1. leht 1-st

Turborõhk.

Postitatud: T Juun 11, 2019 21:02
Postitas killer666
Lugu sai alguse sellest et mõtlesin et panen rõhukella külge. Tühikäigul näitab kell -0,5 ja gaasitades kuni piirajani 0,2-0,3 bar rõhku. Asja uurima hakates selgus, et turbo solenoid on vahetatud uuema tüübi kahe klemmilise vastu. Võtsin tal prooviks pistiku tagant ära ja proovides sõita on ikka hoopis teine tera. Rõhk läheb kella järgi kuni 1,5 bar ja siis lööb ilmselt kütuse tagant ära. Asja edasi uurides võtsin solenoidi küllest ära ja lasin suruõhuga läbi. Kõige servmisest august lastes viskas solenoidi kaane maha ja sisu välja. Magneti sisu ja kolb oli nagu kerge tõrva taolise asjaga koos. Igaks juhuks puhastasin ära ja panin ka törts libestit vahele ning kokku tagasi. Mingit muutust pole, rõhk ikka 0,2-3. Veakoode lugedes tuli ainult 0000, ehk koode pole.
Mõeldes selle solenoidi enda peale siis ilmselgelt selles viga olla ei saa. Seal ei ole midagi katki minna peale mähise.

Mida võiks veel uurida ja näppida?
Pilt

Re: Turborõhk.

Postitatud: T Juun 11, 2019 21:25
Postitas SoS
Kas BPC klapi voolikud on kõik ikka õigetesse pesadesse ühendatud? Foorumis mitmel korral kajastatud seda kuidas puhudes saab veenduda klapi korrasolekus. Takistust sai ka mõõta tal vist. Otsing aitab

Re: Turborõhk.

Postitatud: T Juun 11, 2019 23:41
Postitas killer666
Solenoid ju toimib. Pinge peal wg lahti pinge maas wg kinni. Küsimus pigem selles et miks ecu ei juhi seda?

Oletame et on pandud uuema tüübi Solenoid j jäetud ajus asjad kodeerimata. Kas siis veateadet ei peaks olema?
Voolikud on õigesti.
W-ehk wastegate C- compressor ja R ehk return.

Re: Turborõhk.

Postitatud: K Juun 12, 2019 1:33
Postitas saabu14jr
Veateadet ei teki kui bpc lahti ühendatud vói katki on.

Re: Turborõhk.

Postitatud: K Juun 12, 2019 8:36
Postitas wilddog
T7 BPC ei toimi ilma ECU ümber progemiseta.

Re: Turborõhk.

Postitatud: K Juun 12, 2019 8:48
Postitas saabu
lisaks, t7 bpc toimimisest t5 mootoril saad aimu sellega, et juba kohapeal õrnalt gaasi andes see klapp teeb suht rõvedat plärinat.

Re: Turborõhk.

Postitatud: R Juun 14, 2019 12:36
Postitas killer666
Selge. Tänud vastuste eest. Ostan uue klapi ja kui ei aita mõtleme edasi.
Arvan et ajus on miskit tehtud juba kuna puudub immo ning rõhu laseb 1.5 peale. Kell muidugi hiinakas, seega päris täpselt ei tea midagi.

Re: Turborõhk.

Postitatud: R Juun 14, 2019 13:01
Postitas wilddog
Rõhk läheb arvatavasti 1.5 bar peale seepärast, et ei ole seadeldist (BPC), mis avaks Wastegate-i korralikult. MAP anduri signaalist loetakse 1.5 bar ja ECU registreerib rõhupiigi ja ECU teeb kütuse Cut-Offi. Palju paugutada ja saad turbost/mootorist lahti. Kui Solenoid on küljes töristatakse liiga agaralt heitgaase turbost mööda ja seepärast ka madal boost.

Re: Turborõhk.

Postitatud: R Juun 14, 2019 15:39
Postitas ARZT
Ma paugutasin 11 aastat ja 195 000 km. MBC-ga. Kellaga rõhku mõõtnud ei ole, aga tehase kella sain põhja. Lugematul hulgal fuel cut-e ja kurat, ei mootor, ega turbo pole lepingut üles öelnud.

Re: Turborõhk.

Postitatud: R Juun 14, 2019 18:43
Postitas wilddog
Teemaalgatajale kogenumatelt: Novot, jäta juhe lahti ja naudi 1.5 bar sõitu - muretut lendu.

Re: Turborõhk.

Postitatud: T Juun 18, 2019 17:58
Postitas killer666
Asi paranes ise ära. Hakkas pirisema ja hoiab ilusti seal 1 juures.