Roolivõimu õli vahetamine

Tonnised ja nende mured
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

R Dets 10, 2004 0:12

Andres meelitas ka vist üle aasta,hästi tihedalt vahetas õli,iga korraga pani
parema sisse,kokkutulekul jooksis ikka kokku.Kunagi ei tea,euroopas vahetavad õli 20-30tuh.tagant,seda aga ilmselt liiga palju.Kõige lihtsam
kindlaks teha,mis seisud õliga on,kui viitsida klapikambrikaan maha võtta,siis hästi näha,kas(mis) on sadestunud kaane siseküljele ja mis värvi
on plokikaane detailid.Minu oma oli kaane alt mustjaspruun,see superkaua
mootoris olnud sitt on sööbinud metalli sisse,isegi liivapaberile ei
regeerinud.Paraku müügieelselt vaevalt keegi tahab,et keegi midagi
kruttima hakkab.

to qdwin:esimese hooga pane väheke leebem poolsünt.Filtrit tasub
tihedamini vahetada,uue õliga ei juhtu seal sees midagi,sitt koguneb
filtrisse.
andu
Postitusi: 10
Liitunud: K Apr 28, 2004 8:22
Asukoht:
Auto:

#27

R Dets 10, 2004 9:20

jaa-jaa,minu elukal ummistas see nn.sitt ära turbol mingid pisikesesd õlikanalid ja ennäeimet mõni mõni kilo krõbisevat kadus jälle taskust meistrimehe põhjatusse rahakotti:mad:
Aga noh nüüd saan jälle "korralikult"sõita.:cool:
Olgu,sai teemast kõrvale mindud,aga nüüd ruttu vutt-vutt garagesse ja roolivõimu õli vahetama.
Shiva
Postitusi: 13
Liitunud: N Dets 02, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#28

R Dets 10, 2004 14:41

Pumba sõela kohta ikka selgust ei saanud. On seda vaja puhastada? Ja kui on vaja, siis kuidas talle ligi pääseb? Pump asub väga keerulises kohas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

L Dets 11, 2004 1:56

To Shiva,kirjutasin ju,et pole seal mingit sõela,aga midagi vaja puhastada.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#30

L Dets 11, 2004 11:10

Algselt postitas: Trionic
Andres meelitas ka vist üle aasta,hästi tihedalt vahetas õli,iga korraga pani
parema sisse,kokkutulekul jooksis ikka kokku.Kunagi ei tea,euroopas vahetavad õli 20-30tuh.tagant,seda aga ilmselt liiga palju.Kõige lihtsam
kindlaks teha,mis seisud õliga on,kui viitsida klapikambrikaan maha võtta,siis hästi näha,kas(mis) on sadestunud kaane siseküljele ja mis värvi
on plokikaane detailid.Minu oma oli kaane alt mustjaspruun,see superkaua
mootoris olnud sitt on sööbinud metalli sisse,isegi liivapaberile ei
regeerinud.Paraku müügieelselt vaevalt keegi tahab,et keegi midagi
kruttima hakkab.

to qdwin:esimese hooga pane väheke leebem poolsünt.Filtrit tasub
tihedamini vahetada,uue õliga ei juhtu seal sees midagi,sitt koguneb
filtrisse.


Ja kui ikka et jookseb kokku. On leotamisel abiks. ATSETOON!:D
:drive:
Shiva
Postitusi: 13
Liitunud: N Dets 02, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#31

E Dets 13, 2004 15:42

Algselt postitas: Trionic
To Shiva,kirjutasin ju,et pole seal mingit sõela,aga midagi vaja puhastada.


Hmmm, ühe autotüübi jutust kunagi jäi mulje, et isegi kui filtrit pole, siis sõela ikka vaja oleks puhastada. Aga seda parem, kui pole vaja. Jääbki seda sõela otsima ja auto sõidab selle vana õudse juustuga ringi senikaua.

Tänud, Trionic.

PS! Palju sa võtaks selle vahetamise eest? (Mul pole sooja garaaži omal ja võibolla peab ikka mõnel teisel laskma seda teha).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

E Dets 13, 2004 23:09

Pool tundi ,kuni tund läheb ära.
Vasta