Auto seest hirmus niiske, akendel vesi lausa jookseb. Ka kuiva ilmaga (suvel mitte). Keegi teadjam oskas öelda, et kusagil peaks asuma recirc (recirculation) nupp aga ma ei leia seda üles! Kas tal ikka on seda üldse?
Algaja SAABi kasutaja :(
Kus asub 9000-l recirc ?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
sa uuri, äkki su jalgealune lirtsub. tosooli lekkimine salongi on üks sagedasemaid põhjuseid udustele akendele. katsu kätega oma jalgealust, et kas on tavaline (lume-, vihma)vesi või miskit keemilist.
Ärme kohe hirmutame Ega soojendusradika lekkimine nii igapäevane nähtus ka pole Veel sagedasem põhjus on märg põrand ja matid, mis on tingitud jalgadega sissetoodud lumest ja veest. Kui sul on riidematid, siis alusta nende väljaviskamisega, kui kummimatid, siis nende alt põranda kuivatamisega. Kui need tulemust ei anna, siis akka uurima, kust vesi sisse saab.
vanadel 9000 on salongiradika lekkimine ikka küllalt levinud. minu vanal 9000 87 oli ka see probleem, kuigi keeldusin algul uskumast.
praegusel aastaajal peaks eriti mõnus tatine jääs sissepoole akent tekkma. eelmine aasta olin sellega päris hädas.
praegusel aastaajal peaks eriti mõnus tatine jääs sissepoole akent tekkma. eelmine aasta olin sellega päris hädas.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
to sigaelmar:9000 on salongiradika lekkimine igapäevane nali,kuni seal
radika küljes on "Valeo" silt. Magneti Marelli omad on end väga heast küljest näidanud.Odavat nissensit pole proovinud,aga peaks ka kestma.
Iisaku Griffinil oli mingi ulmeline vahetusradikas küljes,monoliitne alu.ei
küljevanne,ei tihendeid ja paksude seintega ja ühegi kirja ja koodita.
radika küljes on "Valeo" silt. Magneti Marelli omad on end väga heast küljest näidanud.Odavat nissensit pole proovinud,aga peaks ka kestma.
Iisaku Griffinil oli mingi ulmeline vahetusradikas küljes,monoliitne alu.ei
küljevanne,ei tihendeid ja paksude seintega ja ühegi kirja ja koodita.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pole normaalset 9000 oma rohkem näinud,kui Iisaku autol,selle tootjat
kahjuks ei tea.Nimet.MagnetiMarelli on ka väga hea,aga väga kallis.
kahjuks ei tea.Nimet.MagnetiMarelli on ka väga hea,aga väga kallis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Põrandad on kuivad (aga mõned istmed sellest õudsest niiskusest märjad). Eile sain ühele kohale jälile - katsusin lage ja leidsin, et esiklaasi juurest tuleb läbi (laepolster lirtsus selle koha pealt). Vaatasin varem juba, et seal on väljaspool tihend natuke irvakil. Kuid mulle seletati (kuiva ilmaga), et esiklaas on liimitud ja tihendi võib ka irvakil olla - sealt vesi tulla ei saa. Samas kuskilt peab veel tulema, sest tagumine klaas on alati väga märg.
Nüüd küsimus. Kas seda kohta esiklaasi tihendi vahel saab kuidagi hästi lihtsalt (ja odavalt) kinni liimida? Või peab kogu klaasi ära võtma jne.
Kus asub salongiradikas?
Nüüd küsimus. Kas seda kohta esiklaasi tihendi vahel saab kuidagi hästi lihtsalt (ja odavalt) kinni liimida? Või peab kogu klaasi ära võtma jne.
Kus asub salongiradikas?
salongiradikale saad ligi kapoti alt "akvaariumist"
vaata seda juhendit, ehk on abiks:
http://www.saabnet.ee/vent.pdf
PS ilma kliimata CC-l on asi oluliselt lihtsam, kui selles juhendis kirjeldatud.
vaata seda juhendit, ehk on abiks:
http://www.saabnet.ee/vent.pdf
PS ilma kliimata CC-l on asi oluliselt lihtsam, kui selles juhendis kirjeldatud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tohib, loll classicumees küsib ka vahele?? Ega see 87 aasta 9000 juhuslikutl samasugune pole nagu tolleaegsed 900-d. Nimelt mul nagu polegi recirc võimalust. Kogu ventilatsioon on väljast sisse või üldse mitte. Salongiõhu kopsiku peal on küll klapp, mis on sinna jäänud ajast kui sel autol veel kont oli. A seda võimalust, et asi liigutaks ainult kabiinist seest pärit õhku, seda polegi ju. Või olen ma millestki valesti aru saanud ja ta toimetab kusagil vaikselt ise, vastavalt jaoturi asendile?? Polegi nagu kunagi mõelnud selle peale. Ainuke probleem tekib vahel sellega, et kui külma ilmaga salongisoojenduse natuke hiljem järgi lükkab (et mootori rutem soojaks saaks), siis ajab klaasid uduseks sellest niiskusest, mis salongiradika peale on kogunenud. A õnneks kuivab see suht ruttu. Ja tagaklaasisoojenduse mõned triibud peaks ära lappima, et korralikult puhtaks läheks.
to Cyber:Tonnisel on recirc. option täiesti olemas,samuti puudub tal kraan,nagu
classicul,koguaeg on radikas kuum,lihtsalt õhku suunatakse klappide abil
kas läbi radika,sellest mööda,või mõlemast kanalist läbi.
classicul,koguaeg on radikas kuum,lihtsalt õhku suunatakse klappide abil
kas läbi radika,sellest mööda,või mõlemast kanalist läbi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Aga vada minu 86 aasta tonnisel ei ole mingisugust recirci nuppu...
Ja mul oli ka suur probleem eelmine aasta, et klaasid olid seest ikka nii jääs, et enne sõitma hakkamist lükkasin kraabitsaga jääd:o Asi oli ikka tõesti väga hull. Üldiselt otsisin lekkeid ja neid ma ka leidsin. Üks "peidetud " koht oli juhi jalgade kohal, armatuuri all, seal, kus kapoti all aju asub, seal olid mõned kruviaugud natsi suureks "kulunud"...hermeetikuga panin kinni ja sellel aastal ei ole mul tõsisit probleemienam olnud. Loomulikult sõltub ka sellest, et eelmine aasta oli mul lühikeste otste sõit tööle kodu. see aasta aga suudan auto ikka "kuumaks";) ajada.
Samuti uurisin teise auto kohta ja kuna mahtuniversaal ford galaxy on mul mures tõsiselt uduste klaasidega, sealt aga lekkeid ei ole ma trehvanud, siis pidi tihtilugu viga olema ka salongifiltris, mida pidavat vahetatama, kuna ta kogub endasse niiskut. Seda niiskuse tõrjumist pidi aitama vältida kliima kasutamine, mis aga minu omal on remontimist vajav seade...
pikk jutt, s..t jutt, ühesõnaga- teeautokordajanaudisõitukapuhasteklaasidega:D
Ja mul oli ka suur probleem eelmine aasta, et klaasid olid seest ikka nii jääs, et enne sõitma hakkamist lükkasin kraabitsaga jääd:o Asi oli ikka tõesti väga hull. Üldiselt otsisin lekkeid ja neid ma ka leidsin. Üks "peidetud " koht oli juhi jalgade kohal, armatuuri all, seal, kus kapoti all aju asub, seal olid mõned kruviaugud natsi suureks "kulunud"...hermeetikuga panin kinni ja sellel aastal ei ole mul tõsisit probleemienam olnud. Loomulikult sõltub ka sellest, et eelmine aasta oli mul lühikeste otste sõit tööle kodu. see aasta aga suudan auto ikka "kuumaks";) ajada.
Samuti uurisin teise auto kohta ja kuna mahtuniversaal ford galaxy on mul mures tõsiselt uduste klaasidega, sealt aga lekkeid ei ole ma trehvanud, siis pidi tihtilugu viga olema ka salongifiltris, mida pidavat vahetatama, kuna ta kogub endasse niiskut. Seda niiskuse tõrjumist pidi aitama vältida kliima kasutamine, mis aga minu omal on remontimist vajav seade...
pikk jutt, s..t jutt, ühesõnaga- teeautokordajanaudisõitukapuhasteklaasidega:D