Viimaste külmadega läks asi ulluks. massin enam soojaks ei lähe. näiduk tõuseb vahelduva eduga vaid veerandini.
esiteks on külm sõita ja teiseks mõned räägivad et pidi mootorile hakkama.
soovitati uurida uue termostaadi kohta.
Text
külm on
sõidan pidevalt u. 200 km. korraga aga ega ta sinder soojaks eriti ei lähe. paigal seistes, siis küll. ja kui niigi külm on ja suur ring taga, mix siis ta veel ventika tööle viskab? et äkki mul ikka hakkab soe või?
palju see lugu rahakotile võiks hakata. ja (andke andeks) aga kustkaudu ma sellele jubinale ligi pääsen?
palju see lugu rahakotile võiks hakata. ja (andke andeks) aga kustkaudu ma sellele jubinale ligi pääsen?
kindlasti soovitan termostaat ära vahetada. olen ise seda vist kahe auto peale kokku 5 korda juba teinud ja alati on asjast kasu olnud.
tegemist on ka odava jupiga (100..400 eek) ja lihtsa tööprotseduuriga.
poolsooja mootoriga sõit on autole kindlasti kahjulik ja suurendab oluliselt mootori kulumist. Asub see jubin korpuse see. vaata kuhu jookseb radiaatorist tulev suur ülemine kummivoolik, seal kus ta mootoriga kokku saab, ongi termostaadi korpus. see vaja kahe või kolme poldiga lahti keerata ja saadki termostaadi kätte. (kui sul pole turbo, siis sinu mudelil jääb küll kütuse surveregulaator ette, mis on vastikult jäikade torude otsas)
Kui asjast vähe aimu, siis loe kindlasti see õpetus läbi:
http://www.quasimotors.com/tstat1.htm
tegemist on ka odava jupiga (100..400 eek) ja lihtsa tööprotseduuriga.
poolsooja mootoriga sõit on autole kindlasti kahjulik ja suurendab oluliselt mootori kulumist. Asub see jubin korpuse see. vaata kuhu jookseb radiaatorist tulev suur ülemine kummivoolik, seal kus ta mootoriga kokku saab, ongi termostaadi korpus. see vaja kahe või kolme poldiga lahti keerata ja saadki termostaadi kätte. (kui sul pole turbo, siis sinu mudelil jääb küll kütuse surveregulaator ette, mis on vastikult jäikade torude otsas)
Kui asjast vähe aimu, siis loe kindlasti see õpetus läbi:
http://www.quasimotors.com/tstat1.htm
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
vanal 2,0 on see oluliselt lihtsam. hakkasin ise ka prisma parklas seda vahetama ja kõik sain lahti va. viimane polt. panin siis lolli näoga lahti kistud jupid tagasi ja sõitsin ikka trionicu juurde :red:
moraal selles, et termostaadi kätte saamiseks on korralikke tööriistu vaja. poltidele pääseb kehvasti ligi. muidu on asi lihtne.
moraal selles, et termostaadi kätte saamiseks on korralikke tööriistu vaja. poltidele pääseb kehvasti ligi. muidu on asi lihtne.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: Zazou
...moraal selles, et termostaadi kätte saamiseks on korralikke tööriistu vaja. poltidele pääseb kehvasti ligi. muidu on asi lihtne.
nonoh, autos peavad koguaeg korralikud tööriistad olemas olema ju!
mind peatas kunagi üks scorpio vend kinni ja küsis küünlavõtit, tal olla pealt ära lennanud, ütles, et kinni on neid juba nii mõnigi pidanud aga mida ei ole, on võtmeid!!!