külm on

Tonnised ja nende mured
Vasta
arturviha
Postitusi: 23
Liitunud: E Jaan 10, 2005 22:25
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 28, 2005 20:30

Viimaste külmadega läks asi ulluks. massin enam soojaks ei lähe. näiduk tõuseb vahelduva eduga vaid veerandini.
esiteks on külm sõita ja teiseks mõned räägivad et pidi mootorile hakkama.

soovitati uurida uue termostaadi kohta.
Text
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

E Mär 28, 2005 20:35

Näib küll sedamoodi, et su termostaat on õhtal. Ilmselt saad soojaks alles peale Tallinnast Tartu sõitu..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
arturviha
Postitusi: 23
Liitunud: E Jaan 10, 2005 22:25
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 28, 2005 20:51

sõidan pidevalt u. 200 km. korraga aga ega ta sinder soojaks eriti ei lähe. paigal seistes, siis küll. ja kui niigi külm on ja suur ring taga, mix siis ta veel ventika tööle viskab? et äkki mul ikka hakkab soe või?

palju see lugu rahakotile võiks hakata. ja (andke andeks) aga kustkaudu ma sellele jubinale ligi pääsen?
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#4

E Mär 28, 2005 21:32

kindlasti soovitan termostaat ära vahetada. olen ise seda vist kahe auto peale kokku 5 korda juba teinud ja alati on asjast kasu olnud.
tegemist on ka odava jupiga (100..400 eek) ja lihtsa tööprotseduuriga.

poolsooja mootoriga sõit on autole kindlasti kahjulik ja suurendab oluliselt mootori kulumist. Asub see jubin korpuse see. vaata kuhu jookseb radiaatorist tulev suur ülemine kummivoolik, seal kus ta mootoriga kokku saab, ongi termostaadi korpus. see vaja kahe või kolme poldiga lahti keerata ja saadki termostaadi kätte. (kui sul pole turbo, siis sinu mudelil jääb küll kütuse surveregulaator ette, mis on vastikult jäikade torude otsas)


Kui asjast vähe aimu, siis loe kindlasti see õpetus läbi:
http://www.quasimotors.com/tstat1.htm
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#5

T Mär 29, 2005 13:37

Samad sõnad-vaheta termostaat ära, sellega saad oma õue peal lahedalt hakkama. Ega sa ju kogu vedelikku ei pea siis välja ajama.
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#6

T Mär 29, 2005 13:52

vanal 2,0 on see oluliselt lihtsam. hakkasin ise ka prisma parklas seda vahetama ja kõik sain lahti va. viimane polt. panin siis lolli näoga lahti kistud jupid tagasi ja sõitsin ikka trionicu juurde :red:

moraal selles, et termostaadi kätte saamiseks on korralikke tööriistu vaja. poltidele pääseb kehvasti ligi. muidu on asi lihtne.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#7

T Mär 29, 2005 14:01

Algselt postitas: Zazou
...moraal selles, et termostaadi kätte saamiseks on korralikke tööriistu vaja. poltidele pääseb kehvasti ligi. muidu on asi lihtne.


nonoh, autos peavad koguaeg korralikud tööriistad olemas olema ju!
mind peatas kunagi üks scorpio vend kinni ja küsis küünlavõtit, tal olla pealt ära lennanud, ütles, et kinni on neid juba nii mõnigi pidanud aga mida ei ole, on võtmeid!!!
hullmaks
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 30, 2005 9:41
Asukoht:
Auto:

#8

K Mär 30, 2005 10:08

tasub ka vaadata, ega tosool kadunud pole?kui tosoolitase alla normi, siis soe vedelik ei pruugi soendusradikasse jõuda, seepärast külm, samas jahutus ebapiisav ja lööb ventika kogu aeg käima
arturviha
Postitusi: 23
Liitunud: E Jaan 10, 2005 22:25
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 31, 2005 21:35

tänud nõu eest. võtan asja ette ja vaatan, mis teha suudan.
:wall:
Vasta