Andres meelitas ka vist üle aasta,hästi tihedalt vahetas õli,iga korraga pani
parema sisse,kokkutulekul jooksis ikka kokku.Kunagi ei tea,euroopas vahetavad õli 20-30tuh.tagant,seda aga ilmselt liiga palju.Kõige lihtsam
kindlaks teha,mis seisud õliga on,kui viitsida klapikambrikaan maha võtta,siis hästi näha,kas(mis) on sadestunud kaane siseküljele ja mis värvi
on plokikaane detailid.Minu oma oli kaane alt mustjaspruun,see superkaua
mootoris olnud sitt on sööbinud metalli sisse,isegi liivapaberile ei
regeerinud.Paraku müügieelselt vaevalt keegi tahab,et keegi midagi
kruttima hakkab.
to qdwin:esimese hooga pane väheke leebem poolsünt.Filtrit tasub
tihedamini vahetada,uue õliga ei juhtu seal sees midagi,sitt koguneb
filtrisse.
Roolivõimu õli vahetamine
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
jaa-jaa,minu elukal ummistas see nn.sitt ära turbol mingid pisikesesd õlikanalid ja ennäeimet mõni mõni kilo krõbisevat kadus jälle taskust meistrimehe põhjatusse rahakotti:mad:
Aga noh nüüd saan jälle "korralikult"sõita.:cool:
Olgu,sai teemast kõrvale mindud,aga nüüd ruttu vutt-vutt garagesse ja roolivõimu õli vahetama.
Aga noh nüüd saan jälle "korralikult"sõita.:cool:
Olgu,sai teemast kõrvale mindud,aga nüüd ruttu vutt-vutt garagesse ja roolivõimu õli vahetama.
To Shiva,kirjutasin ju,et pole seal mingit sõela,aga midagi vaja puhastada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Andres meelitas ka vist üle aasta,hästi tihedalt vahetas õli,iga korraga pani
parema sisse,kokkutulekul jooksis ikka kokku.Kunagi ei tea,euroopas vahetavad õli 20-30tuh.tagant,seda aga ilmselt liiga palju.Kõige lihtsam
kindlaks teha,mis seisud õliga on,kui viitsida klapikambrikaan maha võtta,siis hästi näha,kas(mis) on sadestunud kaane siseküljele ja mis värvi
on plokikaane detailid.Minu oma oli kaane alt mustjaspruun,see superkaua
mootoris olnud sitt on sööbinud metalli sisse,isegi liivapaberile ei
regeerinud.Paraku müügieelselt vaevalt keegi tahab,et keegi midagi
kruttima hakkab.
to qdwin:esimese hooga pane väheke leebem poolsünt.Filtrit tasub
tihedamini vahetada,uue õliga ei juhtu seal sees midagi,sitt koguneb
filtrisse.
Ja kui ikka et jookseb kokku. On leotamisel abiks. ATSETOON!:D
Algselt postitas: Trionic
To Shiva,kirjutasin ju,et pole seal mingit sõela,aga midagi vaja puhastada.
Hmmm, ühe autotüübi jutust kunagi jäi mulje, et isegi kui filtrit pole, siis sõela ikka vaja oleks puhastada. Aga seda parem, kui pole vaja. Jääbki seda sõela otsima ja auto sõidab selle vana õudse juustuga ringi senikaua.
Tänud, Trionic.
PS! Palju sa võtaks selle vahetamise eest? (Mul pole sooja garaaži omal ja võibolla peab ikka mõnel teisel laskma seda teha).
Pool tundi ,kuni tund läheb ära.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989