Küsimus TCS-i kohta
Autoks on Saab 9000 CS 2.3 143kW aastast 1991
Armatuuris põleb TCS tuluke. limp-home režiimi ei ole esinenud ja muid probleeme ka mitte, kõik nagu töötaks.
Kuna ma plaanin osta seda autot, siis käisin sellega täna VM-s ülevaatusel. Seal pandi talle saba taha ja kustutati tuluke, ent see hakkas väga kiiresti taas põlema. Tagasi sõit kulges samuti probleemideta.
Nüüd on küsimus, et mida teha selle autoga. Kas loota, et põlevast tulukesest see asi kaugemale ei jõua või on tõenäoline, et mõne aja pärast hakkab ta vajama vägagi kallist remonti. Ja kui, siis umbes kui kaua aja pärast?
Armatuuris põleb TCS tuluke. limp-home režiimi ei ole esinenud ja muid probleeme ka mitte, kõik nagu töötaks.
Kuna ma plaanin osta seda autot, siis käisin sellega täna VM-s ülevaatusel. Seal pandi talle saba taha ja kustutati tuluke, ent see hakkas väga kiiresti taas põlema. Tagasi sõit kulges samuti probleemideta.
Nüüd on küsimus, et mida teha selle autoga. Kas loota, et põlevast tulukesest see asi kaugemale ei jõua või on tõenäoline, et mõne aja pärast hakkab ta vajama vägagi kallist remonti. Ja kui, siis umbes kui kaua aja pärast?
Olen lugenud ETS-i ja selle probleemide kohta. aga kuna sel autol veel neid ei esine, vaid üks põlev TCS tuluke, siis kas on võimalik neid probleeme juba eos kõrvaldada või sootuks vältida? Sest auto ise on väga ilus ja korralik, see ainus mure. Oleks kahju ta ostmata jätta
Minu arust TCSi vilgutamisega need hädad pihta hakkavadki. Alguses natuke jamab tühikäiguga, siis läheb jälle korda jne.
Kui auto nii meeldib, siis võid ju osta aga arvesta siis ca 10 kilose väljaminekuga. Alles siin foorumis kah liikus ETS Saabianti juurest.
Muide, kui mu mäle ei peta, siis kunagi tahtis Trionic isegi loomkatseid teha ETSiga...
Kui auto nii meeldib, siis võid ju osta aga arvesta siis ca 10 kilose väljaminekuga. Alles siin foorumis kah liikus ETS Saabianti juurest.
Muide, kui mu mäle ei peta, siis kunagi tahtis Trionic isegi loomkatseid teha ETSiga...
Ära põe,tule näita,miks see tuluke põleb(saba taha,nagu ikka).Saad reaalselt teada,mis viga ja palju maksab. Korras,toimivat ETS-TCS`i pole põhjust karta ja pole ka keeruline rikkis sellist remontida.Lihtsalt mõned detailid on üpris kallid.Kordatehtuna on süsteem üpris töökindel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: olaviv
On vist ka variant TCS üldse välja opereerida. Siin foorumites on selle üle ilmselt arutletud - otsing!
Kes sellega siis tegeleb? Olen kuulnud jah, et võetakse TCS maha, aga see on venemaal.
Iseenesest TCS on hea asi. Esialgu natukene häiris, aga peale talve hakkas väga meeldima, kui on mingi lörts - vajutad gaasi põhja ja auto kiirendab nii võimalikult kui saab.
__In Boost We Trust__
Nonii, sai see temp ära tehtud ja auto ostetud.
Suurem probleem tekkis juba järgmisel päeval pärast ostu, nimelt selgus pärast mõningast nuppude-lülitie näppimist, et aku on täiesti lootusetult surnud. Õnneks leidus naabril täkk ja see probleem sai ajutise lahendse. Täna sain talle ka uue aku täitsa muidu ja nüüd on see pagasnikus ootamas.
Lisaks juba ära märgitud TCS-i põlemisele hoiab ta mootoripöördeid maru kõrgel, kuskil 1500 kandis. Äkki aitab sellele pisut leevendust leida tühikäigumootori puhastamine. Ära märkimist tasub ka mõrane mootorikanduri puks, reguleerimist vajav käsipidur ja tagumised stabika puksid. Kliima ei puhu ka külma, aga see jääb juba kevadesse.
Ülejäänud asjad on korras ja muidu on auto vägev. Sõita on sellega väga mõnus.
Edaspidi teen ka oma teema selle auto kohta, seal saab juba täpsemalt jutustada, mis tehtud ja mis tegemata, ehk saab ka mõne pildi, kui ta puhtaks kasin.
Trionicule: Kui Tallinnasse satun, astun kindlasti läbi, loodetavasti juba oktoobris.
Suurem probleem tekkis juba järgmisel päeval pärast ostu, nimelt selgus pärast mõningast nuppude-lülitie näppimist, et aku on täiesti lootusetult surnud. Õnneks leidus naabril täkk ja see probleem sai ajutise lahendse. Täna sain talle ka uue aku täitsa muidu ja nüüd on see pagasnikus ootamas.
Lisaks juba ära märgitud TCS-i põlemisele hoiab ta mootoripöördeid maru kõrgel, kuskil 1500 kandis. Äkki aitab sellele pisut leevendust leida tühikäigumootori puhastamine. Ära märkimist tasub ka mõrane mootorikanduri puks, reguleerimist vajav käsipidur ja tagumised stabika puksid. Kliima ei puhu ka külma, aga see jääb juba kevadesse.
Ülejäänud asjad on korras ja muidu on auto vägev. Sõita on sellega väga mõnus.
Edaspidi teen ka oma teema selle auto kohta, seal saab juba täpsemalt jutustada, mis tehtud ja mis tegemata, ehk saab ka mõne pildi, kui ta puhtaks kasin.
Trionicule: Kui Tallinnasse satun, astun kindlasti läbi, loodetavasti juba oktoobris.
Sel autol pole ju tühikäiguklappi,veelvähem -mootorit:freak: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Elektrooniline gaasiklapp,ehk ETS.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
pole hullu, alguses oleme me kõik rumalad. Siis muudkui õpime ja saame targemaks Tuula siin foorumis, tühikäigu ja ka TCSi teemadel on üksjagu vesteldud.
Vaevalt keegi seda teenustööna teeb. Asi iseenesest ju suht lihtne - võtad doonorilt mitte-TCS komponendid ja tõstad ümber. Töö ise aga ei pruugi enam nii lihtne olla. Nalja pärast keegi seda tegema ei hakka.
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: olaviv
On vist ka variant TCS üldse välja opereerida. Siin foorumites on selle üle ilmselt arutletud - otsing!
Kes sellega siis tegeleb? Olen kuulnud jah, et võetakse TCS maha, aga see on venemaal.
Iseenesest TCS on hea asi. Esialgu natukene häiris, aga peale talve hakkas väga meeldima, kui on mingi lörts - vajutad gaasi põhja ja auto kiirendab nii võimalikult kui saab.
Vaevalt keegi seda teenustööna teeb. Asi iseenesest ju suht lihtne - võtad doonorilt mitte-TCS komponendid ja tõstad ümber. Töö ise aga ei pruugi enam nii lihtne olla. Nalja pärast keegi seda tegema ei hakka.
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Aga kui ei ole TSC väljaljulitamiseks nuppu, kas on võimalik teha seda?
Algselt postitas: Trionic
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
__In Boost We Trust__
Oleneb sellest, milline ABS'i aju mudel on sinu autol.
Alates ABS M93 on see tehtav ja üsna lihtsate vahenditega.
Alates ABS M93 on see tehtav ja üsna lihtsate vahenditega.
Algselt postitas: D116
Aga kui ei ole TSC väljaljulitamiseks nuppu, kas on võimalik teha seda?
Algselt postitas: Trionic
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Auto on MY93, aga kus ABSi aju asub ja mis number peab olema, et saaks teha väljalülitatavaks?
Algselt postitas: Factor
Oleneb sellest, milline ABS'i aju mudel on sinu autol.
Alates ABS M93 on see tehtav ja üsna lihtsate vahenditega.
Algselt postitas: D116
Aga kui ei ole TSC väljaljulitamiseks nuppu, kas on võimalik teha seda?
Algselt postitas: Trionic
Umbes 30 töötunniga kunagi tegin sellise töö teenusena.Üpris kallis lõbu,kui arvestada veel jupid sisse(kogu mootorijuhtimine koos kaabeldusega,kogu ABS,koos hüdraulikamooduli,-ecu ja -kaablitega;uus Cruise,gaasitross.Aut kasti puhul uus "kick-down" hoovastik-tross,uus drosselklapp.Natuke armatuurielektrit tuleb muuta ,jne,
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: D116
mis number peab olema, et saaks teha väljalülitatavaks?
Eelmises postis ju kirjutasin, et alates ABS M93, M93 on ABS'i mooduli number!
Algselt postitas: D116
Auto on MY93, aga kus ABSi aju asub?
ABS'i aju asub umbes siin:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
OT: Küsimus modedele, kas saab saabneti üles riputada ka faile, mida saakas vabalt downloadida.
Nimelt on see läinud nädalal juba kas teine või kolmas kasutaja foorumis, kellel on see TCS lüliti küsimus. Ja vanas teemas "Saab 9000 - TCS sees/väljas?" lingid enam ei tööta. Kuid mul on see fail olemas.
Meeleldi riputaks selle siia üles, siis ei peaks e-posti teel seda jälle saatma!
Nimelt on see läinud nädalal juba kas teine või kolmas kasutaja foorumis, kellel on see TCS lüliti küsimus. Ja vanas teemas "Saab 9000 - TCS sees/väljas?" lingid enam ei tööta. Kuid mul on see fail olemas.
Meeleldi riputaks selle siia üles, siis ei peaks e-posti teel seda jälle saatma!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab