Mure jahutussüsteemiga

Tonnised ja nende mured
Vasta
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#1

T Juul 17, 2007 21:21

Kas keegi oskab mind aidata selline mure et hakkasin täna 9000 cse 2,3 T 96a vahetama radikat ja lasin jahutus vedeliku välja ja tuli tume punane jahutus vedelik välja Uurisin lähemalt ja avastasin et õli on jahutus vedelikus ja torude seintel Kas keegi oskab öelda kuidas se sinna on saanud (vist lekkib rooli võimendi se ei tohiks sinna ju sattuda)
Tänades ette:notworthy:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Juul 17, 2007 21:33

Plokikaanetihend:wise:
Survet ei olnud enne veesärgis?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

T Juul 17, 2007 21:50

kas see õli mitte mõni veetsirgulatsioonilekete(äge sõna) sulgeja pole?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Juul 17, 2007 22:36

Kui mahlad päris segamini siis peaks ju seal sellist kreemikat sodi tulema?? Või on mul vananenud andmed?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#5

T Juul 17, 2007 23:01

Nu tegelikuses mul tehti alles pesu kuna mul lõhkes salongi radikas Aga kui plokikaan oleks siis ju peaks õli vardalt näha olema et ta on valge Ja ploki kaane juurest peaks olema leke Aga mul paistab ainuld rooli võimendi juurest sest seda on kahtlaselt vähe seal sees. võibolla tõesti eelmistel omanikel on juhtunud seda et plokikaan on läinud neil Ma proovisin pesta paisupaaki bensiiniga sellest sest seinad olid kõik musta möga täis (nagu oleks õli sinna seintele kinni kuivanud)
jux31
Postitusi: 139
Liitunud: N Dets 14, 2006 13:43
Asukoht:
Auto:

#6

T Juul 17, 2007 23:02

Katlakivi oli jah
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

T Juul 17, 2007 23:18

Calgonit aitab;):drink:
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#8

T Juul 17, 2007 23:27

Kui sul lõhkes soojendusradikas siis see peaks olema esimene märk sellest, et veevärgis võib mootori surve olla!
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#9

K Aug 08, 2007 15:07

Algselt postitas: krss
Algselt postitas: jupats
Calgonit aitab;):drink:

Vanakoolimehed kasutavad hoopis naturaalset lõssi, millega võib päris mitu päeva ringi sõita


Tea, kuskohast seda naturaalset lõssi ka tänapäeval hankida annab, kui just mõnes meiereis tutvusi pole :freak:?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#10

K Aug 08, 2007 19:26

Alustuseks tuleks diagnoosida mis õli kaob (kui üldse). Võib vabalt olla vana lekke jääk, siis vaja ainuld pesta. Väline õlileke võib olla ka muu leke, vabalt võib õli plokikaane tihendi vahelt välja pressida nii, et jahutusse ei satu. Aga võib ka roolivõimu õli olla, siis peaks seda silmnähtavalt vähemaks jääma.
Muidugi oleks kõige kindlam kaan maha võtta ja visuaalselt üle vaadata, võib ju sodi mõne jahutuskanali sootuks kinni mätsinud olla. Samas saab kohe ka klapid-kolvid üle vaadata. Nagunii klapisääre tihendid ka väsinud :)
Eks sõltub asjaoludest (eriti sellest, kaua selle masinaga sõita plaanid), mida tegema hakata.
Vasta