mure on sis siuke et auto paar päeva seisab ja aku tühi... aku on korralik kuna alles teise auto pealt võetud ja selle autoga seda muret polnud...
ning peale pikemat seismist on vaja pikalt käiata enne kui käivitub...
auto ise on saab 9000 2.3 92a. ilma turbota...
miski imeb aku tühjaks
Tuleb tuvastada,mis voolu tarbib.Mis muud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja (ka kaudsed) voolu tarbijad on vahel õige müstilised. Näiteks teleskoopantenni lahtine massijuhe (kaasmõjuks on raadio käivitumine pauguga).
St. isegi tonnise elektroonika juba piisavalt keeruline, võimalusi on mitmeid.
St. isegi tonnise elektroonika juba piisavalt keeruline, võimalusi on mitmeid.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kuidas on lood lühisega? Ütleme näiteks starterisse minev juhe on vastu plokki ja isolatsioon sealt maha sulanud. Konkreetselt lühist ei tuvasta aga juhe kokkupuute kohast täiesti isolatsiooni vaba. Mis juhtub sel juhul akuga?
Üks asi mida kontrollida, on pagasiruumi valgustus. Ei tea, kas CS variandil on väljast näha, kui see põlema jääb, aga CD-l küll mitte.
Tavaliselt sellest, et luugi lukustuse ja lüliti vahel on mingi ebaklapp ja lüliti ei toimi.
Paari ööpäevaga võib see tuli akult võhma välja võtta küll.
Tavaliselt sellest, et luugi lukustuse ja lüliti vahel on mingi ebaklapp ja lüliti ei toimi.
Paari ööpäevaga võib see tuli akult võhma välja võtta küll.
Tonnisel üpris keeruline sellist situatsiooni saavutada.Küll,aga võib vigane generaatur töötada pideva tarbijana.Aga elu on näidanud,et kas on nii,nagu Sebastian mainis,või on järelpaigaldetAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuidas on lood lühisega? Ütleme näiteks starterisse minev juhe on vastu plokki ja isolatsioon sealt maha sulanud. Konkreetselt lühist ei tuvasta aga juhe kokkupuute kohast täiesti isolatsiooni vaba. Mis juhtub sel juhul akuga?
signaga midagi viltu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Kui aku ühel hommikul tühi oli, arvasin ka, et pagasivalgusti on põlenud mitu päeva. Mälu järgi oli valgusti lülitil kolm asendit. Mina panin nupu sellisesse, kus avatud luugiga tuli põles. CD-l ei saa jah aru, kas tuli pärast luugi sulgemist põlema jäi. Tegelikult selgus, et hoopis aku omadega läbi.
Siis pead seisval masinal ampermeetriga voolutarvet mõõtma,süüde väljas,ecud "uinunud".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mõõda ikka ampermeetriga sellistel tingimustel nagu Trionic eespool mainis, see sädelus ei ütle sulle veel suurt midagi. Edasi hakka kaitsmeid välja sikutama samal ajal vaadates ampermeetri näitu siis peaksid nägema millisesse ahelasse vool läheb.
Ampermeeter peaks olema 10A`ne vähemalt.Kui 3A multimeetrit kasutad,et tohi mingil juhul ei süüdet,ega kesklukku näppida.Muidu kärssab tester maha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989