Tonnise õlisurve kadunud
Needus tabab jälle:angry: see on juba kolmas kord kui autoga enne kokkutulekut midagi juhtub, täna kadus õlisurve ( laupäeval sai uus õli sisse valatud ):angry:. Aga seekord tulemata ei jäta, tulen kasvõi jalgrattaga!!!:angry:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: saabotska
See võib olla loll küsimus aga kuidas filtri tihend õlisurvesse puutub?
ei puutugi eriti.Reduktsioonklapp kiilus kinni kindlasti(halvema variandiga ei hakka traumeerima)
moded võivad OT mujale visata.
EDIT: Tehtud by Suur
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kõige lihtsam on sul reduktsiooniklapp üles otsida mootori küljest. Lahti keerata ja diagnoosida.
Klassikul on klapp väga halva koha juures, võta või mootor maha, et üks tobe polt lahti saada.
Kui klappi lahti ei saa, anna haamriga mõni koputus talle, ehk lööb kinni.
Klassikul on klapp väga halva koha juures, võta või mootor maha, et üks tobe polt lahti saada.
Kui klappi lahti ei saa, anna haamriga mõni koputus talle, ehk lööb kinni.
Nagu ma aru saan siis see klapp asub otsakaanes all paremal, vahetult väntvõlli rihmaratta kõrval. Sai siis see lahti võetud, Sealt alt tuli välja vedru. Aga minu teada peaks seal veel ka kolb olema kuid seda ma ei tuvastanud. Vähemalt peale vedru ja vähese õli ei väljunud sellest avast midagi. Nõu vaja
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kolb peab ka olema .
vedru hoiab kolbi yleval. võimalus, et kolb on sinna kinni jäänd- paska täiskittind.
proovi kuidagi välja meelitada ikka. siis tee puhtaks ja pane tagasi
vedru hoiab kolbi yleval. võimalus, et kolb on sinna kinni jäänd- paska täiskittind.
proovi kuidagi välja meelitada ikka. siis tee puhtaks ja pane tagasi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nonii kolb välja ja puhtaks, kokku tagasi ja õlisurve olemas:headbang:
Tänud Autotarvete OÜ le julgustamise eest ja loomulikult ka kõigile foorumlastele.
Kokkutulekule SAABun siiski SAABiga:D
:beer:
Tänud Autotarvete OÜ le julgustamise eest ja loomulikult ka kõigile foorumlastele.
Kokkutulekule SAABun siiski SAABiga:D
:beer:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAABIJUMALAD KARISTAGE MIND! Kui juba ühe korra see klapp kinni jääb siis on ju loogiline, et vahetatakse õli ja ka filter ehk tehakse ka mootori läbipesu. Aga mina seda ei teinud ja sain ka karistada:wall: olen laisk autojuht- kõikide mehaanikute hirm. Aga pole hullu sai jälle reduktsioonklapp lahti võetud ja kokku pandud :headbang:( kogu töö 1 tund - pole profesionaal ). Seekord olen targem vahetan, õli ja filtri ja ehk SAAB veast jagu.
Tegedlt siit ka SAABijumalatele küsimus: tundub et mootoris on ennem olnud mineraalõli ( mistõttu see õlitus probleem mul ka tekkis kuna valasin nüüd sinna poolsünti ) , kas on mõtet poolsünti uuesti proovida või läheb mineraal.
Tegedlt siit ka SAABijumalatele küsimus: tundub et mootoris on ennem olnud mineraalõli ( mistõttu see õlitus probleem mul ka tekkis kuna valasin nüüd sinna poolsünti ) , kas on mõtet poolsünti uuesti proovida või läheb mineraal.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Sa ei vahetanud klappi uue vastu,ega teinud kaanes olevat pesa korralikult puhtaks.Puhastamine on üpris komplitseeritud tegevus ja klapp peab olema kriimuvaba.Mineraalõli võid sinna panna küll,aga SOBIVA spetsifikatsiooniga õli on tunduvalt kallim,kui korralik poolsünt. Igasugust solki ei maksa panna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nii, probleemid jätkuvad. Nüüdseks on 3 korda vahetatud õli ja tehtud 2 korda mootori läbipesu ning vahetatud klapp ( vedru ka ) kuid kinni jääb see raibe ikkagi. Õli on mootoris puhas ( näeb siiani välja nagu oleks eile vahetatud ) ja klapp näeb välja selline nagu siis kui ma ta pakendist välja võtsin.
Kinni jääb ta siis kui sõidad tsipa sportlikumalt, jätad mootori seisu ja uuesti käivitamisel jääb tuli põlema, siis keerad rattad paremale välja võtad pakiruumist rattaristi keerad reduktsiooniklapi korgi maha võtad klapi välja, puhastad ära ja kokku tagasi, aega võtab see kümme minutit. Aga raisk mul on sellest juba kopp ees:angry:. Milles viga kas klapipesa on ka siis juba kannatada saand või? Kuigi siis peaks ka klapile jäljed peale jääma.
Kinni jääb ta siis kui sõidad tsipa sportlikumalt, jätad mootori seisu ja uuesti käivitamisel jääb tuli põlema, siis keerad rattad paremale välja võtad pakiruumist rattaristi keerad reduktsiooniklapi korgi maha võtad klapi välja, puhastad ära ja kokku tagasi, aega võtab see kümme minutit. Aga raisk mul on sellest juba kopp ees:angry:. Milles viga kas klapipesa on ka siis juba kannatada saand või? Kuigi siis peaks ka klapile jäljed peale jääma.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Nii, nüüdseks on asi niikaugele jõudnud, et uus ( vana ) mootori otsakaan asub homme minu poole teele. Ja loodetavasti klapi kinnikiilumise probleem laheneb.
Tänud timutile!
Mingi päev SAAB jälle näpud õliseks teha:thumb:
Tänud timutile!
Mingi päev SAAB jälle näpud õliseks teha:thumb:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: saabotska
Nii, probleemid jätkuvad. Nüüdseks on 3 korda vahetatud õli ja tehtud 2 korda mootori läbipesu ning vahetatud klapp ( vedru ka ) kuid kinni jääb see raibe ikkagi. Õli on mootoris puhas ( näeb siiani välja nagu oleks eile vahetatud ) ja klapp näeb välja selline nagu siis kui ma ta pakendist välja võtsin.
Kinni jääb ta siis kui sõidad tsipa sportlikumalt, jätad mootori seisu ja uuesti käivitamisel jääb tuli põlema, siis keerad rattad paremale välja võtad pakiruumist rattaristi keerad reduktsiooniklapi korgi maha võtad klapi välja, puhastad ära ja kokku tagasi, aega võtab see kümme minutit. Aga raisk mul on sellest juba kopp ees:angry:. Milles viga kas klapipesa on ka siis juba kannatada saand või? Kuigi siis peaks ka klapile jäljed peale jääma.
Pesa tuleb ju ka korrastada.See ongi põhiline takerdumise põhjustaja.Kriimuline kolb pole kunagi peavalu valmistanud,ikka pesa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pesaga on selline lugu, et mõni aeg tagasi leidsin ma sealt alumiiniumi tüki mis arvatavasti pärineb sealtsamast klapipesast. Silmaga nagu ei tuvasta aga sõrmega katsudes tundub et ühest pesa servast on tükk puudu.
Seda pesa on saanud lakkuda ja "kraapida" küll ja küll.
Seda pesa on saanud lakkuda ja "kraapida" küll ja küll.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Qdwini masinal sa oi-oi ,kui mitu korda seda pesa poleeritud-nühitud. Algul meil,pärast mr.Qdwin ise lakkus seda edasi,olles valmistanud mitmeid eririistu pesa põhjani pääsemiseks, aga lõpuks sai hea.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989