K: DI punase asemele must?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kuna praegu on soodustused VM, võiks DI tagavaraks osta, nagunii annab otsa. Isa 9k 2.3 vabaõhuhingavale vahetati A/S Carringis punast DI musta peale, kas nii võib? Kui jah siis milleks maksta rohkem:eureka:
__In Boost We Trust__
Ei või ja totaalselt erinevad mootorijuhtimised teevad liiga ka tutikale,kuid valele kassetile.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Trionic
Ei või ja totaalselt erinevad mootorijuhtimised teevad liiga ka tutikale,kuid valele kassetile.
Aga miks siis A/S Carring nii teeb :gun:
__In Boost We Trust__
Eks küsi nende käest.Minu info pärineb tootjatehasest,neil (Carringul)mingi oma süvainfo äkki:cool:? T-5 ei meenuta T-7`t millegiga,sama kassettide puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Trionic
Eks küsi nende käest.Minu info pärineb tootjatehasest,neil (Carringul)mingi oma süvainfo äkki:cool:? T-5 ei meenuta T-7`t millegiga,sama kassettide puhul.
:notworthy:
Ei hakka katsetama aero peal tuleb siis punase DI asemele ikka sama originaal panna.
OT: Aga mis siis juhtub kui on punase asemel must? Nagu on praegu isa autol.
__In Boost We Trust__
Kui käivitub(tihti mitte),siis perfomance on äärmiselt madal.Samas tihti rikneb vale(uus) kassett.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Trionic
Kui käivitub(tihti mitte),siis perfomance on äärmiselt madal.Samas tihti rikneb vale(uus) kassett.
Käivitub ilusti ja mootrot töötab ühtlaselt.
__In Boost We Trust__
Siis anna minna,kuni maha kärssab:fight:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sellest on palju kirjutet siin,kasuta otsingut.
Must ja punane DI kassett EI OLE ASENDATAVAD.
Must ja punane DI kassett EI OLE ASENDATAVAD.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sellest juttu küll olnud, aga natuke korrata pole vist paha..:)
Punane DI kassett kasutab oma süütepoolide juhtimiseks alalisvoolu (DC): +12 volti konverteeritakse +400 voldiks.
400V lülitamine toimub türistori abil, mis omakorda saab signaalid ECU-lt. Türistor on laias laastus öeldes nagu relee - väike vool lülitab suurt voolu. Aga selle erinevusega, et releed võib panna lülitama ka vahelduvvoolu (AC), aga türistor toimib ainult alalisvooluga.
Süütepoolid (neid on DI kassetis 4 tk.) tõstavad pinge 400V kõrgepingeks 40000V, mis tekitabki sädeme.
Igal süütepoolil on oma türistor.
Mustas DI kassetis on põhimõte üsna sama, kuid türistoride asemel kasutatakse sümistore (symmetric thyristor ehk triac) ja +12V konverteeritakse ~400V vahelduvvooluks. Sümistorid nimelt töötavad ka vahelduvvooluga.
Musta DI kasseti eelis on see, et sädeme kestus on kuni 3x pikem punase DI omast. Tekib nö. vahelduvvoolu säde.
Kõik on ju tore ja must DI justkui sobiks Trionic5 ajudega masinatele aga...knocking sensing (detonatsiooni kontroll) on neil kassettidel erinev. Trionic5 aju eeldab natuke teistsuguseid knocking signaale. Kuniks põlemiskambris detonatsiooni ei toimu, on kõik korras.
Detonatsiooni ilmnemisel annab DI vastava signaali ECU-le ja seal võetakse kasutusele fuel enrichment map, ehk tehakse segu kiiresti rikkamaks, et detonatsioonist hoiduda.
Musta DI kassettiga võib seda adaptsiooni mitte toimuda ja see ongi peamine erinevus, miks ei soovitata musta kassetti Trionic5 ajuga autodel.
Üks erand on.
Saabidel, kus kooslus APC/DI ja mootorit juhib Bosch LH süsteem (mitte Trionic 5) tohib kasutada musta DI kassetti! Selliseid Saabide variante tehti minuteada aastatel 1991-92. Parandage, kui eksin aastatega...
Kokkuvõttes siis pikk ja võibolla segane jutt, aga ehk abiks :)
Punane DI kassett kasutab oma süütepoolide juhtimiseks alalisvoolu (DC): +12 volti konverteeritakse +400 voldiks.
400V lülitamine toimub türistori abil, mis omakorda saab signaalid ECU-lt. Türistor on laias laastus öeldes nagu relee - väike vool lülitab suurt voolu. Aga selle erinevusega, et releed võib panna lülitama ka vahelduvvoolu (AC), aga türistor toimib ainult alalisvooluga.
Süütepoolid (neid on DI kassetis 4 tk.) tõstavad pinge 400V kõrgepingeks 40000V, mis tekitabki sädeme.
Igal süütepoolil on oma türistor.
Mustas DI kassetis on põhimõte üsna sama, kuid türistoride asemel kasutatakse sümistore (symmetric thyristor ehk triac) ja +12V konverteeritakse ~400V vahelduvvooluks. Sümistorid nimelt töötavad ka vahelduvvooluga.
Musta DI kasseti eelis on see, et sädeme kestus on kuni 3x pikem punase DI omast. Tekib nö. vahelduvvoolu säde.
Kõik on ju tore ja must DI justkui sobiks Trionic5 ajudega masinatele aga...knocking sensing (detonatsiooni kontroll) on neil kassettidel erinev. Trionic5 aju eeldab natuke teistsuguseid knocking signaale. Kuniks põlemiskambris detonatsiooni ei toimu, on kõik korras.
Detonatsiooni ilmnemisel annab DI vastava signaali ECU-le ja seal võetakse kasutusele fuel enrichment map, ehk tehakse segu kiiresti rikkamaks, et detonatsioonist hoiduda.
Musta DI kassettiga võib seda adaptsiooni mitte toimuda ja see ongi peamine erinevus, miks ei soovitata musta kassetti Trionic5 ajuga autodel.
Üks erand on.
Saabidel, kus kooslus APC/DI ja mootorit juhib Bosch LH süsteem (mitte Trionic 5) tohib kasutada musta DI kassetti! Selliseid Saabide variante tehti minuteada aastatel 1991-92. Parandage, kui eksin aastatega...
Kokkuvõttes siis pikk ja võibolla segane jutt, aga ehk abiks :)
Tsitaat:Üks erand on.
Saabidel, kus kooslus APC/DI ja mootorit juhib Bosch LH süsteem (mitte Trionic 5) tohib kasutada musta DI kassetti! Selliseid Saabide variante tehti minuteada aastatel 1991-92. Parandage, kui eksin aastatega...
Kuna LH kasutab eraldiseisvat detonatsiooniandurit.
Saabidel, kus kooslus APC/DI ja mootorit juhib Bosch LH süsteem (mitte Trionic 5) tohib kasutada musta DI kassetti! Selliseid Saabide variante tehti minuteada aastatel 1991-92. Parandage, kui eksin aastatega...
Kuna LH kasutab eraldiseisvat detonatsiooniandurit.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: Trionic
Tsitaat:Üks erand on.
Saabidel, kus kooslus APC/DI ja mootorit juhib Bosch LH süsteem (mitte Trionic 5) tohib kasutada musta DI kassetti! Selliseid Saabide variante tehti minuteada aastatel 1991-92. Parandage, kui eksin aastatega...
Kuna LH kasutab eraldiseisvat detonatsiooniandurit.
Oli vaja kohe ölda millega tegemist 9k CS MY92 2.3 110kw
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Au ja kiitus Sebastian, väga hea jutt - puust ja punaseks. :thumb:
Antud teemat lugedes tekkis kohe küsimus, et kas selle musta kasseti parem säde ka reaalselt mingit effekti annab (kütusekulu, võimsus) või mitte. Kuid ilmselt on sellel teemal siin või mujal foorumis varem arutletud ja peaks veidi ringi tuhnima.