2,3T kütuse kulu
mure siis selline et võttab liiga palju bensiini
kui suur on nom kulu ja mis võib põhjustada liikse kulu
veel selline mure et temp näidik koguaeg liiga madalal natukene üle sinise äkki põhjustab see üleliikse kulu
andke nõu...:wall:
kui suur on nom kulu ja mis võib põhjustada liikse kulu
veel selline mure et temp näidik koguaeg liiga madalal natukene üle sinise äkki põhjustab see üleliikse kulu
andke nõu...:wall:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: karel55
kust saab termostaati
kui sa kuskilt mujalt tõesti ei saa, siis võin sulle Rootsist tellida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Võib ka ise kompunnida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Trionic
Võib ka ise kompunnida.
viimasel ajal kasutatakse salongist manuaalselt juhitavat. sellised kaks avadega ymmargust ketast, mis keskelt kokku needitud ja millest yks on paigalolev ja teine liikuv.
systeem kannab nime manual temperature valve ehk lyhendatult MTV. huvitav, kas keegi ka eestis pakub? ( trööst näiteks?) või tuleb anttilast tellida?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
F:
MTV on Select-kaubamaja toode. Saab valida lihtsama mudeli või elavhõbetermomeetriga varustatud ja keskonsooli paigaldatava mudeli vahel. Seadmele kehtib garantii 3 aastat eeldusel, et pakend on terve ja toode ise kasutamata. :wise:
<b>Tõsiselt aga </b>suureneb kütusekulu väga oluliselt kui jahedate ilmadega lühikesi, mõnekilomeetriseid distantse läbitakse.
MTV on Select-kaubamaja toode. Saab valida lihtsama mudeli või elavhõbetermomeetriga varustatud ja keskonsooli paigaldatava mudeli vahel. Seadmele kehtib garantii 3 aastat eeldusel, et pakend on terve ja toode ise kasutamata. :wise:
<b>Tõsiselt aga </b>suureneb kütusekulu väga oluliselt kui jahedate ilmadega lühikesi, mõnekilomeetriseid distantse läbitakse.
Algselt postitas: TGB
9000 2,3T tehase andmed kütusekulu kohta on millised??? Minu mälu järgi ta just sinna 16-17 kanti linnas võtma peabki ja just nii palju ka minu oma ära võtab. Või on Saabneti lehel olevad andmed valed?
Andmed õiged,kuid pessimistlikud,nagu rootslastele omane.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sai ka mõni aeg tagasi kütusekulu probleemist kirjutatud.
Vahetati termostaat, sest temperatuuri näidik tõesti langes veid tagasi. Kui oli tõusnud keskele langes uuesti veidi alla tagasi.
Siiani ei ole ma hinnanud kütuse kulu reaalselt, kuid vähemalt kompuuter näitas nüüd küll vähem. Ehk enne vahetus oli kuni 15 sajale, siis nüüd on seal 13st juures püsinud. Kuigi jah uuesti hindan ma seda kulu isiklikult kuskil juunis.
Vahetati termostaat, sest temperatuuri näidik tõesti langes veid tagasi. Kui oli tõusnud keskele langes uuesti veidi alla tagasi.
Siiani ei ole ma hinnanud kütuse kulu reaalselt, kuid vähemalt kompuuter näitas nüüd küll vähem. Ehk enne vahetus oli kuni 15 sajale, siis nüüd on seal 13st juures püsinud. Kuigi jah uuesti hindan ma seda kulu isiklikult kuskil juunis.
No mul ei oleks midagi selle vastu kui mu auto talvel linnas (ainult linnas! aga eriline tallaja ei ole) alla 17-18L kulutaks. Siiani ma lihtsalt ei usu et mistahes ca.150kw mootor õhust ja armastusest töötada saab. Kui keegi ütleb et see auto peaks vähem tarbima siis lähen küll teenindusse. Ma seni vaatasin aga tehase andmeid ja arvasin et kõik on ok. Muide suvel võttis peaaegu sama palju aga siis muidugi kont + veidi raskem jalg. No öelge nüüd kas see on normaalne kulu praegu või peaks viga otsima hakkama???
Isegi minu 5,4 liitrine vabalthingav oma 250kW`ga ei küüni sellise kuluni. Ka suure turboga Troll tiksub seal 13-14 peal(210kW).
Ju see ikka sõidustiilis kinni vist....
Ju see ikka sõidustiilis kinni vist....
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Loomulikult töötab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Marquis
Olen kunagi vahetanud seda termostaati. Kütusekulule ega seieritele mõju ei avaldanud. Mul sama asi, seier natukene üle sinise, mitte kunagi pole ta sinna keskele läinud. Üle 3 aasta sõitnud...
soovitaks veel vahetada.
ja ka vaadata, mis nrd seal termostaadi peal on. mingi 75 meile ei sobi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.