Jama siduriga
-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Mul selline mure, hommikul hakkasin sõitma ja alguses siduri pedaal käitus normaalselt kuid äkitselt ei tahtnud enam ise üles tagasi tulla pidi ise jalaga tagasi tõmbama ja lahutab kah ainult täitsa põhjast. Milles probleem kas on miski tross läbi või miski õli välja jooksnud ?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
võimalusi on mitmeid, aga üks variantidest on, et siduri peasilindri mansetid on katki või vedru ära väsinud (või mõlemad koos). vt ka siit teemast.
edit: võimalik muidugi, et tonnise siduril mingi teine süsteem...
edit: võimalik muidugi, et tonnise siduril mingi teine süsteem...
-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Mis vedelik sinna läheb ja kust seda listakse:red: Loll küsimus kuid mis parata.
Ma vaatasin www.autoosad.ee seda siduri remondi komplekti kuid hind jäi arusaamatuks või ma vaatasin vale asja. Igatahes on seal sellise asja järel:
SIDURI PEASILINDRI REM.KOMPL. hind 44.-/tk.
Ma vaatasin www.autoosad.ee seda siduri remondi komplekti kuid hind jäi arusaamatuks või ma vaatasin vale asja. Igatahes on seal sellise asja järel:
SIDURI PEASILINDRI REM.KOMPL. hind 44.-/tk.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
rem.komplekt ongi odav (sisaldab ju aint paari kummimansetti ja tihendit), aga see on vist ilma vedruta. kui vedru ka juurde lisad, tuleb mõnikümmend krooni juurde (mul vist läks kokku miski 70-80 eek). vedelikuks peaks sobima tavaline pidurivedelik, anum peaks siduril ja piduril ühine olema?! (vähemalt 900sel on nii)
-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Mul seal miski rohekas vedelik ja tase on normis. Kui see siduri sistem külmunud kas ta sõites või mootori töötades üles ei sula ja korralikult tööle ei hakka?
Ju seal siis miski pang on kui ta nii külmub.
:(
Ju seal siis miski pang on kui ta nii külmub.
:(
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
no eks ta mootori soojenedes peaks ikka üles soojenema - sa võid ju proovida seda, aga ma eriti ei usu, et see vedelik sul nüüd ära külmunud on. pealegi alguses ju töötas sidur sul ok? praegu kõige odavam ikkagi peasilindri kallale asuda ja mansetid-vedru ära vahetada, ehkki see ei pruugi ka alati tulemusi anda.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
krt, ma ei usu, et külmend on, arvatavasti ikka need mansetid ja vedru.
kui sa kahekesi saaksid korraks alt siduri juurest selle õhutuse nipli lahti teha, et siis teine vajutab sidurit ja sina keerad samala ajal niplit nats lahti, siis näed, et kas on külmund või mitte.
kui sa kahekesi saaksid korraks alt siduri juurest selle õhutuse nipli lahti teha, et siis teine vajutab sidurit ja sina keerad samala ajal niplit nats lahti, siis näed, et kas on külmund või mitte.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ei ole kanalit vaja!!!
Kapoti alt vaatad. Paremale poole jääb kast ja seal kohas, kus kast läheb üle mootoriks, on selline koht, kus läheb survetoru sidurisse ja peaks välja tulema veel üks toru, mis on õhutamiseks, seda vaatadki...
Kapoti alt vaatad. Paremale poole jääb kast ja seal kohas, kus kast läheb üle mootoriks, on selline koht, kus läheb survetoru sidurisse ja peaks välja tulema veel üks toru, mis on õhutamiseks, seda vaatadki...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no roheline vedelik??
kas keegi ka varem näind?
tavaliselt on ju nii, et asjad, mis soojaga töötavad ei pruugi kylmalt mitte seda teha....
ja saabil tuleb survestada systeemi kah, see tähendab, et tuleb rõhk sinna paaki lasta. mingi 0,5 ats aitab.
to aljoga:
milleks siis mansette vahetada,kui see tulemust ei anna?!
ehk tuleks viga kõigepealt otsida, mitte järjest asju hakata vahetama nagu enamus autoremonditöökodasi teeb!;)?
kas keegi ka varem näind?
tavaliselt on ju nii, et asjad, mis soojaga töötavad ei pruugi kylmalt mitte seda teha....
ja saabil tuleb survestada systeemi kah, see tähendab, et tuleb rõhk sinna paaki lasta. mingi 0,5 ats aitab.
to aljoga:
milleks siis mansette vahetada,kui see tulemust ei anna?!
ehk tuleks viga kõigepealt otsida, mitte järjest asju hakata vahetama nagu enamus autoremonditöökodasi teeb!;)?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Minu viga, ei ole roheline. Kuid nüüd on asi paigas, käigud ei lähe üldse enam sisse.:( Vaatasin siduripedaali juurest seal on kõik puhas ja läigib nagu kuldi muna. Kui mansetid läbi kas siis õli ei peaks välja voolama?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
a millest sa soovitad siis alustada? :freak: ma kirjutasin, mansettide vahetamine ei pruugi alati aidata, aga kuna too komplekt suurt midagi ei maksa, siis võib ju sellest alustada ja need ära vahetada. loomulikult tuleb esmalt viga üles otsida, a tihtipeale on nii, et viga leitakse alles siis, kui asjad on uute vastu ära vahetatud, kuna viga ei pruugi silmaga nähtav või muud moodi mõõdetav olla.
Algselt postitas: ivomets
tavaliselt on ju nii, et asjad, mis soojaga töötavad ei pruugi kylmalt mitte seda teha....
ja saabil tuleb survestada systeemi kah, see tähendab, et tuleb rõhk sinna paaki lasta. mingi 0,5 ats aitab.
to aljoga:
milleks siis mansette vahetada,kui see tulemust ei anna?!
ehk tuleks viga kõigepealt otsida, mitte järjest asju hakata vahetama nagu enamus autoremonditöökodasi teeb!;)?
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: A2hj
Minu viga, ei ole roheline. Kuid nüüd on asi paigas, käigud ei lähe üldse enam sisse.:( Vaatasin siduripedaali juurest seal on kõik puhas ja läigib nagu kuldi muna. Kui mansetid läbi kas siis õli ei peaks välja voolama?
ei, rõhku ei teki enam ja kogu muusika!
ivomets: U2U!!!
mul oli täpselt sama jama.
alguses aitas õhutamine, aga see kestis natuke aega.
lõpuks oli nii, et iga hommik enne sõitu tuli õhutada ja siis päev otsa sidur enamvähem töötas ja järgmiseks hommikuks oli vedelik jälle jalga lasknud ja sidur ei töötanud.
vaja on vahetada töösilindri mansetid. minul aitas. mõistlik oleks siis juba kontrollida ka silindri seisukorda, et see liiga kiiresti uusi mansette ära ei lõhuks.
ps. ei lugenud algul, et tase normis, seega natuke teine situatsioon, aga usun et mansetide vahetus aitab ka sinu puhul. kiirabinõuna tee ära õhutus ja vast saad oma valgasõidu tehtud.
alguses aitas õhutamine, aga see kestis natuke aega.
lõpuks oli nii, et iga hommik enne sõitu tuli õhutada ja siis päev otsa sidur enamvähem töötas ja järgmiseks hommikuks oli vedelik jälle jalga lasknud ja sidur ei töötanud.
vaja on vahetada töösilindri mansetid. minul aitas. mõistlik oleks siis juba kontrollida ka silindri seisukorda, et see liiga kiiresti uusi mansette ära ei lõhuks.
ps. ei lugenud algul, et tase normis, seega natuke teine situatsioon, aga usun et mansetide vahetus aitab ka sinu puhul. kiirabinõuna tee ära õhutus ja vast saad oma valgasõidu tehtud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Teed kapoti lahti, seal all on mootor!
Vasakul pool on mootori detail ja paremal pool, õhuvõtutoru all on käigukast ja selle otsas sidur, mis jääb siis kasti ja mootori vahele...praktiliselt selle toru alla, mis läbeb AMM- i (Air Mass Meterisse)
no vot, kuna sul on uuem auto, siis on tõenäoliselt kate peal sul sellel niplil.
vaata nüüd sinna alla ja sa näed, et sinna sidurisse jookseb üks raudtoru, läbimõõduga umbes 6mm ja seal katte all on siis see õhutusnippel. Kate ära, võtad oma 10mm võtme ja keegi sõkub sidurit ja sina keerad nipli lahti ja siis kinni, nagu piduritegagi...
kas sul manuali ei ole? lk 297 on ilusti näha kogu see krempel ja 312 on õhutamine)
Vasakul pool on mootori detail ja paremal pool, õhuvõtutoru all on käigukast ja selle otsas sidur, mis jääb siis kasti ja mootori vahele...praktiliselt selle toru alla, mis läbeb AMM- i (Air Mass Meterisse)
no vot, kuna sul on uuem auto, siis on tõenäoliselt kate peal sul sellel niplil.
vaata nüüd sinna alla ja sa näed, et sinna sidurisse jookseb üks raudtoru, läbimõõduga umbes 6mm ja seal katte all on siis see õhutusnippel. Kate ära, võtad oma 10mm võtme ja keegi sõkub sidurit ja sina keerad nipli lahti ja siis kinni, nagu piduritegagi...
kas sul manuali ei ole? lk 297 on ilusti näha kogu see krempel ja 312 on õhutamine)
lisaks on soovitav pidurivedeliku paaki väike surve sisse lasta, muidu ei pruugi õhutus õnnestuda.
selleks kasutasin mina tavalist autopump ja mingit plastpudelit, millele tegin põhja augu (pumbaga ühendamiseks) ja otsa siis võimalikult hermeetiliselt pidurivedeliku anumaga ühendasin.
selleks kasutasin mina tavalist autopump ja mingit plastpudelit, millele tegin põhja augu (pumbaga ühendamiseks) ja otsa siis võimalikult hermeetiliselt pidurivedeliku anumaga ühendasin.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee