Gaasiseade Saabile

Tonnised ja nende mured
Vasta
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#1

T Apr 19, 2005 12:33

Kas keegi on paigaldanud oma liikurile sihukest asja?
kuidas toimib.
Küsisin pakkumise Tartust ja polegi nii kallis kui ma ootasin.
Pakkumine ise selline:
Kood Nimetus Hind Kogus I põlvkond II põlvkond
AE 173 Juhtarvuti NICOLAUS 2004 1457,65 1 - X
AE 150 Pihustite emulaator 4 sil. ARCHIMEDES 564,55 1 - X
Relee Katkestusrelee 100,00 1 X -
EC 0060 LPG aurusti COMETA 976,11 1 - X
EC 6760MR LPG aurusti COMETA I PK montaazikomplekt 1133,73 1 X -
ELX 250WA Multiklapp Elpigaz 498,90 1 X X
AE 369 Temperatuuriandur 40,47 1 - X
MIX 4003 Regulaator D19X19 57,84 1 X -
WP 506 PVC kattega vasktoru D 6x1 156,18 6 X X
WP 508 PVC kattega vasktoru D 8x1 34,71 1 X X
MI DV 140 Mikser 259,86 1 X X
MI VO070E-D72 Kaitseklapp VO070E-D72 245,26 1 X X
WR 4854 Täiteava kate 34,71 1 X X
D630/L250 Toroid balloon D630/L250 60 l 1788,08 1 X X
Pisitarvikud I PK 500,00 1 X -
Pisitarvikud II PK 750,00 1 - X
Montaaz ja seadistus I PK 1600,00 1 X -
ECOM 102 Vedelgaas 0,00 50 X X
Montaaz ja seadistus II PK 2250,00 1 - X
Summa kokku 6409,27 9056,48
Käibemaks 1153,67 1630,17
Koos km-ga 7562,94 10686,65



Meie paigaldatud seadmetele on garantii 24 kuud või 50000 kilomeetrit.

ESMANE TASUTA HOOLDUS 1000-2000 km läbimisel.

Korraline hooldusvälp on 15000 kilomeetrit.

Oskab keegi ehk kommenteerida kas tasub jamada sellega.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14299
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

T Apr 19, 2005 13:30

Ma teemast kui sellisest ei tea aga korralike paigaldajatega pidi Eestis suhteliselt kriitiline seis olema. Pärnus miski firma pidi olema, kellega inimesed rahul on. Tallinnas Betooni tänava omadest soovitati väga suure kaarega mööda käia. Tartu kohta ei suuda hetkel meenutada. tqhq.ee foorumis on sellest pikalt jahutud. Kasuta sealset otsingut, vastuseid peaks tulema peoga.
Eks sa ise pead ka arvutama, kui pikk tasuvusaeg tuleb asjale. Liitrites kulu ilmselt suureneb, hind on samas pisem peaaegu 2 korda... Arvuta ja tee järeldused.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
gez
Postitusi: 30
Liitunud: N Mär 10, 2005 17:35
Asukoht:
Auto:

#3

T Apr 19, 2005 20:53

Minu meelest jama, kuna mootor kulub rohkem(määrimine kehvem, kui bensul) ja andurid dubleeritakse, mis tekkitab hiljem igasugu ühenduste kohapeal probleeme:gun: aga jah otsustama pead sina:P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

T Apr 19, 2005 22:59

ise plaanin järgmise saabi sveitsist hankida ja kindlasti koos gaasiseadmega! (see lause sisaldab ka väikest vihjet!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

K Apr 20, 2005 6:02

Kuni ise remontima ei pea neid gaasiga sõitnud mootoreid,on kõik tore.Ennem
lõpuagooniat auto ostmist tuleks küll vältida.Seest näevad need mootorid ikka
üpris jubedad välja.(tegelikult on kõige hullemad nn."long-life" servisevälbaga
sõitvad mootorid,sõltumata,kas bensiin-gaas-nafta,või trotüül.Isegi Mobil-Castrol klassi õlid ei suuda 30-50 tuh.km. normaalselt töötada.
Jälle läks teemast välja.:freak:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14299
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

K Apr 20, 2005 8:13

Tegelikult ei läind, nagu Gez juba mainis, on gaasi määrimisomadused veel sandimad kui bensul. Seega on see "sisemise ilu" tekkimine veelgi kiirem. Seega võiks inimesed võtta seda kui tõsist vihjet..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Urmas
Postitusi: 37
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:20
Asukoht:
Auto:

#7

R Mai 13, 2005 13:44

Keskkonnasäästlikuse seisukohalt peaks gaasiseade olema igati tervitatav lahendus, olen isegi mõtteid heietanud oma kodulooma gaasikütte peale ümber ehitada.
erts
Postitusi: 42
Liitunud: T Jaan 04, 2005 14:23
Asukoht:
Auto:

#8

R Mai 13, 2005 14:18

Endal olnud gaasiseadmega 9000 ja ei näe asjal mingit mõtet.
Gaas lõpetas ära 2 õhulugejat
Kuna jahutussüsteem jookseb seadmest läbi läks mitmeid kordi temperatuur peaaegu keemiseni, kuigi ventikaosa oli kõik töökorras.
Gaas on niipalju nõrgema oktaaniga et tedakulub niipalu rohkem et hinnavahet oluliselt ei tule ja auto muutub oluliselt tuimemaks.
Gaasipalloon võtab ära palju ruumi.Minul oli ta paigutatud tagavararatta kohale ja teinekord tekkis vajadus tagavararatas lihtsalt maha jätta.
Täis balloon on lisaraskust umbes 60 kg
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#9

R Mai 13, 2005 14:45

Uurinud ja puurinud asja ise ka mitme kandi pealt küsinud küll omanike käest kui remontiate käest küll ise remontinud.

Väide Bneziin määrib paremini kui GAAS
Nõus aga ainult garburaator mootori juures. Rääkige palun mulle mismoodi te benziiniga sissepritse õhulugejat määrite :freak: või määrite gaasiklappi sellega. Silindrisse jõudes on ka benziin pihustatud (gaasilises) oleksus, niiet klappe te ka sellega ei määri. Garburaator mootori juures määrite te garburaatori hoovastikku jne jne benziiniga küll ja kulunud KARBURAATORIT olen oma silmaga näinud (400 000) läbisõidu juures.

Seega rääkige palun mulle kus on vahe. Ainus vahe ja paha teema on asja juures temp mille juures metaani/butaani segu aurustub. Selleks on talvisel ajal vaja mootor benz soojaks teha enne kui minna üle gaasile. Mis aga tehakse käima benz, kohe gaas sisse ja TULI torusse.

Erts

Niipalju sa tead siis oktaan arvust
Gaasi oktaan on 102 minuteada. aga sinu juttu lugedes saab teha vaid ühe järelduse. SEGU LIIGA LAHJA ja miks ma seda ütlen. Lahja seguga põlemine silindris kestab kauem seega mootor kuumeneb rohkem ( ka benz lahja segu puhul) tekib detonatsioon või on selle piiril olev olukord. Ja õhulugeja viga otsi palun tagasilöökidest mis sul tekkisid lahjast segust, kuna gaas PEALE õhulugejat sisse lastakse. See miks jahutus vedelik läbi reduktori (gaasi aurustamiseks vajalik seade) lastakse on selleks et KÜLM VEDEL GAAS paremini aurustuks. Sellega olen nõus et ballon võtab ruumi see on paratamatus.
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#10

R Mai 13, 2005 14:55

Trionicu vaatevinklist saan ma ka aru, kuna mittekvaliteetse gaasi kasutamine toob endaga kaasa ilusa kollase KIVISTUNUD nõgi klappidel ja kolbidel millest lootusetu ilma juppi vahetamata lahti saada on. Või olen ma millestki valesti aru saanud Trionic ???

Aga põhimõtteliselt võib vaadata asja ka sellest vaatevinklist, et kui ökoliikurit vajad osta 1.5 civic ja :drive: sellega ära osta Saabi. Ärge nüüd kallale aint tulge ma lihtsalt sattusin kirjutamisega hoogu.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#11

R Mai 13, 2005 16:45

Tõeliselt Ökovend võtab ikka diisel 1.4 turbo Yarise või Fiesta. Või miskit samalaadset... S.o ökoloogiliselt mõtlev. Selleks, et too diisel ära tasuks, tuleb hetkel vähemalt 200kkm sõita, mis on üpris jama perspektiiv.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#12

N Mai 26, 2005 19:48

Betooni tänava Tallinnas asub minuarust Gamose nimeline firma. Sealne vana on ühtpidi asjatundja, kuid paraku räägivad kõik kasutajad, et Hollandist või Belgiast saadud auto gaasiseadme vastu ei saa ükski eesti oma. Tuttava kogemusest tean nii palju, et Gaasi kulub sõidul 1,5-2 l saja peale rohkem, tema ainus eelis ongi odavam hind võrreldes bensuga. Edasiminek on loomulikult kehvem ning pakiruumist hõlmab poole gaasipaak. Tagavedrud peavad kah tõstetud või tugevamad olema. Mingi variant oli ka see, et panevad gaasipaagi varurehvi asemele vastava kujuga, kuid siis pole jälle varurehvi kuskile panna. Ühesõnaga - minu arvates sõidumõnus kaotad. Teisalt oli mõnus Rootsis käia - kaks paaki Eestis täis ja edasi-tagasi käidud nigu niuhti :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14299
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

R Mai 27, 2005 8:51

tqhq foorumis gaasiteemade juures on pidevalt soovitatud sellest Betooni tänava urkast eemale hoida. Pärnus pidavat olema üks asjatundlik firma.
Üks teema näiteks http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#14

R Mai 27, 2005 9:59

Samas seesama pärnu firma ütles konkreetselt mulle ära, et turbomootoriga saabile nemad gaasiseadet paigaldama ei hakka. Kuigi hollandis-belgias selliseid isendeid müügil näha on (turbo+gaas).
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14299
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

R Mai 27, 2005 11:05

Nojah, see paigutamine-mittepaigutamine on teine teema, võibolla olid nad ausad inimesed ja know-how'd omamata nad sulle seda ei paigalda. Minu postitus oli suunatud rohkem kvaliteedi poole, keda laidetakse, keda kiidetakse.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#16

E Sept 05, 2005 16:36

SAAB 9000 2,0T R4 1989
09.07.2005
Kood Nimetus Hind Kogus II põlvkond
604 784 000P OMEGAS KOMPLEKT BISTADIUM 4 sil. TURBO 7094,17 1 X
632 122 001P PIHUSTIPLOKK 4 sil MED+filter GI 25-80 3810,30 1 X
612 326 001P 406,45 1 X
616 291 001P LCS ER EE TEMPERATUURI ANDUR 101,28 1 X
620 233 000P KÜTUSETASEME ANDUR TOMASETTO P 345,00 1 X
236 393 100P T-CONNECTOR 15X15X1/4 R OMEGAS 143,22 1 X
MVAT0A06P 804,15 1 X
CMAT001P MULTIKLAPI KATE (silindriline 30) 90,52 1 X
WR4880 Kinnituslindid + alusraam 196,00 2 X
D360/L892 Silindriline balloon D360/L892 80l 978,81 1 X
Vedelgaas ECOM 102 0,00 50 X
Summa kokku 13969,91
Käibemaks 2514,58
16484,50
4 cyl. Juhtmestik BOSCH
MULTIKLAPP AT02 d.360-30° cyl.
Koos km-ga
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#17

E Sept 05, 2005 16:37

sinna lisaks veel paigaldus 4500
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#18

E Sept 05, 2005 16:37

Aga juba pakuvad ka turboautole gaasiseadet
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#19

T Sept 06, 2005 15:46

Tasub see foorum läbi lugeda.Link ise siin
:drive:
Vasta