kiirendamisel käib pauk?

Tonnised ja nende mured
Vasta
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#1

E Apr 23, 2007 22:34

Mis jama on kui hakkad umbes 80-100 kiirendama lapats põhja lüües võtab nagu hingest kinni käib pauk ja siis tõmbab jälle edasi.Varem libeda ilmaga esines ka paar korda aga siis oli mõte äkki võttis ratta ringi ja tuli asfald vastu aga nüüd teed puhtad.Käigukasti viga ei saa ka olla sest on olnud sees nii 4 kui 3 käik, mootoripadjad ka korras ja kui juhtub siis harva.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

E Apr 23, 2007 22:38

mis seal ikka fuel cut off arvatavasti, bpc õhtal arvatavasti või totaalselt umbes, või westgate voolik lahti
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#3

E Apr 23, 2007 22:40

Tundub et tegu on fuel cutoffiga. Miski kiilub kinni ja laseb rõhu liiga üles ja ECU sekkub...Vaja siis voolikud, actuator, wastegate ja solenoid klapp kontrollida.
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#4

E Apr 23, 2007 22:42

krt suht võõras teema minu jaoks äkki oskab keegi Tartust mõnda asjalikku meest soovitada,õpiks ise ka midagi !Ja see ka et nüüd käivitub ka ülikehvalt vahel ei taha kohe käimagi tõmmata (Kui see seda äkki mõjutab)?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#5

E Apr 23, 2007 22:47

ega cut off autole hästi ei mõju niiet parem vältida selle esinemist. üldjuhul kontrolli järgi kõik voolikud mis turbo juurest tulevad ega lahti pole ja pragusi ei esineks
Klappi millesse kõik voolikud sisse lähevad saad kontrollida nii et võtad klapi küljest voolikud ära (järjekord jäta meelde )klapi kõikidest aukudest peab saama sisse puhuda, kui millegipärast ei puhu läbi, on midagi pees.ülejäänu on juba teadjainimese teha
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#6

E Apr 23, 2007 23:01

Just hiljuti vahetasin õhuvõtu toru´kuna oli puru läind bpc klapist tuleva voolikut ühendav plastik ots mis tuli välja suurest õhuvõtu torust enne turbot siis said need teised voolikud ka üle vaadatud.Ise niipalju kui ma siin foorumis olen lugenud kahtlustan bpc klappi töövõimet,sest auto on uimasemaks ka jäänd:red:Tean et sa ise meisterdad siin selliseid asju äkki aitad mul ka sellest bpc klapist üle saada .OK suured tänud jälle:beer:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#7

E Apr 23, 2007 23:05

tallinna poole satud astu läbi saad jupi kätte mul just üks praegu vedelemas kui huvi tõmba u2u
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#8

E Apr 23, 2007 23:11

Mhh, üsna sarnane ilming. Tonnine, automaatkastiga. Poolgaasiga kickdowni tehes libiseb ilusti. Vajutad täisgaasiga põhja, käib mõnus pauk, nagu oleks vasta seina virutanud ja siis tehakse kickdown ära ja läheb edasi. Ei ole nagu cutoffi moodi see, kuid senised cutoffid on kogetud ka ühtlase kiirendamisega, mitte järsult piitsa andes.

terv, teager
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

T Apr 24, 2007 7:38

Algselt postitas: tanel122
Ise niipalju kui ma siin foorumis olen lugenud kahtlustan bpc klappi töövõimet,sest auto on uimasemaks ka jäänd

Kui auto BPC tõttu uimasemaks jäänud on (ehk BPC laseb turbolt rõhu WG-le) siis cutoff (eriti AERO puhul) küll kummitada ei tohiks. Kui vigane BPC põhjustab cutoffi (teine äärmus - ei lasta turbost peaaegu üldse wg'le rõhku), siis peaks rõhud laes olema ja moment pöörane.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#10

T Apr 24, 2007 12:09

Algselt postitas: teager
Mhh, üsna sarnane ilming. Tonnine, automaatkastiga. Poolgaasiga kickdowni tehes libiseb ilusti. Vajutad täisgaasiga põhja, käib mõnus pauk, nagu oleks vasta seina virutanud ja siis tehakse kickdown ära ja läheb edasi. Ei ole nagu cutoffi moodi see, kuid senised cutoffid on kogetud ka ühtlase kiirendamisega, mitte järsult piitsa andes.

terv, teager


Teil väljalase ei ole äkki veidi umbes ? Kunagi köhis mul vana auto samamoodi, teinekord lendas isegi tolmu ja täitematerjali tükke välja.
Haikala
Postitusi: 81
Liitunud: T Mai 09, 2006 12:46
Asukoht:
Auto:

#11

T Apr 24, 2007 14:02

Kuna tegemist on turboaeroga, siis ma arvan, et see on lihtsalt labane helibarjääri ületamisest tekkiva hõrenduse pauk...:D OT on see minu postitus ka muidugi...
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#12

T Apr 24, 2007 19:19

mis kahjustusi võib cut off põhjustada.Kas 5 korrast piisab et midagi ära lõkuda?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#13

T Apr 24, 2007 19:27

Algselt postitas: tanel122
mis kahjustusi võib cut off põhjustada


Alstuseks:

Turbo surm, jne
Iga ratas veab and then some!
Vasta