kiirendamisel käib pauk?
Mis jama on kui hakkad umbes 80-100 kiirendama lapats põhja lüües võtab nagu hingest kinni käib pauk ja siis tõmbab jälle edasi.Varem libeda ilmaga esines ka paar korda aga siis oli mõte äkki võttis ratta ringi ja tuli asfald vastu aga nüüd teed puhtad.Käigukasti viga ei saa ka olla sest on olnud sees nii 4 kui 3 käik, mootoripadjad ka korras ja kui juhtub siis harva.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Tundub et tegu on fuel cutoffiga. Miski kiilub kinni ja laseb rõhu liiga üles ja ECU sekkub...Vaja siis voolikud, actuator, wastegate ja solenoid klapp kontrollida.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
ega cut off autole hästi ei mõju niiet parem vältida selle esinemist. üldjuhul kontrolli järgi kõik voolikud mis turbo juurest tulevad ega lahti pole ja pragusi ei esineks
Klappi millesse kõik voolikud sisse lähevad saad kontrollida nii et võtad klapi küljest voolikud ära (järjekord jäta meelde )klapi kõikidest aukudest peab saama sisse puhuda, kui millegipärast ei puhu läbi, on midagi pees.ülejäänu on juba teadjainimese teha
Klappi millesse kõik voolikud sisse lähevad saad kontrollida nii et võtad klapi küljest voolikud ära (järjekord jäta meelde )klapi kõikidest aukudest peab saama sisse puhuda, kui millegipärast ei puhu läbi, on midagi pees.ülejäänu on juba teadjainimese teha
Just hiljuti vahetasin õhuvõtu toru´kuna oli puru läind bpc klapist tuleva voolikut ühendav plastik ots mis tuli välja suurest õhuvõtu torust enne turbot siis said need teised voolikud ka üle vaadatud.Ise niipalju kui ma siin foorumis olen lugenud kahtlustan bpc klappi töövõimet,sest auto on uimasemaks ka jäänd:red:Tean et sa ise meisterdad siin selliseid asju äkki aitad mul ka sellest bpc klapist üle saada .OK suured tänud jälle:beer:
Mhh, üsna sarnane ilming. Tonnine, automaatkastiga. Poolgaasiga kickdowni tehes libiseb ilusti. Vajutad täisgaasiga põhja, käib mõnus pauk, nagu oleks vasta seina virutanud ja siis tehakse kickdown ära ja läheb edasi. Ei ole nagu cutoffi moodi see, kuid senised cutoffid on kogetud ka ühtlase kiirendamisega, mitte järsult piitsa andes.
terv, teager
terv, teager
Algselt postitas: tanel122
Ise niipalju kui ma siin foorumis olen lugenud kahtlustan bpc klappi töövõimet,sest auto on uimasemaks ka jäänd
Kui auto BPC tõttu uimasemaks jäänud on (ehk BPC laseb turbolt rõhu WG-le) siis cutoff (eriti AERO puhul) küll kummitada ei tohiks. Kui vigane BPC põhjustab cutoffi (teine äärmus - ei lasta turbost peaaegu üldse wg'le rõhku), siis peaks rõhud laes olema ja moment pöörane.
Algselt postitas: teager
Mhh, üsna sarnane ilming. Tonnine, automaatkastiga. Poolgaasiga kickdowni tehes libiseb ilusti. Vajutad täisgaasiga põhja, käib mõnus pauk, nagu oleks vasta seina virutanud ja siis tehakse kickdown ära ja läheb edasi. Ei ole nagu cutoffi moodi see, kuid senised cutoffid on kogetud ka ühtlase kiirendamisega, mitte järsult piitsa andes.
terv, teager
Teil väljalase ei ole äkki veidi umbes ? Kunagi köhis mul vana auto samamoodi, teinekord lendas isegi tolmu ja täitematerjali tükke välja.