ARZT kirjutas: ↑L Mai 29, 2021 9:58
Kuskilt lugesin, et aero on 10 mm madalam. Kui tõsi see on, ei tea. Kui aga sõita tavalise 9000-ga ja siis aeroga on vahe tuntav. Tavaline on vedelam. See on isiklik tähelepanek.
Ma olen ka niiviisi aru saanud, et aero on jäigem. Olgu sellega, ma lihtsalt imestan seda müügimeeste arusaamatut strateegiat: kui otsida tonnisele vedrusid, siis leidub igasugu kentsakaid olukordi - näiteks annab müügikataloog selgelt eitava seisukoha vabalthingavale CD B234I-le, paigutub samasse kategooriasse, kui Talladega, Aero ja CDE. Miks, ei ole aru saada. Samas on kohti, kus "ei Aero jne" jutt on juures ka vedrul, mida justnimelt Aerole müüakse.
Kui nüüd madaldusvedrude pakkumisi vaadata, läheb lugu veel värvikamaks: mõni pakkuja ütleb, et madaldub erinevalt, Aero vähem ja muud rohkem, alla sobib kõigile. Mõni teine kirjeldab eitavalt minu mudelile. Paar rida allpool (ebay) on minu mudelile ka sobiv pakkumine. Märgilise tähtsusega, et täpselt sama tellimis/tootekoodiga. Aga palju kallim.
Sellest see minu teatav nõutus -- et mis seal siis nii teistmoodi on, et üks vedru kindlasti ei lähe alla? Aero ja non-aero kaalud ju nii erinevad ei ole, ma kolmese bensuka puhul veel mõningast näpuvibutust peaksin adekvaatseks.
Enda auto puhul pean võimalikuks küll, et 30 aastat ratastel võib tekitada isu uute vedrude järele. Veermik on äärmiselt kummalisel kombel stoilise rahuga kestnud ka 10 aastat garaažis seismist, minimaalset pudipadi on ainult vaja vahetada olnud. Eks ma servapidi käin niikuinii kõik selle seal üle ja vahetan välja, see vedruteema torkas kuidagi lihtsalt silma.
Edit: Panen pildi ka, Aero esivedru otsingust: