Sa siis paarnädalat tagasi mootoriõli vahetud, siis juba oli mootori ketide poole ots alt õline!
Sai siis täna veel uuritud, kuna õli kadu hakkas tekkima, alumine osa hullult õline, õõtshoob ja nats põhja ka!!
Kas viga ainult otsatihendis või võib veel midagi ära olla??
9000 2,3T 147kw 93a õli leemetab!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Juhul kui tõesti on vända simmerling (pese kõik puhtaks ja vaata mis juhtub), siis ainult tihendi vahetus ei pruugi aidata. Vean kihla et rihmarattal on soon sisse kulunud. Tihendi nihutamisega võib õnneks minna aga kui ei, siis tuleks sooneline koht maha treida, teha uus flants ning see siis samasse kohta peale suruda.
Algselt postitas: ametivend
Ostin ära vända simmeri, homme hakkan lammutama eks siis näis mis hädä om!!
Ilma õlipumba tihendi vahetuseta on ka simmeri vahetus tühikargamine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: ametivend
Ostin ära vända simmeri, homme hakkan lammutama eks siis näis mis hädä om!!
Ilma õlipumba tihendi vahetuseta on ka simmeri vahetus tühikargamine.
Jama lugu siis jälle, selle tellimisega läheb mingi nädal! Ma ei sa niikaua oodata!!
Aga miks peab koos õlipumba tihendiga vahetama?
Sest minuteada peab ka pumba mootori küljest eraldama ja kui sa ta pärast vana tihendiga tagasi paned siis ta ei pruugi pidama jääda. Suht suur tõenäosus et ei jäägi.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: saabotska
Sest minuteada peab ka pumba mootori küljest eraldama ja kui sa ta pärast vana tihendiga tagasi paned siis ta ei pruugi pidama jääda. Suht suur tõenäosus et ei jäägi.
Ei tea ma mis õlipumbast te räägite(94a---> pidi pumba eraladama vist), aga ma küll mingit pumpa ei eraldanud, rihmaseib maha siis väike kaan ja käes!
Loodame, et jääb pidama!
Algselt postitas: ametivend
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: ametivend
Ostin ära vända simmeri, homme hakkan lammutama eks siis näis mis hädä om!!
Ilma õlipumba tihendi vahetuseta on ka simmeri vahetus tühikargamine.
Jama lugu siis jälle, selle tellimisega läheb mingi nädal! Ma ei sa niikaua oodata!!
Aga miks peab koos õlipumba tihendiga vahetama?
Sest 99% hakkab see enne simmerit lekkima ja et korralikult simmerit vahetada,tuleks kaas pumba pealt eraldada.
edit. tihendit oleksid võinud ka minult küsida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ametivend
Ei aidanud vist simmeri vahetaus, ikka on alt õline!!
Kuskilt ei näe ka midagi, kõik nii kokku pressitud.
Kas õlipumba tihendi vahetus keeruline töö?
Kellegil mingit joonist pole mootori otsast?
Ratas maha,logari eespoolne osa maha,rihmapinguti kokku tõmmata,vända rihmaratas maha,õlipumba kaas maha.Siis vahetad tihendi ja simmeri ja uuesti kokku. 0,5-1 tund tööd.
Simmeri tööpind rihmarattal tuleks kindlasti karstast puhastada,näit. "karukeelega" ja simmer lüüa kindlasti muule kaugusele,kui eelmine oli(kulumissoonde sattunud simmer pidama ei jää tavaliselt).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: ametivend
Ei aidanud vist simmeri vahetaus, ikka on alt õline!!
Kuskilt ei näe ka midagi, kõik nii kokku pressitud.
Kas õlipumba tihendi vahetus keeruline töö?
Kellegil mingit joonist pole mootori otsast?
Ratas maha,logari eespoolne osa maha,rihmapinguti kokku tõmmata,vända rihmaratas maha,õlipumba kaas maha.Siis vahetad tihendi ja simmeri ja uuesti kokku. 0,5-1 tund tööd.
Simmeri tööpind rihmarattal tuleks kindlasti karstast puhastada,näit. "karukeelega" ja simmer lüüa kindlasti muule kaugusele,kui eelmine oli(kulumissoonde sattunud simmer pidama ei jää tavaliselt).
Tänan!
Eks ma siis harutan lahti!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Trionic
simmer lüüa kindlasti muule kaugusele,kui eelmine oli(kulumissoonde sattunud simmer pidama ei jää tavaliselt).
Vat kui hea nõu, paljud seda enne teadsid, mina mitte:thumb: