ikka see õlirõhk! omal klemm kokku jooksnud

Tonnised ja nende mured
Vasta
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#1

K Veebr 23, 2005 14:59

olen juba sellest teemat teinud aga ei ole saanud asja. asi selles et pole õlirõhku ja arvan et asi on reduktsiooni klappis aga ei tea kus see on. mulle kirjutati et otsakaanes all premal nurgas aga seal peale kinnitus poltide ja rihmarataste pole midagi!
on saab 9000 turbo 2,0l ja 90 aasta.
kui see klapp on õlipumbas siis tuleb vist mootor maha votta ju?:freak::freak:
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#2

K Veebr 23, 2005 15:38

klapi lahti laskime oli saabianti juures poole tunni töö ja kokku 150eek (seega nad mootorit maha vist ei tõstnud ;)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

K Veebr 23, 2005 20:54

ta on seal otsakaanes all nurgas,mingi 16,või 18 võtmega lahtikäiv kork(avamisel ettevaatust,vedru ja kolb võivad jeehat panna).
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#4

N Veebr 24, 2005 9:57

see saabianti on vist tallinnas ju?
ma ise viljandist ja maa oleks natsa liiga pikk. aga suur tänu eka ma proovin veel ise jukerdada ja asja uurida.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

N Veebr 24, 2005 14:47

No fear ka viljadikandi inime, äkki saate kahepeale asjast jagu...autogi tal põhimõtteliselt sama.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#6

N Veebr 24, 2005 19:32

ja ka õlipumba kättesaamiseks ei pea muud tegema kui väntvõlli rihmaratta ära võtma. ja selle tagant veel natuke.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#7

N Veebr 24, 2005 20:42

no vot...kui huvi on ja tahtmist teha, siis mul on veel sellise garaaži võimalus, kus lausa t-särgiga tööd kannatab teha...;)
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#8

R Veebr 25, 2005 9:26

tänan pakkumast no fear aga ma esialgu proovin veel oma kodustes tingimustes hakkama saada.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#9

R Veebr 25, 2005 11:50

aga milline su auto üldse välja näeb?
punane?
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#10

L Veebr 26, 2005 22:48

äkki sa kirjeldaksid täpsemalt, kuidas see rõhk kadunud on. kas tuli põleb pidevalt või sõltub see mootori temperatuurist, pööretest jne. kas viga ilmnes seoses mingi sündmusega (õlivahetus vm.). iga vähimgi detail hõlbustaks diagnoosi panekut.
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#11

P Veebr 27, 2005 13:43

auto on hõbedast värvi täiesti originaalis, taga tuuletiib.
nu kõik algas nii. tal ei avanenud termostaadi klapp ja tänu ülekuumenemisele põletas ära plokikaane tihendi ja kaane tõmbas kõveraks, siis saigi kaan maha võetud ära lihvitud ja uus tihen pandud.peale seda käimapannes enam rõhku ei ole aga ennem oli kõik kombes. ja rõngad on kolvil kinni kuna kõik muu on korras aga kompressioon on ikka igas silindris 7,2 kuid olema peab 9,0. (rõngad on mu teine mure).
armatuuris põleb õlikannu märk ja olgu mootor soe voi külm ja pöörded ükskõik kui palju mingit vahet pole.
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#12

P Veebr 27, 2005 13:51

see asi veel et ma vahetasin nüüd õlifiltri ka ära ja panin anduri tagasi külge. käima pannes kadus see õlikannu märk ära aga kiri kontrolli õli taset jäi alles.
minu arust on seal õlirõnk olemas sest klapilaginat ei ole käib nagu kellavärk aga kui panen anduri asemele manomeetri siis see ei näita ikka midagi.
muide kui keegi teab siis mis andur ja klapp on need mis asuvad mootori plokist välja ulatuvast osas kohe õlifiltri juures.see mootori pool jääb salongi poole.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

P Veebr 27, 2005 14:51

kas lasid mootori soojaks, kui õlikannu tuli põles??
kas mootor metallset häält ka teeb või töötab vaikselt?
erinevatel pööretel.
kui vaikselt, siis mingi surve ikka olemas.
kui õlitust yldse pole, siis mootor koliseks.
ja kui töötab ilusti, ilma kolinata, siis äki viga ikka anduris, juhtmetes...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#14

P Veebr 27, 2005 21:46

jah mootor saisoojaks lastud ja ikka põles.
täiesti vaikselt töötab kõigel pööretel.
ükskõik mis pöörded ikka rõhku ei näita.
õlipump ikkagi töötab kuna kui võtsin klapikmbri kaane maha siis sealt oli kõik ilusti õline ja korras. andur töötab ikka ja mul on präägast eraldi manomeeter anduri asemele pandud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

E Veebr 28, 2005 9:50

huvitav, mis manokas ka näitab??
tyhikäigul, ja 3000 pöördel??

andur peaks kuskil 0,4...0,6 atm puhul kustutama pirni...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#16

E Veebr 28, 2005 13:22

manomeeter ei näitagi mitte midagi selles mu präägast suurim jama ongi.
kas õli andur on ikka väljalaske kollektori all mootori plokis starteri ja geneka vahel millele läheb järgi kaks juhet ühe pistikuga ja andur on 19 võtmega keeratav?
kui see ongi õliandur siis tekkib küsimus mis andur on tal kohe õlifiltri juures?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#17

E Veebr 28, 2005 13:39

Algselt postitas: cordulio
manomeeter ei näitagi mitte midagi selles mu präägast suurim jama ongi.
kas õli andur on ikka väljalaske kollektori all mootori plokis starteri ja geneka vahel millele läheb järgi kaks juhet ühe pistikuga ja andur on 19 võtmega keeratav?
kui see ongi õliandur siis tekkib küsimus mis andur on tal kohe õlifiltri juures?


Kas uut andurit oled proovinud?
:drive:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

E Veebr 28, 2005 14:11

täpselt ei tea sul teistmoodi mootor kui mul aga proovi nii, et kui anduri kyljest juhtme yhendad massiga( syyde sees) , kas siis õli tuli hakkab põlema.
arvan ikka , et õliandur õlipumba/ filtri kandis.

vaatasin oma 2,0 turbota autolt järele: õliandur on kohe filtri peal ja 1 juhe! proovi seda massi kas õlituli hakkab põlema!?
sul võib see teine olla õlitaseme andur. seal muidugi survet pole.
jõudu otsimises
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
cordulio
Postitusi: 38
Liitunud: E Nov 08, 2004 17:49
Asukoht:
Auto:

#19

E Veebr 28, 2005 15:39

ei ole uut andurit proovinud kuna manokas ei näitanud midagi siis ei hakkanud anduriga enam eraldi mässama.
suur tänu ivomets kohe lähengi asja uurima.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#20

E Veebr 28, 2005 16:33

kas manoka panid sinna õlifiltri peale??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta