"kellade"valgus armaturis
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Pirnid läbi põlenud?
näidikud kõik töötavad?
Ülejäänud nuppude / vigurite valgustus toimib?
näidikud kõik töötavad?
Ülejäänud nuppude / vigurite valgustus toimib?
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
9000 kellade valgustusele tuleb läheneda ülaltpoolt.
Eemaldada tuleks armatuuri ülaosa, siis saab ka näidikuplokile ligi.
Varu erinevas mõõdus Torx kruvareid ja paar tundi aega. Kogenumad vennad teevad pirnide vahetuse nii 30...40 minutiga. Aku massijuhtme eemaldamine ei ole ettevaatusabinõuna liiast, kuid hakkama saab põhimõtteliselt ka ilma. Eeldusel, et keegi ei keera kogemata süüdet sisse, kui näidikuploki küljest juhtmed lahti. Tulemuseks siis mõned veakoodid ;)
Alustuseks eemalda A-piilarite dekoratiivkatted. Selleks sikuta (ettevaatlikult mõistagi) katteid piilari suunaga paralleelselt ülespoole.
Nüüd kõlarite katted - kummalgil 3 torx kruvi: üks ülapinnal ja kaks küljel.
Katete all peidus veel 3 kinnitust kummalgil pool.
Nüüd on üks kruvi näidikuploki juures suunaga üle, umbes temperatuurinäidiku kohal.
Ühele kruvile pääseb ligi, kui avada kindalaegas ja eemaldada kummist kate kindalaeka raami ülaservas.
Nüüd saaks armatuuri salongipoolset otsa kergitada. A-piilarite vahele on veetud plastkattega terastross mis on kolme klambriga armatuuri ülaosa küljes. Kui on ACC-ga auto tuleks ka päikeseanduri juhe lahti ühendada.
Paremal juhul saab nüüd armatuuri ülaosa autost välja tõsta.
Näidikuplokk kinnitub ülaosas kahe kruviga. Nüüd tasub olla ettevaatlik, sest näidikuploki allosas on kaks jalga, mille otsa käivad pehmest kummist puhvrid ja need omakorda käivad vastavatesse pesadesse. Neid kummipuhvrikesi ei tohiks nüüd ära kaotada.
Erinevaid pistikuid oli mu meelest seitse. Minu isendil on kaabeldus täpselt nii pikk, et näidikuploki saab ettevaatlikult oma pesast välja sikutada ja tegeleda pistikute lahtiühendamisega siis kui käsi juba vahele mahub.
(Kindlasti on meie hulgas inimesi, kes näidikute taustvalgustuse pirne ka ilma näidikuplokki eemaldamata suudavad vahetada, kuid minu kohmakad käpad selleks suutelised pole.)
Pirnid ise on sellised ampullid, laia lapiku sabaga. 12V, 1,2W. kinnituvad vastavasse hoidikusse.
Tagasi kokkupanek on enam-vähem vastupidine järjekord kirjeldatule.
Eemaldada tuleks armatuuri ülaosa, siis saab ka näidikuplokile ligi.
Varu erinevas mõõdus Torx kruvareid ja paar tundi aega. Kogenumad vennad teevad pirnide vahetuse nii 30...40 minutiga. Aku massijuhtme eemaldamine ei ole ettevaatusabinõuna liiast, kuid hakkama saab põhimõtteliselt ka ilma. Eeldusel, et keegi ei keera kogemata süüdet sisse, kui näidikuploki küljest juhtmed lahti. Tulemuseks siis mõned veakoodid ;)
Alustuseks eemalda A-piilarite dekoratiivkatted. Selleks sikuta (ettevaatlikult mõistagi) katteid piilari suunaga paralleelselt ülespoole.
Nüüd kõlarite katted - kummalgil 3 torx kruvi: üks ülapinnal ja kaks küljel.
Katete all peidus veel 3 kinnitust kummalgil pool.
Nüüd on üks kruvi näidikuploki juures suunaga üle, umbes temperatuurinäidiku kohal.
Ühele kruvile pääseb ligi, kui avada kindalaegas ja eemaldada kummist kate kindalaeka raami ülaservas.
Nüüd saaks armatuuri salongipoolset otsa kergitada. A-piilarite vahele on veetud plastkattega terastross mis on kolme klambriga armatuuri ülaosa küljes. Kui on ACC-ga auto tuleks ka päikeseanduri juhe lahti ühendada.
Paremal juhul saab nüüd armatuuri ülaosa autost välja tõsta.
Näidikuplokk kinnitub ülaosas kahe kruviga. Nüüd tasub olla ettevaatlik, sest näidikuploki allosas on kaks jalga, mille otsa käivad pehmest kummist puhvrid ja need omakorda käivad vastavatesse pesadesse. Neid kummipuhvrikesi ei tohiks nüüd ära kaotada.
Erinevaid pistikuid oli mu meelest seitse. Minu isendil on kaabeldus täpselt nii pikk, et näidikuploki saab ettevaatlikult oma pesast välja sikutada ja tegeleda pistikute lahtiühendamisega siis kui käsi juba vahele mahub.
(Kindlasti on meie hulgas inimesi, kes näidikute taustvalgustuse pirne ka ilma näidikuplokki eemaldamata suudavad vahetada, kuid minu kohmakad käpad selleks suutelised pole.)
Pirnid ise on sellised ampullid, laia lapiku sabaga. 12V, 1,2W. kinnituvad vastavasse hoidikusse.
Tagasi kokkupanek on enam-vähem vastupidine järjekord kirjeldatule.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
kuskil seal allnurgas nägin, et Saab 9000, kuid tõesti võiks alati ära mainida nii mudeli kui ka väljalaskeaasta. Nõu anda on siis veits lihtsam :)