Pragu plokikaanes

Tonnised ja nende mured
Vasta
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#1

E Apr 19, 2004 19:25

Kõige muu hullu ja huvitava kõrval on selgunud, et ühe silindri kahe klapi (sisse ja väljalaske vahel 4 klapiga kaanes) vahel on pisikene pragu B234 mootoril. Tasub sellist asja üldse remontida? Kas hind läheb remondil samakalliks kui mõni pragudeta kaas leida? Iseenesest pole ta eriti suur, kuid kahtlus on, et just selle kaudu pääses piisavalt palju gaasi süsteemi, et vedelik kaoks.

Kavori telefon ei vastanud, Tartusse kah ei veaks parema meelega.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#2

P Mai 02, 2004 14:21

Vastan siis parem ise ;)

Kavorist Jaak Kuul täiesti vastas, ning tehakse ja lihtsamakoelise prao keevitamisel vaid kaan kohale viia vaja. Kohapeal siis survestatakse (kuigi töötanud klapppidega võib saada arvatavalt valehäireid) ja vajadusel n.ö keevitatakse ära. Klappe pole selleks eemaldada vaja. Hinda nemad telefoni teel pakkuda ei saanud aga mujalt tehtud tööde järgi peaks jääma u. 3k juurde.

Lahendus asjale hetkel siis lihtne, Anti käest saadud mootorilt mahavõetud remonditud ja .16mm lihvimises olnud kaas koos tõukurite ja nukkidega. Klapisääretihendid võibolla vajaks igaks juhuks vahetamist, sest klapid päris tihedad sel väidetavalt 2000 km (vaadates tahmasust ja klappide tooni siiski vist veidi rohkem) enam ei olnud. Igatahes petrool roomas kinniste klappide vahelt läbi;) Hinnaks siis kiiremal variandil 3,6k. Vana kaas jääb paremaid aegu ootama.

Mis on aga huvitav, nende kaantega on sisse lipsanud tõsine valukonstruktsiooni viga, et pea kõik niipalju sõitnud on pragulised. See konkreetne oli ju 3 kaas, mis sobis. Teistel kõikidel samalaadsed silmaga nähtavad vead küljes, kas siis kaheklpisuunaline ristipragu või küünlast algav.

Juhtus ette ka veidi teise põlemiskambri kujuga pea aga nuka õlitustorude puudumise tõttu see ei sobinud. Loodaks siis, et see totakas lagunev pea jääb 93-94 mudeliseera tüüpprobleemiks. Või on alles 9-5 mootoritel parandatud?
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#3

P Mai 02, 2004 18:50

Lisaks siia veel küsimus, milline erinevus on eri värvi klapisääretihenditel, kui üldse on? Vanal plokikaanel olid pruunid (ning päris kõvad juba), uued on rohelised, ka remonditud plokil. On nähtud ka musti. On neil mingi vastupidavuse erinevus või temperatuurisuutlikuse vahe...

Saabi omad oma koodilt sobisid ka Audile ja BMWle.
Vasta