingi kulumise märk on ustel. Aga tekib jälle õhku küsimus, et miks see asi esineb tagumistel ustel, mida ei kasutata nii intensiivselt? Kui tegemist oleks kulumisega, oleks esimestel ustel samamoodi ja veel kiiremini esinenud selline viga. Nu nii! :cool:
Aga sellegi poolest määrusega auto kallale.
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#9

K Nov 17, 2004 16:41

Muide minu liikuril on täpselt sama efekt esiustel:(
Pole siiani ühtegi lahendust leidnud. Kuna se tekkis peale seda kui eelmisel talvel mingit turteli silikooni kasutasin et tihendid ei külmuks. Algul arvasin et see tihendid uuele elule äratas ja nüüd need tihkelt suruvad kuid kahtlane. Varjant kaks võiks olla ehk see et suure pauguga uksi prõmmides ülemine kaar ehk sisse poole pisut paindunud mitte ei tea pole proovinud väljapoole painutada.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#10

K Nov 17, 2004 16:49

no jah, aga siis peaks see asi lahenema, kui neid kinnitusi kere küljes väljapoole reguleerida aga see ei mõika.
timutit
Postitusi: 582
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#11

K Nov 17, 2004 21:34

Need uksed kipuvad kehvasti avanema,mille lukustusvastusel(ukseposti küljes) on plastkate defektne.See pulk peab olema kaetud ümbert.Kõigepealt kulub plast ühelt poolt ära,kuni lõpuks kaob.Ja avamine raskendub.On proovitud teipi ümber kerida,aga see on väga üürike lahendus.Kui on enamkasutatava uksega see probleem,siis võib pulgad ümber vahetada,nt. tagumine ette ja vastupidi.
sigaelmar
Postitusi: 1008
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#12

K Nov 17, 2004 22:52

Kas see on ümmargune või kandiline pulk, mille ümbert see plastik ära kulub?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#13

N Nov 18, 2004 8:25

ümmargune pulk on seal, vähemalt 9000-l on nii, ma ei kujuta ette, mis ta 900-l on.
tjaa, kui praegu mõtlema hakata, siis tõesti on need plastikud katkised...:(kurb.
siis peaks mingi termokahanevaga proovima...:)optimistlik

jah, aga nokkides auto kallal, olen tükk aega hoogu võtnud, et vaadata, miks rool on nõnda kehva. tähendab-roolisammas logiseb ja ikka päris kõvasti ja eile lähemalt uurides selgus siis kurb tõsiasi, et see metallist lõõts, mille sees jookseb roolilatt ja kuhu kinnituvad sisse-välja siinid, too plekk on pealt katki ja alumised kinnitused on samuti irdunud. rool püsib ainult külgede abil veel püsti-kui nende külgedega miskit juhtub, siis on rool süles. mulle tundub, et seda lõõtsa saab vahetada!!! on keegi sellise asjaga kursis?
selle kinnitused kinnituvad mootoriruumi seina külge, aga kas neid ka lahti saab? selles on küsimus. loomulikult on selle korda saamine suur töö, armatuur kogu oma täie ja hiilgusega tuleb ettevaatlikult;)eemaldada oma funktsiooni täitvast avast ja siis saab ka asjale kallale:)
noh, kas saab seda lõõtsa vahetada, või mitte???
timutit
Postitusi: 582
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#14

N Nov 18, 2004 9:44

Seda saab vahetada.mul on neid mitu tükki,aga ma ei mäleta,kas mõni terve ka on.See on nende viga,et nad on pragulised.On proovitud seda plekki ka keevitada,aga see on mingist erisulamist ja keevitus ei jää pidama.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#15

N Nov 18, 2004 10:49

aga ole pai, vaata, kas on mõni terve ja mis selle hind on, sest mul on ka üks olemas aga seda on suts keevitatud ning kui see nüüd päris kidlalt pidama ei jää, siis mingi aja pärast jälle sellist hullu tööd ette võtta, nagu eriti ei tahaks:)
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#16

K Nov 24, 2004 11:07

Kes oskab öelda, kustpoolt peaks sellele lõõtsale lähenema, et see raami küljest kätte saada. Esmasel pealevaatamisel tundub nii, et poldid lähevad läbi mootoriseina ja kinnituvad pidurivõimendiga koos...teispoolsusesse

Kas on mul tõsi taga???
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#17

K Nov 24, 2004 15:06

No Fear kas said oma auto uksed käima korralikult neid plastmasse vahetades?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#18

K Nov 24, 2004 15:41

ausalt öeldes proovisin ma praegu neid määrida ja sain tulemuse parema küll. Ei ole veel selle termokahanevaga proovinud aga teen seda kindlasti. mul lihtsalt ei ole olnud mahti garagesse minna.
aga raudselt, kui seda teen annan teada.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2146
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#19

E Nov 29, 2004 9:11

No nii, lõõts on vanalt tagavaraautolt kätte saadud, kinnitus oli hoopis seal, kus aju asub ja klaasipühkijate hoovastik asub, suht lihtsalt tuli ära:)
aga arvan, et tagasi panek nii, et armatuuri ära ei peaks kakkuma on vist vähe tõenäoline, aga proovima peab.
roolivarda kardaan lahti neli mutrikest ning juhtmed-pistikud ka valla päästa, siis saab juba laua peal nokkida, sest süütelukk tuleb nagu vana panna.
ei tea, eks see nädal teen vast proovi.
Vasta