Mulle jääb veidi mõistatuseks, mis tekitab manuaalkastile 2.3-se vabalthingava mootori otsas surve sisse? Kord olen varem märganud tasemepunnist õli kontrollides, et tuleb lahti susinaga nagu õllepurk. Täna ukerdasin õlivarrast välja võtta - see on peal keerlev punn vedruklambriga - ja see susiseb ka usinasti lahti tulles.
Tulemuseks on see, et kõik käigukasti simmerid lekivad, aga mis asjus seal ülepea selline surve sees on? Ise oletasin, et see õlivarda kork peaks piisavalt "vedel" olema, et miskit survet küll ei pea. Aga peab. Sisse sai talle kunagi mahakakkumise aegu mineraal. Tase näib hea siiani.
Surve käigukastis
Kasti tuulutus on umbes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See mulle arusaamatuks jääbki - missugune detail seal tuulutamisega tegeleb? Minu käigukast on GM65103, sellel on nähtaval ainult sisselaskepunn koos vardaga ja tasemepunn. Kustkaudu see õhutamine peaks toimuma, aru ei saa.
Selline see pilt seal on:
Haynesi raamat räägib ka paari sõnaga "labürindist", mis peaks tuvastatav olema, filter plug on sealjuures jutuks. No mina ei tähelda midagi sellist...
Selline see pilt seal on:
Haynesi raamat räägib ka paari sõnaga "labürindist", mis peaks tuvastatav olema, filter plug on sealjuures jutuks. No mina ei tähelda midagi sellist...
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
See filtripunn on kastipoolte vahel, näeb välja selline ca 10mm läbimõõduga metallipulbrist kokkupressitud junn. Väljastpoolt seda näha ei ole! Laseb rõhu kastist bellhouse'i. Käigukasti remondiõpikutes rõhutatakse eraldi, et seda filtrit ei tohi kastipooli kokku kruvides kas kogematta või teadmatusest tihendusmastiksiga kokku möglada.