rõngad kinni
mure selles et kolvi rõngad põlesid kolvile kinni ja on soovitatud petrooli, nitrolahu, äädikat jms sisse valada. autoks 90.a 9000turbo 2,0l ja kardan et seda jama sisse valadest satuvad mingid aurud pärast väljalaskesse ja nagu siis süüdet annan võib tekkida pauk ning äkki see teeb turbole liiga. oskab keegi üelda kas mul tasub sellega jamada või mitte?
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
minuteada tekivad sihukesed nähtused üle kuumenemisel ja igasugune WHITESPIRT JNE JNE JNE JNE kasutamine suht mõtetu, kui just müügiks ei tee. IKKA mootori remont tuleb ette võtta. Savõid ju muidugi proovida ja petta ennast whitespirtiga aga tulemus ma kardan ei täida ootatud tulemust.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Ahjaa peale seda protseduuri anyway õlivahetus teha tuleb
asi juhtus nii et termostaadi klapp ei avanenud ja seierit ei vaatanud ennem kui auto jõud ära kadus ja suitsu kapote alt tulema hakkas. põles ära plokikaane tihend ja kaan kõveraks need said kõik korda tehtud ja klapid üle vaadatud kokkupannes kahel äärmisel kompressioon 6.0 ja keskmistel 2,5. peaks olema 9,0.
seda juttu ma ei usu et sellise meetodiga rõngaste lahti võtmine on ajutine!!!olen ise seda ennem ka teinud kuid mitte turboga masinal.
seda juttu ma ei usu et sellise meetodiga rõngaste lahti võtmine on ajutine!!!olen ise seda ennem ka teinud kuid mitte turboga masinal.
Algselt postitas: cordulio
mure selles et kolvi rõngad põlesid kolvile kinni ja on soovitatud petrooli, nitrolahu, äädikat jms sisse valada. autoks 90.a 9000turbo 2,0l ja kardan et seda jama sisse valadest satuvad mingid aurud pärast väljalaskesse ja nagu siis süüdet annan võib tekkida pauk ning äkki see teeb turbole liiga. oskab keegi üelda kas mul tasub sellega jamada või mitte?
See rõngaste lahti "ehmatamine" on selline GAZ ja ZIL aegne teema. Aga valik on Sinu.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: NO FEAR
ma nüüd ei saa aru...:freak:
Võta pits ja pea aru..;) (või oled sa hommikuse konjakijoomise maha jätnud?) Me ka ei saa aru, millest sa aru ei saa..:)
nojah...hakkasin rahakoti mõjude sunnil sortsi pruukima...
aga asi oli selles, et ma pidin kõigepealt esmase postituse tegema ja siis, et lisada linki, pidin ma edit või quote oma tekstile tegema...aga minu netiühendus on liiga aeglane ja siis oligi nii, et enne jõudsite te oma pentiumitega minust ette...:wall:
aga lõpp hea, kõik hea! Olgem rõõmsad!!!
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Krt kui sa asja nii ära küpsetasid ja lahti ka veel võtsid kas oli raske siis karteri polte lahti keerata ja 1 kolb välja võtta et asi üle vaadata. :poke:
Nüüd vut vut uuesti garaaži jas uuesti lahti koukima JA VAATA ET SA UUE KAANETIHENDI KA PANED võta lahti kontrolli üle ja vajadusel vaheta välja muidu võtad kolmas kord ka veel lahti :fight:
Nüüd vut vut uuesti garaaži jas uuesti lahti koukima JA VAATA ET SA UUE KAANETIHENDI KA PANED võta lahti kontrolli üle ja vajadusel vaheta välja muidu võtad kolmas kord ka veel lahti :fight:
Algselt postitas: cordulio
... termostaadi klapp ei avanenud ja seierit ei vaatanud ennem kui auto jõud ära kadus ja suitsu kapote alt tulema hakkas. põles ära plokikaane tihend ja kaan kõveraks need said kõik korda tehtud ja klapid üle vaadatud kokkupannes kahel äärmisel kompressioon 6.0 ja keskmistel 2,5. peaks olema 9,0...
ma ei taha küll su tuju rikkuda, kuid kõhutunne ütleb, et sellise küpsemise peale on seal asjad vähe hullemad - täisremm võib koita. a loodame et see on liiga paranoiline
Krt kui sa asja nii ära küpsetasid ja lahti ka veel võtsid kas oli raske siis karteri polte lahti keerata ja 1 kolb välja võtta et asi üle vaadata.
Nüüd vut vut uuesti garaaži jas uuesti lahti koukima JA VAATA ET SA UUE KAANETIHENDI KA PANED võta lahti kontrolli üle ja vajadusel vaheta välja muidu võtad kolmas kord ka veel lahti
nu jah mõte on sul ju hea! tegelt tulin ise ka selle peale et kolvid välja võtta aga tal on ju karteri põhja küljes mootori kinnitus ja seda naljalt kätte ei saa. mul kodus väike garaaž pole kanalit ega tõstukit ning lagi on liiga madal. tahakski auto parandusse viia (oskab keegi üelda palju mootori lahti ja kinni võtmine maksma läheb kvaliteetsest kohas) kuid mõtlesin kodus ennem veel proovida.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Väljapääsmatuid olukordi ei ole olemas :eureka: alati on väljapääs kui sul juba garaaž olemas siis saad ka kõik ülejäänud asjad kätte. teeal et keerad enne kaane maha ja siis võta ploki vahelt ära teed legoks aiia korda ja vahele tagasi. Ise olen ka nii teinud. Siis kui veel suurt garaaži polnud tali ja kanal puudusid.
lased poolraami parema külje kahti(poldid välja),vasaku poole omi lased
poolde vinna.venitad raami vähemalt 15cm.allapoole.mootori padjad lased
lahti ja ülemise kanduri eemaldad,kasti padi jääb kinni.tõstad mootori riputiga või tungid altpoolt niipalju üles,et põhi irduks.jutt käib 93-... mootoritest.vanematel versioonidel õnnestub ainult mootorit kergitades kätte saada ja V6 puhul puudub üldse takistus-lühike mootor.
poolde vinna.venitad raami vähemalt 15cm.allapoole.mootori padjad lased
lahti ja ülemise kanduri eemaldad,kasti padi jääb kinni.tõstad mootori riputiga või tungid altpoolt niipalju üles,et põhi irduks.jutt käib 93-... mootoritest.vanematel versioonidel õnnestub ainult mootorit kergitades kätte saada ja V6 puhul puudub üldse takistus-lühike mootor.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989