Käigukast vaja pooleks võtta
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Auto ehitamine läheb juba pikale. Vaja oleks nüüd käimakast poolutada, et saaks asja õlikindlaks teha, nimelt lekib. Eemaldasin kõik poldid, vasak pooltelje ots on küljes. Seda pole vast vaja ära võtta. Eemaldasin ka otsakaane ja need hammasrattad. Seal on veel üks stopper rõngas ümber võlli. Kas tuleb ka see eemaldada?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ei aidanud ka tuli, liigne kuumutamine keerab võlli tuksi, mis tegelikult oli juba tuksis:( 5 käigu hammasratta ja võlli nuudid on omadega täiesti läbi. Nad on kulunud kolmnurkseks. Natuke kannatab selle kastiga veel sõita. Kiltsi miilil ei tahtnud kuidagi 2 käik sisse minna, sünkro on igatahes terve. Muhv on veidi kulunud aga see on normaalne. Ühesõnaga viga ei leidnud. Tänu sellele, et õli on sees väga vähe olnud tuleb mul kogu laagrite kompunn välja vahetada. Keegi teab mis numbritega laagritega tegemist on?
Võta ühendust Saabi spetsidega Isak.Trionic, Torque nemad oskavad sind kindlasti aidata.
Soovitan helistada,kuna meestel käed tööd täis ja aega foorumi lugemiseks vähe.
Kasti lahkamisel kasutatakse minuarust spetsiaalseid tõmmitsaid.
Jõudu ja julget pealehakkamist.
Soovitan helistada,kuna meestel käed tööd täis ja aega foorumi lugemiseks vähe.
Kasti lahkamisel kasutatakse minuarust spetsiaalseid tõmmitsaid.
Jõudu ja julget pealehakkamist.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
5 käik ära jah. Üks press vaja teha, teen kerge joonise kohe. Kasti laiali võtmine on VÄGA LIHTNE ja kogu süsteem ise on VÄGA LIHTNE.
Selline asi vaja teha. Materjalideks sobib vabalt kas 40x20 toru või 40x40 toru või mis iganes, ei pea isegi neljakandiline olema. Kolm auku puurid läbi, keskmine auk EI OLE tsentris, seega mõõda täpselt. Äärmistesse aukudesse paned mingid pikad 8-ased poldid (keera sügavale sisse). Keskmine polt võiks olla M12, keskmise poldi ots oleks ka mõistlik koonusesse käiata. Ja muudkui pressid. Tuleb kenasti välja:thumb:
NB!!! Kasti külje peal on üks M8 polt, see tuleb lahti keerata.
Selline asi vaja teha. Materjalideks sobib vabalt kas 40x20 toru või 40x40 toru või mis iganes, ei pea isegi neljakandiline olema. Kolm auku puurid läbi, keskmine auk EI OLE tsentris, seega mõõda täpselt. Äärmistesse aukudesse paned mingid pikad 8-ased poldid (keera sügavale sisse). Keskmine polt võiks olla M12, keskmise poldi ots oleks ka mõistlik koonusesse käiata. Ja muudkui pressid. Tuleb kenasti välja:thumb:
NB!!! Kasti külje peal on üks M8 polt, see tuleb lahti keerata.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul oli tõesti see sama laager liimitud. Aga teisel kastil polnud. Vanal kastil oli võll ka omadega läbi ja ju siis kasutati "odavat" töövõtet. Sul seal vaevalt liimi on, sest laager kindla istuga. Ja lihtsalt julgelt pressid. Väga hästi tuleb välja.
Too press täiesti töötab. Kuigi ma sügavalt ei mõelnud ja hakkasin pressima sisendvõlli, kuigi vaja hoopis väljundvõllile läheneda. Aga liikuma sai sellegipoolest, veidi koputamist väljundvõllile ja tuli laager ilusti lahti.
:notworthy:
:notworthy:
aga, härrased, valgustage palun, kuskohast saab soodsamalt uued laagrid - kummist vm materjalist õlirõngad e. simmerlingid? esialgne hinnauuring andis ca 6k eeku kas on ka mingi kaval odavam kohake? pidavat sobima ka samas mõõdus mingid muud kui saabi nö originaallaagrid??? mis kordades odavam tuleb...
jutt on tonnise käigukastist, mis on homme lõunaks lahti kistud, vahetamist vajavad soovitavalt kõik laagrid mis sees, ning kõik simmerlingid.
tänud ette.
PS postitus pole just täiesti teemakohane, aga tonnise kasti mure on see siiski - esimesed 3 käiku uluvad kergelt, nagu vanad ikarus-bussid omal ajal "laulsid".
jutt on tonnise käigukastist, mis on homme lõunaks lahti kistud, vahetamist vajavad soovitavalt kõik laagrid mis sees, ning kõik simmerlingid.
tänud ette.
PS postitus pole just täiesti teemakohane, aga tonnise kasti mure on see siiski - esimesed 3 käiku uluvad kergelt, nagu vanad ikarus-bussid omal ajal "laulsid".
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
võta vanad välja ja mine mõnda laagreid müüvasse poodi. Vene laagrid FAG on sama kvaliteediga kui mingid SKF-id jne. Osad simmerid kindlasti leiaks ka aga mõned võivad olla spetsiaalsed ja siis tuleb paratamatult originaal osta. Minul läksid laagrid vist 1500 eeki. Kaks väiksemat laagrit oli 500.- tk.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
võta vanad välja ja mine mõnda laagreid müüvasse poodi. Vene laagrid FAG on sama kvaliteediga kui mingid SKF-id jne. Osad simmerid kindlasti leiaks ka aga mõned võivad olla spetsiaalsed ja siis tuleb paratamatult originaal osta. Minul läksid laagrid vist 1500 eeki. Kaks väiksemat laagrit oli 500.- tk.
tead, S9K!!!
jõudu!!!!!!!!!!
retsept!
Kas diffrit ja hammakat ühendavad poldid peaks ühendama keermeliimiga? Lahti tulid raksuga nagu oleks liimitud aga keermel mingit liimi jälge näha pole.
EDIT. Vastus: ikka liimiga. Lähemal uurimisel tulid liimi jäljed nähtavale, oli teine poldiga ühte värvi.
EDIT. Vastus: ikka liimiga. Lähemal uurimisel tulid liimi jäljed nähtavale, oli teine poldiga ühte värvi.
SAmal teemal pisut. Kas keegi teadjam tegelane oskab öelda, mis laagrid käigukasti käivad? mõtlen siis laagrite numbreid, mile järgi saaks uued osta. Vaja lähitulevikus käigukasti korrastus tööd ette võtta, saaks ehk siis kõik laagrid ja simmerid ka ära vahedtada kohe. Enne ei tahaks lahti võtta, kuna siis pole masinat millega liikuda ja jala on sellise palavusega paras piin liikuda :D
Vabamüügist saad sa ainult kahte laagrit osta-difri otsalaagrid.
Ülejäänud 4 on AINULT ORIGINAALOSAD.
Ja maksavad oioioioi.....:freak:
Kui huvi on siis saada U2U mulle.
Ülejäänud 4 on AINULT ORIGINAALOSAD.
Ja maksavad oioioioi.....:freak:
Kui huvi on siis saada U2U mulle.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...