Väiksed kolksud on esisillas ja rool võiks pisut täpsem olla. Plaanin järgmisel nädalal pukse vahetada, aga ausaltöeldes täpselt ei tea milliseid peaks.
Olemas on stabikavarda puksid ja õõtshoobade tagumised puksid (ülevaatuspunkti sõnul pehmed).
Äkki kellelgi on kogemusi ja nõuandeid, mida te vahetanud olete ja mis need tüüpilised asjad on mis kuluvad?
9000 sillajuppide vahetus
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
õõtshoobade tagumisi pukse olen vahetanud ja ausalt öeldes ei uskunud, et see nii lihtne on. plaanisin seda tööd tükk aega aga kokku võttis see kanali peal pool tundi...
nendest on kohe kolks sees, kuna ma eelmisel aastal vahetasin, tunnen,et jälle koliseb. tjaa, ega see parts of saab vist mingi kvaliteetfirma ei ole ja seega peab seda tööd jälle meelde tuletama.
aga rooliotsad ja sarniirid on tip-top?
nende vahetus on ka suht kerge.
mul aga selline jama, et ma ei saa pooltelge ratta küljest lahti. ostsin kaks aastat tagasi uue SKF laagri ja see jooksis mul loksu juba tuhande kildi pärast. nüüd on asi päris vahvaks läinud juba. odav asi ka-vist minig1300eeq oli. aga midagi ei ole teha, kui sõita tahad, tuleb vahetada ja kulutada.
aga kuidas ma ikkagi selle pooltelje sealt lahti saan. küll ma lajatasin talle pähe ja...miskit:wall:
nendest on kohe kolks sees, kuna ma eelmisel aastal vahetasin, tunnen,et jälle koliseb. tjaa, ega see parts of saab vist mingi kvaliteetfirma ei ole ja seega peab seda tööd jälle meelde tuletama.
aga rooliotsad ja sarniirid on tip-top?
nende vahetus on ka suht kerge.
mul aga selline jama, et ma ei saa pooltelge ratta küljest lahti. ostsin kaks aastat tagasi uue SKF laagri ja see jooksis mul loksu juba tuhande kildi pärast. nüüd on asi päris vahvaks läinud juba. odav asi ka-vist minig1300eeq oli. aga midagi ei ole teha, kui sõita tahad, tuleb vahetada ja kulutada.
aga kuidas ma ikkagi selle pooltelje sealt lahti saan. küll ma lajatasin talle pähe ja...miskit:wall:
sarniiride kohta liiga kindel ei ole, sest toimub see niiöelda libisemine kui rattad on väga välja keeratud (ma kahtlustan, et see võib natsa sarniiridest ka olla, mitte ainult laiadest kummidest nagu kummiteema juures juttu oli) rooliotsad on arvatavasti ok, ütleb sisetunne, ja väline vaatlus kummide vahetamise ajal :freak:.
kuskil oli kirjutet, et selline nö teeotsimine olla tingitud stabikavarda pukside kulumisest. ja need vardaga puksid on mõralised.
samas tundub see korrasolek ilmast ja päevast sõltuvat. aga paari teise 9000-ga sõites oli neil sillavärk tihedam. tahaks endal ka.
kuskil oli kirjutet, et selline nö teeotsimine olla tingitud stabikavarda pukside kulumisest. ja need vardaga puksid on mõralised.
samas tundub see korrasolek ilmast ja päevast sõltuvat. aga paari teise 9000-ga sõites oli neil sillavärk tihedam. tahaks endal ka.
Nimevahetus vl -> Veiko
to vl: see väljakeeratud rataste "libisemine ja sahana lohisemine" on kinni
mitte šarniirides-puksides,vaid ebaõiges sillaregullis,ehk siis rataste kalded
ja järeljooksud on valed,kokkujooks kindlasti ka.
Tagumiste õõtsapukside(ka kõigi muude)puhul ei tohi unustada,et keskmise suure mutri kinnipingutamisel peavad rattad olema maas,ehk siis
kõik õõtsad normaalasendis.Kui pingutada neid tõstukil rippasendis,on puksid poole aastaga sodid.
mitte šarniirides-puksides,vaid ebaõiges sillaregullis,ehk siis rataste kalded
ja järeljooksud on valed,kokkujooks kindlasti ka.
Tagumiste õõtsapukside(ka kõigi muude)puhul ei tohi unustada,et keskmise suure mutri kinnipingutamisel peavad rattad olema maas,ehk siis
kõik õõtsad normaalasendis.Kui pingutada neid tõstukil rippasendis,on puksid poole aastaga sodid.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...