Probleem 9000 2.3T 147kw automaat.

Tonnised ja nende mured
Vasta
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#1

N Sept 20, 2007 0:01

Probleem järgmine, möödasoitu tehes mingi 90km/h, vahetas automaat kast käigu alla ja siis käis selline jõnks läbi nagu mootor oleks korra seisma jäänud, turba kella lõi ka pea puna lõppu(kiirendamisel)!!
Turbo kell maru tundlikuks muutunud, nii kui veits rohkem vajutad on kohe punasepeal!?
Rohkem pole julegenud kella üle viimase punase kriipsu lasta!
Kas jama turborõhuga?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

N Sept 20, 2007 0:03

pbc klapp on õhtal vaheta esimesel võimalusel bleederi vastu ja mured möödas

täiesti tavaline asi selle klapi juures kui õhtale hakkab minema kaks võimalust kas rõhk taevas või üldse pole

seda jõnksu nimetatakse cut offiks ja pole ülde mootorile hea
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#3

N Sept 20, 2007 0:06

Algselt postitas: vulkanus
pbc klapp on õhtal vaheta esimesel võimalusel bleederi vastu ja mured möödas


Arvasin ise ka seda, selle pole rohkem üle viimase punase kriipsu lasknud!!
Cut off siis tegi turbole ka viga?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

N Sept 20, 2007 0:10

ei usu et midagi hullu seal juhtuda võis, sul ei lase rõhku niikuinii sedavõrd kõrgele, et midagi eriti hävida jõudis
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

N Sept 20, 2007 0:27

Turbokell ise ei lähe tundlikuks ;), aga kui BPC klapp ei saa enam turborõhku reguleerida, siis antakse seda funkki nagu "torust tuleb" kuniks 1,3 baarini ja siis astub aju vahele ja lülib korraks bensupumba välja. Hoiatuseks ja mootori kaitsmiseks.
Et siis vaata BPC klapist väljuv "W" voolik üle kas see ei leki või on klapp ise ikkagi nässus.
Veel võimalus, et turbo küljes olev wastegate klapp on kinni roostetanud, aga sinu remontturbol (on vist?) seda ei usuks nagu.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

N Sept 20, 2007 8:12

Aga äkki on WG varras valesti reguleeritud (ei ava klappi piisavalt)?
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#7

N Sept 20, 2007 10:06

Algselt postitas: suur
Aga äkki on WG varras valesti reguleeritud (ei ava klappi piisavalt)?


Ma ei usus seda, sest ennem töötas kõik ilusti!!
Ise pole seda varrast näppinud ja turbo remondi käigus ka seda ei regullitud.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

N Sept 20, 2007 11:08

Voolik lendas küljest või jäi wastegate mehanism kinni (näiteks väga osava suurest loigust läbisõitmise tõttu).
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#9

L Sept 22, 2007 21:28

Voolikud terved ja küljes!!!
BPC klapp pees, järgmine nädal bleeder vahele!
Sai täna turbokell peale pandud, seier käib nagu tahokas;), 1,3 peal lükkas pumba tagant ära korraks, rohkem ule 1,2 ei lasknud.
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#10

P Sept 23, 2007 22:29

Tana siis molemad turbokellad lopetasid too, vaatasin voolikud ule aga midagi silma ei jaanud!!
Kas peale voolikuta veel midagi mojutab turbokellade tood??

Vabandust et tapitahti pole!!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

P Sept 23, 2007 22:36

ei tohiks mõjutada. Mingeid kolmikuid pole mis katki võisid minna?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

E Sept 24, 2007 11:24

tonnisel on tavaline manokas, voolik sabas. Kusagilt viskas sul ehk mõne liite lahti. Samas peaks siis hakkama kohe igasugu tühikäigu mured jms, mis kaasneb vaakumilekkega.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#13

E Sept 24, 2007 11:52

Ühe vooliku ole jah ära visanud sisselaske kollektori juures!!
Ise ka imesin et mootori töös midagi muutunud polnud!
Tuleb kõik voolikud silikoon voolikute vastu välja vahetada!!
Oskab keegi öelda mis mõõdus ja mitu m umbes läheb?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

E Sept 24, 2007 11:56

Algselt postitas: ametivend
Ühe vooliku ole jah ära visanud sisselaske kollektori juures!!
Ise ka imesin et mootori töös midagi muutunud polnud!
Tuleb kõik voolikud silikoon voolikute vastu välja vahetada!!
Oskab keegi öelda mis mõõdus ja mitu m umbes läheb?

4mm vaakumvoolikuid kulub 1,5m. Soovitan võtta varuga (näiteks 2m). BPC voolikute läbimõõt oli vist 6mm, nende kogupikkust ei oska öelda. Kui tahad turbokella vollat ka vahetada, siis selle pikkust ei oska öelda.
Vasta