ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud
olen juba sellest teemat teinud aga ei ole saanud asja. asi selles et pole õlirõhku ja arvan et asi on reduktsiooni klappis aga ei tea kus see on. mulle kirjutati et otsakaanes all premal nurgas aga seal peale kinnitus poltide ja rihmarataste pole midagi!
on saab 9000 turbo 2,0l ja 90 aasta.
kui see klapp on õlipumbas siis tuleb vist mootor maha votta ju?:freak::freak:
on saab 9000 turbo 2,0l ja 90 aasta.
kui see klapp on õlipumbas siis tuleb vist mootor maha votta ju?:freak::freak:
klapi lahti laskime oli saabianti juures poole tunni töö ja kokku 150eek (seega nad mootorit maha vist ei tõstnud ;)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
ta on seal otsakaanes all nurgas,mingi 16,või 18 võtmega lahtikäiv kork(avamisel ettevaatust,vedru ja kolb võivad jeehat panna).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
äkki sa kirjeldaksid täpsemalt, kuidas see rõhk kadunud on. kas tuli põleb pidevalt või sõltub see mootori temperatuurist, pööretest jne. kas viga ilmnes seoses mingi sündmusega (õlivahetus vm.). iga vähimgi detail hõlbustaks diagnoosi panekut.
auto on hõbedast värvi täiesti originaalis, taga tuuletiib.
nu kõik algas nii. tal ei avanenud termostaadi klapp ja tänu ülekuumenemisele põletas ära plokikaane tihendi ja kaane tõmbas kõveraks, siis saigi kaan maha võetud ära lihvitud ja uus tihen pandud.peale seda käimapannes enam rõhku ei ole aga ennem oli kõik kombes. ja rõngad on kolvil kinni kuna kõik muu on korras aga kompressioon on ikka igas silindris 7,2 kuid olema peab 9,0. (rõngad on mu teine mure).
armatuuris põleb õlikannu märk ja olgu mootor soe voi külm ja pöörded ükskõik kui palju mingit vahet pole.
nu kõik algas nii. tal ei avanenud termostaadi klapp ja tänu ülekuumenemisele põletas ära plokikaane tihendi ja kaane tõmbas kõveraks, siis saigi kaan maha võetud ära lihvitud ja uus tihen pandud.peale seda käimapannes enam rõhku ei ole aga ennem oli kõik kombes. ja rõngad on kolvil kinni kuna kõik muu on korras aga kompressioon on ikka igas silindris 7,2 kuid olema peab 9,0. (rõngad on mu teine mure).
armatuuris põleb õlikannu märk ja olgu mootor soe voi külm ja pöörded ükskõik kui palju mingit vahet pole.
see asi veel et ma vahetasin nüüd õlifiltri ka ära ja panin anduri tagasi külge. käima pannes kadus see õlikannu märk ära aga kiri kontrolli õli taset jäi alles.
minu arust on seal õlirõnk olemas sest klapilaginat ei ole käib nagu kellavärk aga kui panen anduri asemele manomeetri siis see ei näita ikka midagi.
muide kui keegi teab siis mis andur ja klapp on need mis asuvad mootori plokist välja ulatuvast osas kohe õlifiltri juures.see mootori pool jääb salongi poole.
minu arust on seal õlirõnk olemas sest klapilaginat ei ole käib nagu kellavärk aga kui panen anduri asemele manomeetri siis see ei näita ikka midagi.
muide kui keegi teab siis mis andur ja klapp on need mis asuvad mootori plokist välja ulatuvast osas kohe õlifiltri juures.see mootori pool jääb salongi poole.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas lasid mootori soojaks, kui õlikannu tuli põles??
kas mootor metallset häält ka teeb või töötab vaikselt?
erinevatel pööretel.
kui vaikselt, siis mingi surve ikka olemas.
kui õlitust yldse pole, siis mootor koliseks.
ja kui töötab ilusti, ilma kolinata, siis äki viga ikka anduris, juhtmetes...
kas mootor metallset häält ka teeb või töötab vaikselt?
erinevatel pööretel.
kui vaikselt, siis mingi surve ikka olemas.
kui õlitust yldse pole, siis mootor koliseks.
ja kui töötab ilusti, ilma kolinata, siis äki viga ikka anduris, juhtmetes...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jah mootor saisoojaks lastud ja ikka põles.
täiesti vaikselt töötab kõigel pööretel.
ükskõik mis pöörded ikka rõhku ei näita.
õlipump ikkagi töötab kuna kui võtsin klapikmbri kaane maha siis sealt oli kõik ilusti õline ja korras. andur töötab ikka ja mul on präägast eraldi manomeeter anduri asemele pandud.
täiesti vaikselt töötab kõigel pööretel.
ükskõik mis pöörded ikka rõhku ei näita.
õlipump ikkagi töötab kuna kui võtsin klapikmbri kaane maha siis sealt oli kõik ilusti õline ja korras. andur töötab ikka ja mul on präägast eraldi manomeeter anduri asemele pandud.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitav, mis manokas ka näitab??
tyhikäigul, ja 3000 pöördel??
andur peaks kuskil 0,4...0,6 atm puhul kustutama pirni...
tyhikäigul, ja 3000 pöördel??
andur peaks kuskil 0,4...0,6 atm puhul kustutama pirni...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
manomeeter ei näitagi mitte midagi selles mu präägast suurim jama ongi.
kas õli andur on ikka väljalaske kollektori all mootori plokis starteri ja geneka vahel millele läheb järgi kaks juhet ühe pistikuga ja andur on 19 võtmega keeratav?
kui see ongi õliandur siis tekkib küsimus mis andur on tal kohe õlifiltri juures?
kas õli andur on ikka väljalaske kollektori all mootori plokis starteri ja geneka vahel millele läheb järgi kaks juhet ühe pistikuga ja andur on 19 võtmega keeratav?
kui see ongi õliandur siis tekkib küsimus mis andur on tal kohe õlifiltri juures?
Algselt postitas: cordulio
manomeeter ei näitagi mitte midagi selles mu präägast suurim jama ongi.
kas õli andur on ikka väljalaske kollektori all mootori plokis starteri ja geneka vahel millele läheb järgi kaks juhet ühe pistikuga ja andur on 19 võtmega keeratav?
kui see ongi õliandur siis tekkib küsimus mis andur on tal kohe õlifiltri juures?
Kas uut andurit oled proovinud?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täpselt ei tea sul teistmoodi mootor kui mul aga proovi nii, et kui anduri kyljest juhtme yhendad massiga( syyde sees) , kas siis õli tuli hakkab põlema.
arvan ikka , et õliandur õlipumba/ filtri kandis.
vaatasin oma 2,0 turbota autolt järele: õliandur on kohe filtri peal ja 1 juhe! proovi seda massi kas õlituli hakkab põlema!?
sul võib see teine olla õlitaseme andur. seal muidugi survet pole.
jõudu otsimises
arvan ikka , et õliandur õlipumba/ filtri kandis.
vaatasin oma 2,0 turbota autolt järele: õliandur on kohe filtri peal ja 1 juhe! proovi seda massi kas õlituli hakkab põlema!?
sul võib see teine olla õlitaseme andur. seal muidugi survet pole.
jõudu otsimises
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.