Gaasiseade Saabile
Kas keegi on paigaldanud oma liikurile sihukest asja?
kuidas toimib.
Küsisin pakkumise Tartust ja polegi nii kallis kui ma ootasin.
Pakkumine ise selline:
Kood Nimetus Hind Kogus I põlvkond II põlvkond
AE 173 Juhtarvuti NICOLAUS 2004 1457,65 1 - X
AE 150 Pihustite emulaator 4 sil. ARCHIMEDES 564,55 1 - X
Relee Katkestusrelee 100,00 1 X -
EC 0060 LPG aurusti COMETA 976,11 1 - X
EC 6760MR LPG aurusti COMETA I PK montaazikomplekt 1133,73 1 X -
ELX 250WA Multiklapp Elpigaz 498,90 1 X X
AE 369 Temperatuuriandur 40,47 1 - X
MIX 4003 Regulaator D19X19 57,84 1 X -
WP 506 PVC kattega vasktoru D 6x1 156,18 6 X X
WP 508 PVC kattega vasktoru D 8x1 34,71 1 X X
MI DV 140 Mikser 259,86 1 X X
MI VO070E-D72 Kaitseklapp VO070E-D72 245,26 1 X X
WR 4854 Täiteava kate 34,71 1 X X
D630/L250 Toroid balloon D630/L250 60 l 1788,08 1 X X
Pisitarvikud I PK 500,00 1 X -
Pisitarvikud II PK 750,00 1 - X
Montaaz ja seadistus I PK 1600,00 1 X -
ECOM 102 Vedelgaas 0,00 50 X X
Montaaz ja seadistus II PK 2250,00 1 - X
Summa kokku 6409,27 9056,48
Käibemaks 1153,67 1630,17
Koos km-ga 7562,94 10686,65
Meie paigaldatud seadmetele on garantii 24 kuud või 50000 kilomeetrit.
ESMANE TASUTA HOOLDUS 1000-2000 km läbimisel.
Korraline hooldusvälp on 15000 kilomeetrit.
Oskab keegi ehk kommenteerida kas tasub jamada sellega.
kuidas toimib.
Küsisin pakkumise Tartust ja polegi nii kallis kui ma ootasin.
Pakkumine ise selline:
Kood Nimetus Hind Kogus I põlvkond II põlvkond
AE 173 Juhtarvuti NICOLAUS 2004 1457,65 1 - X
AE 150 Pihustite emulaator 4 sil. ARCHIMEDES 564,55 1 - X
Relee Katkestusrelee 100,00 1 X -
EC 0060 LPG aurusti COMETA 976,11 1 - X
EC 6760MR LPG aurusti COMETA I PK montaazikomplekt 1133,73 1 X -
ELX 250WA Multiklapp Elpigaz 498,90 1 X X
AE 369 Temperatuuriandur 40,47 1 - X
MIX 4003 Regulaator D19X19 57,84 1 X -
WP 506 PVC kattega vasktoru D 6x1 156,18 6 X X
WP 508 PVC kattega vasktoru D 8x1 34,71 1 X X
MI DV 140 Mikser 259,86 1 X X
MI VO070E-D72 Kaitseklapp VO070E-D72 245,26 1 X X
WR 4854 Täiteava kate 34,71 1 X X
D630/L250 Toroid balloon D630/L250 60 l 1788,08 1 X X
Pisitarvikud I PK 500,00 1 X -
Pisitarvikud II PK 750,00 1 - X
Montaaz ja seadistus I PK 1600,00 1 X -
ECOM 102 Vedelgaas 0,00 50 X X
Montaaz ja seadistus II PK 2250,00 1 - X
Summa kokku 6409,27 9056,48
Käibemaks 1153,67 1630,17
Koos km-ga 7562,94 10686,65
Meie paigaldatud seadmetele on garantii 24 kuud või 50000 kilomeetrit.
ESMANE TASUTA HOOLDUS 1000-2000 km läbimisel.
Korraline hooldusvälp on 15000 kilomeetrit.
Oskab keegi ehk kommenteerida kas tasub jamada sellega.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14299
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma teemast kui sellisest ei tea aga korralike paigaldajatega pidi Eestis suhteliselt kriitiline seis olema. Pärnus miski firma pidi olema, kellega inimesed rahul on. Tallinnas Betooni tänava omadest soovitati väga suure kaarega mööda käia. Tartu kohta ei suuda hetkel meenutada. tqhq.ee foorumis on sellest pikalt jahutud. Kasuta sealset otsingut, vastuseid peaks tulema peoga.
Eks sa ise pead ka arvutama, kui pikk tasuvusaeg tuleb asjale. Liitrites kulu ilmselt suureneb, hind on samas pisem peaaegu 2 korda... Arvuta ja tee järeldused.
Eks sa ise pead ka arvutama, kui pikk tasuvusaeg tuleb asjale. Liitrites kulu ilmselt suureneb, hind on samas pisem peaaegu 2 korda... Arvuta ja tee järeldused.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ise plaanin järgmise saabi sveitsist hankida ja kindlasti koos gaasiseadmega! (see lause sisaldab ka väikest vihjet!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kuni ise remontima ei pea neid gaasiga sõitnud mootoreid,on kõik tore.Ennem
lõpuagooniat auto ostmist tuleks küll vältida.Seest näevad need mootorid ikka
üpris jubedad välja.(tegelikult on kõige hullemad nn."long-life" servisevälbaga
sõitvad mootorid,sõltumata,kas bensiin-gaas-nafta,või trotüül.Isegi Mobil-Castrol klassi õlid ei suuda 30-50 tuh.km. normaalselt töötada.
Jälle läks teemast välja.:freak:
lõpuagooniat auto ostmist tuleks küll vältida.Seest näevad need mootorid ikka
üpris jubedad välja.(tegelikult on kõige hullemad nn."long-life" servisevälbaga
sõitvad mootorid,sõltumata,kas bensiin-gaas-nafta,või trotüül.Isegi Mobil-Castrol klassi õlid ei suuda 30-50 tuh.km. normaalselt töötada.
Jälle läks teemast välja.:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Endal olnud gaasiseadmega 9000 ja ei näe asjal mingit mõtet.
Gaas lõpetas ära 2 õhulugejat
Kuna jahutussüsteem jookseb seadmest läbi läks mitmeid kordi temperatuur peaaegu keemiseni, kuigi ventikaosa oli kõik töökorras.
Gaas on niipalju nõrgema oktaaniga et tedakulub niipalu rohkem et hinnavahet oluliselt ei tule ja auto muutub oluliselt tuimemaks.
Gaasipalloon võtab ära palju ruumi.Minul oli ta paigutatud tagavararatta kohale ja teinekord tekkis vajadus tagavararatas lihtsalt maha jätta.
Täis balloon on lisaraskust umbes 60 kg
Gaas lõpetas ära 2 õhulugejat
Kuna jahutussüsteem jookseb seadmest läbi läks mitmeid kordi temperatuur peaaegu keemiseni, kuigi ventikaosa oli kõik töökorras.
Gaas on niipalju nõrgema oktaaniga et tedakulub niipalu rohkem et hinnavahet oluliselt ei tule ja auto muutub oluliselt tuimemaks.
Gaasipalloon võtab ära palju ruumi.Minul oli ta paigutatud tagavararatta kohale ja teinekord tekkis vajadus tagavararatas lihtsalt maha jätta.
Täis balloon on lisaraskust umbes 60 kg
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Uurinud ja puurinud asja ise ka mitme kandi pealt küsinud küll omanike käest kui remontiate käest küll ise remontinud.
Väide Bneziin määrib paremini kui GAAS
Nõus aga ainult garburaator mootori juures. Rääkige palun mulle mismoodi te benziiniga sissepritse õhulugejat määrite :freak: või määrite gaasiklappi sellega. Silindrisse jõudes on ka benziin pihustatud (gaasilises) oleksus, niiet klappe te ka sellega ei määri. Garburaator mootori juures määrite te garburaatori hoovastikku jne jne benziiniga küll ja kulunud KARBURAATORIT olen oma silmaga näinud (400 000) läbisõidu juures.
Seega rääkige palun mulle kus on vahe. Ainus vahe ja paha teema on asja juures temp mille juures metaani/butaani segu aurustub. Selleks on talvisel ajal vaja mootor benz soojaks teha enne kui minna üle gaasile. Mis aga tehakse käima benz, kohe gaas sisse ja TULI torusse.
Erts
Niipalju sa tead siis oktaan arvust
Gaasi oktaan on 102 minuteada. aga sinu juttu lugedes saab teha vaid ühe järelduse. SEGU LIIGA LAHJA ja miks ma seda ütlen. Lahja seguga põlemine silindris kestab kauem seega mootor kuumeneb rohkem ( ka benz lahja segu puhul) tekib detonatsioon või on selle piiril olev olukord. Ja õhulugeja viga otsi palun tagasilöökidest mis sul tekkisid lahjast segust, kuna gaas PEALE õhulugejat sisse lastakse. See miks jahutus vedelik läbi reduktori (gaasi aurustamiseks vajalik seade) lastakse on selleks et KÜLM VEDEL GAAS paremini aurustuks. Sellega olen nõus et ballon võtab ruumi see on paratamatus.
Väide Bneziin määrib paremini kui GAAS
Nõus aga ainult garburaator mootori juures. Rääkige palun mulle mismoodi te benziiniga sissepritse õhulugejat määrite :freak: või määrite gaasiklappi sellega. Silindrisse jõudes on ka benziin pihustatud (gaasilises) oleksus, niiet klappe te ka sellega ei määri. Garburaator mootori juures määrite te garburaatori hoovastikku jne jne benziiniga küll ja kulunud KARBURAATORIT olen oma silmaga näinud (400 000) läbisõidu juures.
Seega rääkige palun mulle kus on vahe. Ainus vahe ja paha teema on asja juures temp mille juures metaani/butaani segu aurustub. Selleks on talvisel ajal vaja mootor benz soojaks teha enne kui minna üle gaasile. Mis aga tehakse käima benz, kohe gaas sisse ja TULI torusse.
Erts
Niipalju sa tead siis oktaan arvust
Gaasi oktaan on 102 minuteada. aga sinu juttu lugedes saab teha vaid ühe järelduse. SEGU LIIGA LAHJA ja miks ma seda ütlen. Lahja seguga põlemine silindris kestab kauem seega mootor kuumeneb rohkem ( ka benz lahja segu puhul) tekib detonatsioon või on selle piiril olev olukord. Ja õhulugeja viga otsi palun tagasilöökidest mis sul tekkisid lahjast segust, kuna gaas PEALE õhulugejat sisse lastakse. See miks jahutus vedelik läbi reduktori (gaasi aurustamiseks vajalik seade) lastakse on selleks et KÜLM VEDEL GAAS paremini aurustuks. Sellega olen nõus et ballon võtab ruumi see on paratamatus.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Trionicu vaatevinklist saan ma ka aru, kuna mittekvaliteetse gaasi kasutamine toob endaga kaasa ilusa kollase KIVISTUNUD nõgi klappidel ja kolbidel millest lootusetu ilma juppi vahetamata lahti saada on. Või olen ma millestki valesti aru saanud Trionic ???
Aga põhimõtteliselt võib vaadata asja ka sellest vaatevinklist, et kui ökoliikurit vajad osta 1.5 civic ja :drive: sellega ära osta Saabi. Ärge nüüd kallale aint tulge ma lihtsalt sattusin kirjutamisega hoogu.
Aga põhimõtteliselt võib vaadata asja ka sellest vaatevinklist, et kui ökoliikurit vajad osta 1.5 civic ja :drive: sellega ära osta Saabi. Ärge nüüd kallale aint tulge ma lihtsalt sattusin kirjutamisega hoogu.
Betooni tänava Tallinnas asub minuarust Gamose nimeline firma. Sealne vana on ühtpidi asjatundja, kuid paraku räägivad kõik kasutajad, et Hollandist või Belgiast saadud auto gaasiseadme vastu ei saa ükski eesti oma. Tuttava kogemusest tean nii palju, et Gaasi kulub sõidul 1,5-2 l saja peale rohkem, tema ainus eelis ongi odavam hind võrreldes bensuga. Edasiminek on loomulikult kehvem ning pakiruumist hõlmab poole gaasipaak. Tagavedrud peavad kah tõstetud või tugevamad olema. Mingi variant oli ka see, et panevad gaasipaagi varurehvi asemele vastava kujuga, kuid siis pole jälle varurehvi kuskile panna. Ühesõnaga - minu arvates sõidumõnus kaotad. Teisalt oli mõnus Rootsis käia - kaks paaki Eestis täis ja edasi-tagasi käidud nigu niuhti :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14299
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tqhq foorumis gaasiteemade juures on pidevalt soovitatud sellest Betooni tänava urkast eemale hoida. Pärnus pidavat olema üks asjatundlik firma.
Üks teema näiteks http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653
Üks teema näiteks http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14299
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nojah, see paigutamine-mittepaigutamine on teine teema, võibolla olid nad ausad inimesed ja know-how'd omamata nad sulle seda ei paigalda. Minu postitus oli suunatud rohkem kvaliteedi poole, keda laidetakse, keda kiidetakse.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
SAAB 9000 2,0T R4 1989
09.07.2005
Kood Nimetus Hind Kogus II põlvkond
604 784 000P OMEGAS KOMPLEKT BISTADIUM 4 sil. TURBO 7094,17 1 X
632 122 001P PIHUSTIPLOKK 4 sil MED+filter GI 25-80 3810,30 1 X
612 326 001P 406,45 1 X
616 291 001P LCS ER EE TEMPERATUURI ANDUR 101,28 1 X
620 233 000P KÜTUSETASEME ANDUR TOMASETTO P 345,00 1 X
236 393 100P T-CONNECTOR 15X15X1/4 R OMEGAS 143,22 1 X
MVAT0A06P 804,15 1 X
CMAT001P MULTIKLAPI KATE (silindriline 30) 90,52 1 X
WR4880 Kinnituslindid + alusraam 196,00 2 X
D360/L892 Silindriline balloon D360/L892 80l 978,81 1 X
Vedelgaas ECOM 102 0,00 50 X
Summa kokku 13969,91
Käibemaks 2514,58
16484,50
4 cyl. Juhtmestik BOSCH
MULTIKLAPP AT02 d.360-30° cyl.
Koos km-ga
09.07.2005
Kood Nimetus Hind Kogus II põlvkond
604 784 000P OMEGAS KOMPLEKT BISTADIUM 4 sil. TURBO 7094,17 1 X
632 122 001P PIHUSTIPLOKK 4 sil MED+filter GI 25-80 3810,30 1 X
612 326 001P 406,45 1 X
616 291 001P LCS ER EE TEMPERATUURI ANDUR 101,28 1 X
620 233 000P KÜTUSETASEME ANDUR TOMASETTO P 345,00 1 X
236 393 100P T-CONNECTOR 15X15X1/4 R OMEGAS 143,22 1 X
MVAT0A06P 804,15 1 X
CMAT001P MULTIKLAPI KATE (silindriline 30) 90,52 1 X
WR4880 Kinnituslindid + alusraam 196,00 2 X
D360/L892 Silindriline balloon D360/L892 80l 978,81 1 X
Vedelgaas ECOM 102 0,00 50 X
Summa kokku 13969,91
Käibemaks 2514,58
16484,50
4 cyl. Juhtmestik BOSCH
MULTIKLAPP AT02 d.360-30° cyl.
Koos km-ga
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
sinna lisaks veel paigaldus 4500
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Aga juba pakuvad ka turboautole gaasiseadet