saab 9000i mootor

Tonnised ja nende mured
Vasta
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#1

P Apr 08, 2007 20:42

Tegemist siis sellise murega, et tegin oma saab 9000i 89aasta auto väikse avari peale seda mootor töötas veel, aga siis kui auto oli garaaši all nädala jagu ära seisnud ja uue värvi peale saanud hakkas mootor jupsima, kohati kaob tühikäik ära ja pöördesse ei taha ka minna kuni 3500 möördeni puterdab, peale 3500 pööret käib ilusti. Vahepeal ei tööta kõik silindrid ka.
Kas võis raputamisega mingi juhe äkki lahti põruda?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

P Apr 08, 2007 21:30

komponente, mis viga võisid saada võib olla palju. Esialgu võiks külastada mõnda viljandi remondi töökoda(nad peaksid ju vastu võtma kuna auto on vabalthingav) Selliseid asju peaks oma silmaga kaema.
Jupats
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

P Apr 08, 2007 22:12

Viljandis ei oska keegi midagi teha.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#4

P Apr 08, 2007 22:22

Antud teema kuulub ju täiesti huumori valdkonda :o
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

P Apr 08, 2007 22:22

Aga kle ma võin sulle oma jubinaid korra laenata. Ehk selgub siis midagi.
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#6

E Apr 09, 2007 13:58

kas on võimalik, et pensiini pump hakkab ära väsima?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#7

E Apr 09, 2007 14:02

Algselt postitas: kõikesaab
kas on võimalik, et pensiini pump hakkab ära väsima?

Bensiini pump kas töötab või ei tööta. Arvan et vahepealset võimalust ei ole.
:drive:
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#8

E Apr 09, 2007 18:00

No jah, ega ma ka asjatundja ei ole tegelikult aga kui bensiini pump rikki minema hakkab siis ta ei lähe järsku.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#9

E Apr 09, 2007 18:57

tavaliselt hakkab ta kõigepealt undama ( vähemalt minu kogemuste põhjal on see esimene tundemärk ), ja siis hakkan ma pumba jaoks raha koguma
vabandust OT pärast
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

E Apr 09, 2007 19:42

enamus inimesi hakkab jah selle undamise peale muretsema. mul näiteks undab alates ostmisest(uuena)
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#11

E Apr 09, 2007 20:38

mul ta veel ei undand aga eile kui putitasin ja käima panin hakkas pidagi plõksuma paagis ja undama hakkas ka...
Õhulugeja töötab igaljuhul minu mootoril seda kontrollisin aga palju tal peale õhulugeja veel neid andureid on mis küttesegu reguleerivad
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#12

E Apr 09, 2007 21:58

kas ei ole roheline 9k CD sul? Nägi ühte avariilise CD, mis sai löögi vasaku esiotsa ja õhufilter oli näha, filtri korpus katkine. Autot nägin veel paarkorda sõitmas mööda linna(Tartu). Kui auto imes igat s...a sisse siis ei ole ime, et hakkab imelikult käituma.
__In Boost We Trust__
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#13

E Apr 09, 2007 22:39

Ei mul on ta roheline kül ja vasakule poole sain kõksu, (kruusatee oli plägane ja panin kurvist otse vastu kivi, nii et poritiib ja õõts said kannatada, stange kinnitused läksid kah paigast ära aga need on juba korras) kuigi peale seda töötas mootor ilusti aga vahepeal lõi mootori kontrol tule põlema, ega mootori käimist ei saa ju ometi häirida käigukasti küljes olev tagurdamise andur mis viga sai. Õhufilter on minu saabil kere piirkonnast seespool ja terve, aga mingi plasmas kobakas läks katki, kül nägi välja ka nagu mingi õhuvõtu jaoks olev asi aga sealt ei tulnud mingit andurit ega toru mis viiks kuskile mootori juurde::(
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#14

E Apr 09, 2007 22:57

Jah tonnisel on ka samas kohas mingid mustad kraanolid on sees, ma olen seda korra lahti võtnud siis olid nad niisked ja ma lasin neil ära kuivada ja panin tagasi:eureka: aga see oli ammu.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

T Apr 10, 2007 16:54

Kulunud bensupump on just selline asi, mis pealtnäha töötab aga tegelikult jamab. Võib oletada, et mitmed sissepritse müstikad on just pumba kulumisega seotud. Undamine annab märku kulunud puksidest. Probleeme põhjustab aga pumba töösurve ja tootlikkuse langemine. Need võivad aga ei pruugi koos ilmneda.
Tundub ebatõenäoline, et kerges avariis pump viga sai, küllap ikka mingi muu pritsungi andur või täitur pihta sai. Või ühenduskaabel. Võta aga korralik tester ja käik kõik andurid üle, neid pole ju nii palju. Muidugi peab teadma mis andurit kuidas mõõta, põhimõtteliselt annab valesti kontrollides anduri peeti ka keerata...
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#16

T Apr 10, 2007 17:26

tänud, ma vaatan esialgu pumba üle sest ta vahepeal tegi ennem ka vigureid aga siis paistis et viga juhmes on
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#17

L Apr 28, 2007 23:53

Jama ikka mootoriga küünlad on tahmanud, pensiini pumbas ja õhulugejas asi ei ole, endale tundub et kütte segu on vale. oskab keegi öelda kas võib asi olla mingis juhmes või vaakumvoolikus. ja kus see asuda võib täpsemalt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

E Apr 30, 2007 8:01

92.a. tonnine näitab edukalt ka vilgukoode,seega alusta nendest.
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#19

E Apr 30, 2007 17:08

mis asi see vilgukood on?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

E Apr 30, 2007 17:13

See tähendab seda, et mitu korda sul check engine vilgub. Vilkumiste arvu järgi saab vea koodid.
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#21

T Mai 01, 2007 18:44

ta ei vilgugi, vaid põleb, vahel harva aind kustub ära
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

K Mai 02, 2007 6:50

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
See tähendab seda, et mitu korda sul check engine vilgub. Vilkumiste arvu järgi saab vea koodid.

Tonnistel tuleb tuluke ise aktiveerida, need 9 koodi,mida T-5`ga masinad automaatselt vilgutama hakkavad,näitavad ainult põhiandurite mittekorrasolekut.Aktiveerides vilgukoodimälu,näeb kümneid kordi rohkem. Isat`i,või Tech`i kasutades näeb veelgi enam(kasutavad erinevat mälu ja võimalikud koodid ei pruugi kattuda vilgukoodi omadega).
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#23

K Mai 02, 2007 16:03

Aga kus saab seda lasta aktiveerida, et ta näitaks koode
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

N Mai 03, 2007 8:30

Seda on keeruline siin seletada.
kõikesaab
Postitusi: 42
Liitunud: P Jaan 14, 2007 17:00
Asukoht:
Auto:

#25

N Mai 03, 2007 12:17

lihtsam on siis diagnostikas ära käia
Vasta