Probleem käikudega

Tonnised ja nende mured
Vasta
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#1

K Jaan 12, 2005 16:43

Mure selline, et masinal on mitu korda 2. käigu ise välja viskand.
Pealeselle, hommikuti külmalt sõitma hakates läheb esimene käik kuidagi raskemalt sisse. Kui juba pikemalt on sõidetud siis ei ole nagu midagi tunda ja käigud vahetuvad normaalselt kuid, on ka siis paaril korral 2. käigu ise välja viskand.
Sidur töötab minu arust normaalselt.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#2

K Jaan 12, 2005 19:30

variante mitu. kõige odavam ilmselt mootori padi(tavaliselt ülemine). sel juhul peaks umbes sama effekt olema ka 4. käiguga (2.käiguga on lihtsalt tõmme tugevam). proovi nii, et sõidad ühtlase kiirusega 2. või 4. käiguga ja nüüd järsult gaasiga mängides(peale-maha) vaata kas kang ka vastavalt edasi-tagasi hüppab. kui nii, siis on tõenäoliselt tegu padjaga.

muul juhul tuleb vist kasti sisse ronida: käiguhargid, sünkroni muhvid, "kutsikad"
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#3

K Jaan 12, 2005 22:41

Muide, kas sünkrosi vahetada on üldse mõtet? No esimene käik ei taha foori taga alati sisse minna. Sidur lahti ja siis eelnevalt üle teise läheb kergelt, muidu takistab.

Või ilusate suveilmade korral võiks seda ka ise teha?
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#4

N Jaan 13, 2005 9:41

Pagan, mis puutub sellesse mootoripatja (kõige ülemisse) siis see on tõesti läbu. Just sellise gaasiga jõnksutamise pealt ta teise käigu välja viskabki.
Ülejäänud käigud püsivad sees kuid kang liigub natuke edasi - tagasi.
Mis see lugu maksma võib minna umbes?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Jaan 13, 2005 23:06

350.- tk.(2 tk) ja 1,5 tundi tööd
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#6

T Jaan 18, 2005 11:13

Kas on võimalik ülemisi mootoripatju (need mis kohe kapotiall on) ka ilma mootorit üles tõstmata või alla laskmata vahetada?
Kui seda tööd oleks võimalik teostada näit. ilusa ilmakorral hoovis siis ma saaks sellega ise hakkama.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

T Jaan 18, 2005 22:59

Ei pea seal midagi tõstma,ega langetama.Logar välja,rihm maha,gene lahti ja vastu tulemüüri lükata.Ülemine kanduri kaigas välja,nüüd pääseb gene
ülemise kronsa(milles asub ka kanduri teine puks) 4 -le poldile vabalt ligi.
Nüüd puksid välja ja uued sisse,tähtis on täpne asend.Ja uuesti kokku ja
ongi bro.Tunnike hirmu.
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#8

K Jaan 19, 2005 8:32

Küsimus veel et, ega see mdagi ära ei lõhu kui ma hetkel katkise padjaga sõidan? Või peaks masina seisma panema kuniks asi vahetatud on?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Jaan 19, 2005 10:10

kohe ei lõhu,pikalt sõites tapab käigukasti ja mootoripatju.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

K Jaan 19, 2005 10:11

Sõida ettevaatlikult ja ilma erilise väänamiseta. Telliskivi võta soki seest välja, et jalg kergem oleks..:) Loksuv mootor võib muidu pahandust küll teha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#11

K Jaan 19, 2005 11:59

ja jälgi täpselt, mida Trionic ütles...uutel puksidel tähtis täpne asend...
Vaata, millises asendis need vanad on ja uued sama nurga all oleks, ma seda ei jälginud ja arvatavasti ongi asi selles, et mul on mootori häält vist liiga palju salongi kuulda, eks see alumine padi ole mul ka läbi aga noh...:cool:
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#12

K Jaan 19, 2005 12:28

nt. võib ära lõhkuda summuti suka, eriti kui see ise enam kõige uuem ei ole.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#13

T Veebr 01, 2005 17:21

Tuleb nüüd välja, et mul sama häda, aga mul viskab esimest välja. Kaks korda on juba linnas foori taga juhtunud seda. Kas on see sama mootoripatjade viga? Teiste käikudega pole juhtunud. Käimakang käib selles suhtes jah suht selliselt logisevalt kah. Igaljuhul päris ehmatab ära kui välja viskab käigu, käib paras kolks läbi.
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#14

K Veebr 02, 2005 12:50

Mul külmalt sõitu alustades läks esimene käik natuke kehvalt sisse kuid kui masin soojaks läks see probleem kadus. Välja viskas ainult 2 käiku ja seal ei olnud vahet kas külmalt või soojalt . Välja viskas käigu siis kui 2 käiguga kiirendades gaasipedaali äkki lahti lasin.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#15

L Veebr 05, 2005 20:34

Nonii, ikka on mul häda käikudega, seepärast kirjutan ka siia!
Nimelt peale ülemiste mootoripatjade vahetust viskab IKKA välja esimest käiku veidi äkilisemal kiirendusel foori tagant! Ma ei tea millest see sõltub aga võibolla siduri halvasti lahutamisest või midagi sellist - aga käigu välja viskamine ei ole normaalne! Oskab keegi midagi öelda? Anti juures nagu sai need padjad ära vahetatud ja rohkem küll nagu keegi seal ei osanud rääkida. Kas peaks äkki kuhugi mujale sõitma ülevaatusele? See ei ole teps mitte hea asi :mad:
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#16

E Veebr 07, 2005 8:51

Ega ta normaalne ei ole jah. Ma pole veel enda omal jõudnud patjade vahetuseni. Igasugu muid kulusid on hetkel palju ja ei tea kas enne märtsi keskpaika üldse vahetatud saan.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#17

E Veebr 07, 2005 12:16

No ma saan sõidetud praegu nii, et esimese ja teise ajal hoian kätt kangi peal ja siis nagu ta välja ei hüppa ja erilist pressuret pole ma ka tundnud. Aga ega ta hea pole, õnneks teisega teen ma nagunii linna oludes põhi kiirenduse. Kuid siiski tahaks teada milles viga ja palju selle parandamine maksma võiks minna...
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#18

E Veebr 07, 2005 14:09

Vaat käikude väljahüppamise koha pealt veel üks tähelepanek.
Kui ma kiirendan esimese käiguga ja tahhokas ületab 6500 piiri, siis viskab käigu välja? Nojah, ega aeg siis ka käiku vahetada. Aga huvitav, peabki see nii olema või?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

E Veebr 07, 2005 14:58

to no sear:
huvitav, et mul on sama moodi,et viskab käigu välja, ainult erinevus selles, et mul viskab 4 käigu välja aga samadel 6500...6600 pööretel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#20

E Veebr 07, 2005 14:59

Algselt postitas: ivomets
to no sear:
huvitav, et mul on sama moodi,et viskab käigu välja, ainult erinevus selles, et mul viskab 4 käigu välja aga samadel 6500...6600 pööretel.


:drink:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

E Veebr 07, 2005 15:04

Autol lööb enese alalhoiu instinkt välja...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#22

E Veebr 07, 2005 15:14

Algselt postitas: NO FEAR
Vaat käikude väljahüppamise koha pealt veel üks tähelepanek.
Kui ma kiirendan esimese käiguga ja tahhokas ületab 6500 piiri, siis viskab käigu välja? Nojah, ega aeg siis ka käiku vahetada. Aga huvitav, peabki see nii olema või?


EDIT:::Aga teate te ka, kui mõnus on vahel auto peeneks lasta?
Vaata see see mõnu ongi vanemate autodega, et kui ikka tahad ja on vaja, siis teed mis tahad. Loomulikult ega ma nüüd niimoodi koguaeg sõida:red:

oleks muidugi ka masin või asi, aint 94 kilo vatti on kogus:freak:
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#23

E Veebr 07, 2005 16:08

Minu vanal 87 9k (ilma turbota) oli probleem teise käigu väljaloopimisega - nagu kolmanda käiguga sõites jala gaasilt võtsin, viskas käigu välja. Esimene käik läks sisse ainult siis, kui auto seisis. Väidetavalt olevat probleemiks sünkrode kulumine (Anti jutt). Kuna hirmutati kusagil 3..4kse remondiarvega, sai ostetud töötav ja remonditud manuaalkast 2k eest. Ja kaks nädalat hiljem sõideti sellele autole sisse :gun: kindlustus otsustas maha kanda ja mina sain järgmise , turbo ja automaagilise kastiga saabiomanikuks. Niiet, kui sul soovi käigukasti vahetada, siis anna mulle teada ja ma olen nõus miski raha eest korraliku manuaalkasti sulle parseldama. Koos korraliku sidurimänguga.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#24

E Veebr 07, 2005 16:58

Tuli välja, et minu auto tahab ikka raskemat paremat ja konkreetsemat vasakut jalga :)
Ehk siis kogu asi ilmselt minu sõidustiilis või millegis taolises (võibolla ei kippunud sidurit kahe esimese käigu vahel korralikult üles laskma jne.). Igaljuhul Anti peenestas nii kuis autol torust tuli ja ei mingit käigu välja hüppamist.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#25

T Veebr 08, 2005 11:19

Algselt postitas: KrikU
Tuli välja, et minu auto tahab ikka raskemat paremat ja konkreetsemat vasakut jalga :)
Ehk siis kogu asi ilmselt minu sõidustiilis või millegis taolises (võibolla ei kippunud sidurit kahe esimese käigu vahel korralikult üles laskma jne.). Igaljuhul Anti peenestas nii kuis autol torust tuli ja ei mingit käigu välja hüppamist.


ma ju rääkisin, et peenestada on vaja;)

ja siis veel ,et eile sai proovitud audi a4 2,4L mootoriga autot ja tollel oli igati peene käugukast küljes. Silmasin, et kui gaas põhja vajutada, viis ta ühe käigu allapoole ja lasi pöörded samuti 6500- ni ning alles siis vahetas käiku!
Nii et ei ole ma loll ühti...kui välja paistab:D
Vasta