Pooltelg?
Küsimus: et kui sõites käib sahin nagu metall hööruks vastu metalli ja vasakule pöörates käib nagu kolk-kolk(sõidukiiruse järgi-mida kiiremini seda kiiremini kolksub), et kas see on pooltelg.
Käisin kontrollis sealt öeldi, et laager aga siis ta avastas et laager lahti ja keeras kinni. Nii ma ei saandki aru kas oli laager või mitte. pooltelje kohta ei oskand ta midagi öelda. A kui ise teda näppisin siis oli nagu mingi loks sees.
Käisin kontrollis sealt öeldi, et laager aga siis ta avastas et laager lahti ja keeras kinni. Nii ma ei saandki aru kas oli laager või mitte. pooltelje kohta ei oskand ta midagi öelda. A kui ise teda näppisin siis oli nagu mingi loks sees.
Nässus laager võib ikka häält teha. Kulunud pooltelje välimine ots hakkab ragisema, kui rattad välja keerata ja gaasi anda, muidu veeredes ei tohiks häält teha. Kui just kaitsekumm puru pole ja liigend seest muda-liiva täis.
On ka variant, et kaks häda korraga - laager sahiseb ning pooltelje ots raksub.
On ka variant, et kaks häda korraga - laager sahiseb ning pooltelje ots raksub.
mul oli küll kumm katki aga see sai tutika vastu välja vahetatud ja see oli mitumitu kuud tagasi.
See viimane oleks väga kehva varjant. Aga ega see mingi ülatus oleks, tänu eesti teedele. Ta teeb seda ragina häält ainult vasakule pöörates, paremale ja otse sõites ta ainult sahiseb,.
See viimane oleks väga kehva varjant. Aga ega see mingi ülatus oleks, tänu eesti teedele. Ta teeb seda ragina häält ainult vasakule pöörates, paremale ja otse sõites ta ainult sahiseb,.
Välimise püsikiirusliigendi vahetus ja kui laagri mutter lahti oli,siis varsti ka selle.
Kui kinni keerati uuesti,kas seda tehti õige momendiga ja dünovõtmega?
Kui kinni keerati uuesti,kas seda tehti õige momendiga ja dünovõtmega?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Välimise püsikiirusliigendi vahetus ja kui laagri mutter lahti oli,siis varsti ka selle.
Kui kinni keerati uuesti,kas seda tehti õige momendiga ja dünovõtmega?
Ma käisin muidu ainult kontrollis ja mingi vanamees uuris ning avastas et lahti. Võttis suure võtme lükkas pikatoru otsa ja siis punnitas...
Mul peaks ka olema sealpool uus laager(ei mäleta täpselt kumal poolt ära vahetada lasin). Ihastes üks vend tegeleb selliste asjadega ja lasin seal ära vahetada kuna sai kohe ette võtta. A ma arvan et tal küll neid dünovõtmeid pole, nii et ...jahAlgselt postitas: NO FEAR
Üldiselt soovitan kah pooltelje otsa ja kindlasti ka laagri jaoks raha koguma hakata. Mul läks uus laager kunagi 1500 km-ga peeti, sest ei pingutatud õige momendiga kinni. Vot nii on lood!
tagurpidi käik sisse, rool ühele poole välja, gaasiga kohalt ära, siis rool teisele poole välja, ja jälle gaasiga kohalt ära. Kui ragiseb, on pooltelje ots.
Vähemalt vanasti kontrolliti nii.
Vähemalt vanasti kontrolliti nii.
Algselt postitas: N2kk
Vasakule keerates ragiseb aga kui paremale keerates siis ei ragise?
Kui ma õieti mäletan siis pidi olema parempoolne pooltelje ots ära?
Äkki on selle poole oma läbi kustpoolt hääl see ragisev hääl tuleb, see peaks ju eristatav küll olema... :P