Automaatkasti mure

Tonnised ja nende mured
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#1

K Okt 10, 2007 20:09

Mul selline mure et kui ommikul käik sisse panna siis ei taha algul teis käiku panna. Lõpuks paneb teise käigu sisse ja töötab normaalselt. Vahepeal teeb aint lollisi aga muidu ok. Aga kui auto seisma jätta ja siis uuesti käima ei taha vahepeal käiku sisse panna, See siis juba soojalt.

See juhtus siis kui ma radikat vahetasin ja üks voolik akkas läbi ajama. Õli natuke langes ja kui ma uue õli peale panin akkas lollusi tegema. Praegu on kõik kastiõli lekked likvideeritud ja õli normis, aga ikka jamab.
Kuskilt kuulsin et see pidi mingi õlisurvepumba probleem olema või midagi. Kui keegi oskab täpselt öelda. Palju selle parandus umbes maksma läheb ja kus seda tartus teha saab?


Kuskil juba oli siin mingi selline teema aga ma ei leidnud seda üles.Sry
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13761
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#2

K Okt 10, 2007 21:02

Kasti õlipump oli suurusjärgus 5-6k vist... Kast tuleb maha ja laiali ka võtta, kui ma õieti mäletan.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2242
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Jalgratas.
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik, 9-5 Aero või 9-5 Griffin

#3

K Okt 10, 2007 21:20

Õlipumba hind peaks peaks üle 6K olema. Hinnaga on üldse üks suur jama, enamikel juhtudel tahetakse kõvasti enam raha. Nii et tuleb vaadata kust osta.

Minu tonnisel vana pump ka laulis üsna vastikult ja ebamusikaalselt. Laul ei sõltunud ei käigust ega koormusest, vaid ainult mootori pööretest. Sihuke hääl peaks kindlalt pumba surmaga kaasnema. Kas laulab?
Kasti pumba vahetuseks laiali võtma ei pea, aga maha tuleks küll võtta (või mootorist kõvasti eemale lükata). Pump asub kasti mootoripoolses otsas, selline suur taldriku moodi asjandus.

Aga soovitada võiks alustuseks täielikku õlivahetust ja kick downi trossi reguleerimist. St. nii palju tuleb õli välja lasta kui tuleb, filter puhtaks pesta (parem oleks uus panna - suht odav teine), paarsada kilomeetrit sõitu ja uuesti uus õli sisse. Väga uimase kiirenduse korral peaks käiguvahetus 3->4 toimuma 65-70km/h juures.

Tonnise automaatkast on tänu väga keerulisele mehaanilisele ajule puhas sõidurõõm.
OK! Vahel peaaegu (vedrude ja õli loogika tõttu).

OT: Eesti keel oli N2kk postituses veidi vigane aga vist oli probleemi olemus siiski arusaadav?
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#4

N Okt 11, 2007 19:41

Mul kast küll mingid häält ei tee, nii et vast siis pump ei ole. ma proovin seda õlivahetust teha siis. Aga kus ma saaks seda trossi kontrollida lasta tartus?

OT: Sorry kirjavigade pärast.
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#5

T Okt 16, 2007 17:12

Oskab keegi öelda kui palju õli kasti mahub. Kataloogis vaadates näitas et kuskil 7,2 liitrit
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

T Okt 16, 2007 17:56

läheb tõesti ca 7-8l aga seda siis, kui kast õlist täiesti tühi on. Vahetuse käigus on kogus 3-3,5l.
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#7

K Okt 17, 2007 17:00

tänud seda ma teada tahtsingi. siis aitab vahetuseks 4l kanistrist küll.
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#8

K Okt 24, 2007 11:42

Küsimus: et palju maksab kasti filter? Käisin küsimas automaailmast küsimas ja sealt öeldi et peab tellima ja maksab mingi 400 krooni. See nagu palju mingi plastmass jupi eest?:wtf: või kuda?
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Okt 24, 2007 11:56

Täiesti normaalne hind.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#10

K Okt 24, 2007 12:01

see on siis normaalne? kaks korda kallim kui tavaline õlifilter. OK kui on siis on. eks ta tuleb ära osta. Tänud
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#11

K Okt 24, 2007 18:57

Algselt postitas: N2kk
Küsimus: et palju maksab kasti filter? Käisin küsimas automaailmast küsimas ja sealt öeldi et peab tellima ja maksab mingi 400 krooni. See nagu palju mingi plastmass jupi eest?:wtf: või kuda?

Kunagi õli vahetades sai uus filter paigaldatud. Vana nüüd puhtaks pestuna riiulis ootamas oma järjekorda. ;)
Ah jaa originaal oli metallist võrguga poe oma "kapron".
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7048
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

K Okt 24, 2007 18:59

Algselt postitas: N2kk
see on siis normaalne? kaks korda kallim kui tavaline õlifilter. OK kui on siis on. eks ta tuleb ära osta. Tänud

Tavahind poodides on 430-450.- ja see on üks odavamaid kastifiltreid.
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#13

K Okt 24, 2007 19:32

selge aitähh
see ei ole midagi nuriseda
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#14

K Dets 12, 2007 17:31

Nii, kuna õlivahetus ei aitand siis juhtuski oodatud asi. Edaspidi käigu paned sisse siis pöörded kõiguvad aga vedama ei hakka. Tagurpidi käigu paned siis läheb nagu loom:headbang:

No igatahes seda oli oodata et midagi sellist juhtub...ega keegi oska öelda mis viga võib olla? on kellelgi sellega kokkupuuteid olnud?

A ja siis veel selline küsimus...on keegi kokkupuutunud kastivahetusega(automaadist manuaaliks)...Kuna automaat ei meeldi mulle ja doonor oleks ka olemas siis kaalun seda varjanti.

NB! Need kes soovitavad kastivahetuse asemel autot vahetada, siis neil pole ültse mõtet rääkida(mõtetud mehed). Minu saab on mu "südamesõber" ja ma teen ta selliseks nagu mulle meeldib mitte ei müü esimesel võimalusel maha!
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#15

K Dets 12, 2007 17:58

Siis olen mina ka see "mõttetu mees". Kui doonor on olemas siis ei ole asi nii hull. Aga ma tahaks näha,kes sul selle asja ette võtab. Odav see olema ei saa igal juhul:gun:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#16

K Dets 12, 2007 18:35

Audiga on see läbi tehtud... ja ainsaks miinuseks sai et pedaalid olid liiga kokku tõmmatud
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 213
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG, Saab 9-5 Aero Saab 9000 Aero, Saab 9000

#17

K Dets 12, 2007 20:36

Algselt postitas: N2kk
Nii, kuna õlivahetus ei aitand siis juhtuski oodatud asi. Edaspidi käigu paned sisse siis pöörded kõiguvad aga vedama ei hakka. Tagurpidi käigu paned siis läheb nagu loom:headbang:

No igatahes seda oli oodata et midagi sellist juhtub...ega keegi oska öelda mis viga võib olla? on kellelgi sellega kokkupuuteid olnud?

A ja siis veel selline küsimus...on keegi kokkupuutunud kastivahetusega(automaadist manuaaliks)...Kuna automaat ei meeldi mulle ja doonor oleks ka olemas siis kaalun seda varjanti.

NB! Need kes soovitavad kastivahetuse asemel autot vahetada, siis neil pole ültse mõtet rääkida(mõtetud mehed). Minu saab on mu "südamesõber" ja ma teen ta selliseks nagu mulle meeldib mitte ei müü esimesel võimalusel maha!






No minu jaoks oled sina mõttetu mees. Mis mõnu on sellest pagana manuaalist. Kas tõesti on nii tore neegri kombel käigu kangiga vehkida eriti veel linnas. Loodan et keegi tundis ennast puudutanuna:gun:
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2238
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#18

K Dets 12, 2007 20:54

Algselt postitas: melka

No minu jaoks oled sina mõttetu mees. Mis mõnu on sellest pagana manuaalist. Kas tõesti on nii tore neegri kombel käigu kangiga vehkida eriti veel linnas. Loodan et keegi tundis ennast puudutanuna:gun:


/me muigab. :notworthy:

Eks mõnu tuleb teid peeglist vaatamisest.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1753
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#19

K Dets 12, 2007 20:56

OT. Mõttetuteks meesteks võiksite üksteist näiteks telefoni või msn-i vahendusel sõimata.
Pole just kuigi ilus seda siin teha.

Automaadist manuaaliks ümber tegemine ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt. Kui doonor olemas ja ise jamada viitsid või teistele vastavalt maksta tahad siis lase käia!
Kellele automaat kellele manuaal.. Maitseasi minumeelest.
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 213
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG, Saab 9-5 Aero Saab 9000 Aero, Saab 9000

#20

K Dets 12, 2007 20:59

No täpselt, seda minagi. Eks teema algataja saab ehk aru küll.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#21

K Dets 12, 2007 23:19

Algselt postitas: IFF
/me muigab. :notworthy:

Eks mõnu tuleb teid peeglist vaatamisest.

Õige jutt;) Mulle meeldib igatahes manuaal rohkem...kui tahad mugavusi siis palka juba autojuht ei pea rooli ka keerama:wise: Muidugi see on igaühe iseasi...Automadiga on tglt ikka hea sõita küll...peaks mainima...

Algselt postitas: TGB
OT. Mõttetuteks meesteks võiksite üksteist näiteks telefoni või msn-i vahendusel sõimata.
Pole just kuigi ilus seda siin teha.

Automaadist manuaaliks ümber tegemine ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt. Kui doonor olemas ja ise jamada viitsid või teistele vastavalt maksta tahad siis lase käia!
Kellele automaat kellele manuaal.. Maitseasi minumeelest.


Sellest rääkisin mina ka et ei ole mõtet seletama hakkata et ei ole mõtet... Ma küsisin lihtsa küsimuse et kas kellelgi on kokkupuuteid...aga vastuseks tuli teema kes on mõtetu mees...

No ja kuna nagunii vajab mootor ka väikest ilukuurikest ja aega ka on + veel doonor on ka veel olemas...siis mix mitte

Ma loodan et keegi ei solvu nüüd...igalühel oma arvamus.

Ja kas keegi oskab siis mu algsetele küsimustele vastata?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13761
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#22

K Dets 12, 2007 23:26

Kui käed persest välja ei kasva ja doonor ka olemas on, anna minna. Vaja pedaalid, kast, natuke salongidetaile, käigukang, võimalik, et veovõlle (selles ma pole kindel küll), sidur koos kõikvõimalike anumatega.. Mootor tuleb nagunii maha katkuda.

Pisut elektrit tuleb ka ilmselt ringi teha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

K Dets 12, 2007 23:42

Cyber ütles kõik juba ära nii,et jõudu tööle.
Ja kui sa endas nii kindel oled siis palun ära hakka paari nädala/kuu pärast aut.kasti otsima,eks!
Anna meile ka teada,kuidas asi edeneb:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7290
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#24

N Dets 13, 2007 8:44

saad hakkama selle kasti vahetusega kyll. puha poltide keeramine,.
ja peale veovõllide tuleb ka mingi toetuspukk ( parema poole oma) ära vahetada. aega niipalju sellest tööst möödas, et täpselt ei mäleta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#25

N Dets 13, 2007 12:22

No kui ma kasti korda ei saa siis ma annan teada kuidas vahetusega läheb
Vasta