Lugu järgmine, et autol on tekkinud käivitamisega probleemid.Iga kord enam käima ei lähe ja kui gaasi juurde ei anna sureb välja.sõidupealt on minek ok kuid väikeste pöörete pealt sureb välja.Samas teinekord läheb normaalselt ilma probleemideta,hoiab pöörded ühtlased ka pidurdades pöördeid alla ei löö. Hiljaaegu sain mingit solkkütust ka:wall:
peale seda nagu jamabki. autoks 89 9000 2,0 turbo aut.
oskab keegi midagi pakkuda?
ei lähe korralikult käima
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
isand Trionic ütleks praegu kohe...
et IAC klapp ja Throttle Body tuleb puhtaks lakkuda...
samuti eelnevalt öeldud kõik vaakumvoolikud üle kontrollida ja kütusefilter... kaua sa sellega sõitnud oled? selle vahetus on ju veel eriliselt lihtne ja hind ei löönud ka kohe maha, aint uimaseks tegi korraks:D
ja kus nad asuvad????
soovitavalt võtad sa selle body lihtsalt küljest ära. gaasitross lahti, õhutoru ka küljest ära ja siis tagapool veel kolm mutrikest, mille eemaldamiseks ei pea sõduriks sündaima, puhastad selle karburaatori puhastajaga ära ja IAC asub selle body all, millest ühte voolikut on kirjeldatud ka antud pildil, sõnaga "aic hose", see kummivoolik viib sind selle klapini, millelt sa eemaldad kaks kummivoolikut ja puhastad nad sama vahendiga , ohtralt seda sisse uhades ja VÄGA ETTEVAATLIKULT, mitte metallasjaga kriipides, tiku või puupulgaga või siis peenikese tugeva pintsliga(hambaharjaga) puhastades. igatahes iac klapp peab sisse puhudes ilusasti vurisema. lahti ära sa seda kaku, siis mine parem kohe poodi ja osta uus
et IAC klapp ja Throttle Body tuleb puhtaks lakkuda...
samuti eelnevalt öeldud kõik vaakumvoolikud üle kontrollida ja kütusefilter... kaua sa sellega sõitnud oled? selle vahetus on ju veel eriliselt lihtne ja hind ei löönud ka kohe maha, aint uimaseks tegi korraks:D
ja kus nad asuvad????
soovitavalt võtad sa selle body lihtsalt küljest ära. gaasitross lahti, õhutoru ka küljest ära ja siis tagapool veel kolm mutrikest, mille eemaldamiseks ei pea sõduriks sündaima, puhastad selle karburaatori puhastajaga ära ja IAC asub selle body all, millest ühte voolikut on kirjeldatud ka antud pildil, sõnaga "aic hose", see kummivoolik viib sind selle klapini, millelt sa eemaldad kaks kummivoolikut ja puhastad nad sama vahendiga , ohtralt seda sisse uhades ja VÄGA ETTEVAATLIKULT, mitte metallasjaga kriipides, tiku või puupulgaga või siis peenikese tugeva pintsliga(hambaharjaga) puhastades. igatahes iac klapp peab sisse puhudes ilusasti vurisema. lahti ära sa seda kaku, siis mine parem kohe poodi ja osta uus
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: erx
Kas nendest injektor cleaneritest ja kütuse lisanditest on mingit kasu?
mina neid kasutanud ei ole
tee see puhastus ise ära, see ei ole absoluutselt raske, ise arvasin ka, et ... miskit hullu. näed, milline on auto süda ka tagantpoolt ja...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mina lasen aegajalt läbi neid cleanereid ikka, tihemini kui purgi peal öeldud on. Soovitati eelmise omaniku poolt..;) Törts kahetaktilise õli ka sekka, pidi pumbale hästi mõjuma...võibolla mõjubki, võibolla mõjub mu südamerahustuseks, majanduslikku põntsu see mulle ei tekita.