Vesi paisupaagist väljas
Alguses pandi kohe diagnoos: plokikaanetihend. Auto käis remondis. Avastati katkine lõdvik, vahetati ära. Vedelik oli pruuni möga täis, öeldi, et seda ei jaksavat pump lihtsalt ringi ajada. Süsteem pesti läbi ja auto sõitis jälle ilusti. Mõni päev hiljem hakkasin Tallinnast Haapsalusse sõitma, märkasin, et vee temp. kõrge. Lõpuks ka kiri: check radiator level. Seekord oli alumine lõdvik katki. Läbi suure vaeva teiste abiga jõudsin koju, lõikasin lõdviku katkise otsa ära ja ühendsin taas ära. Täitsin süsteemi uuesti veega, aga natukese aja pärast ajas jälle paisupaagist pruuni vesist möga välja. Just sai Troostis vahetatud tempi andur, kuid kahjuks ei tööta seegi korralikult. Ühendasin ventika otse, aga sümptom jäi...?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Esita küsimus korrektselt.Jutt on üpris laialivalguv ja ei tea,mida vastata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere.Olen olnud samade probleemidega hädas.Põhjuseks oli jahutusradiaator.Peale uue paigaldamist probleemid kadusid.Eelmine omanik oli ilmselt mingi lekke kõrvaldamiseks kasutanud keemiat,mis kogu süsteemi kinni kittis.Ei aidanud läbipesu,seda sai teha korduvalt.Mis kinni see kinni.Kahjuks sai see radika vahetus ette võetud viimases järjekorras,läbi sai käidud kõik etapid,alates tihendi vahetusest ja lihvimisest.Sul võtab ilmselt jahutussüsteem sisse suure surve kui lõdviku puruks lööb.Mul oli samuti ja asi lõppes sellega,et remondist tulles lõi puruks jahutusradiaatori ülemise paisupaagi.Tegemist oli Opel Omegaga.
Jõudu ja edu probleemi lahendamisel.
P.S. Sa ei kirjutanud,kas plokikaane tihend vahetati.
Jõudu ja edu probleemi lahendamisel.
P.S. Sa ei kirjutanud,kas plokikaane tihend vahetati.
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
! vett ei tohi kunagi jahutussysteemi panna.., ainult jahutusvedelik. Peale vesi kasutamist tuleb nagu veeketjal valge kate systeemis. Rahvas kirjutab oiesti, akki on radikas on tais? aga teiselt poolt kust see pruunikas v2rk tuleb :conf:
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Mul oli sarnane probleem, et sooja mootoriga hakkas paisupaagist tosooli välja ajama ja mootor hakkas üle kuumenema. Piisas kõigest termostaadi vahetusest.
Ei pruugi see tihend katki olla, endal oli vee väljaronimise põhjus lihtsam, pragu plokikaanes. Aga lahendus, võibolla:
http://kampaania.toyota.ee/hinnasoda/
--
PS. Antud näide on täiesti illustratiivne ja ei oma seost konkreetse soovitusega. Kuna sõita aga vaja, siis peaks olema kaks autot. Üks liikumiseks ja teine remontimiseks.
http://kampaania.toyota.ee/hinnasoda/
--
PS. Antud näide on täiesti illustratiivne ja ei oma seost konkreetse soovitusega. Kuna sõita aga vaja, siis peaks olema kaks autot. Üks liikumiseks ja teine remontimiseks.
Termostaat,plokikaanes mõra v siis kõver,aga esmalt soovitaks vaadata ikka termostaati(paned kodus kuuma vette ja näed kas avaneb v mitte) ja kui avaneb siis see korras.
Järgmisena plokikaanetihend vaheta ära ja kuna sa juba plokipea oled maha võtnud siis saada see kontolli, et kui sa oled juba plokipea maha võtnud on soovitav see uuesti üle lihvida(maksab ehk miskine 2000-3000.-) ja selle raha sees peaks ka olema selle kontroll kas on miskit katki seal v mitte.
Head leidu sulle.
Järgmisena plokikaanetihend vaheta ära ja kuna sa juba plokipea oled maha võtnud siis saada see kontolli, et kui sa oled juba plokipea maha võtnud on soovitav see uuesti üle lihvida(maksab ehk miskine 2000-3000.-) ja selle raha sees peaks ka olema selle kontroll kas on miskit katki seal v mitte.
Head leidu sulle.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See veeklaasis termostaadi kontroll on jama. Küll näinud neid, mis klaasis avanevad, aga auto peal ei tööta. Sel asjal on siiski kindel temperatuur, mil ta avanema peab. Ajapikku see vaha, mis termostaadi tööelemendiks on, kaotab oma omadused ja toimetab valel temperatuuril või ei toimeta enam piisavas ulatuses... Kahjuks on nende termostaatide kvaliteet selline, et neid peaks nagunii aasta paari tagant vahetama. Seega, kui vahetatud pole, siis võiks seda teha niiehknii. Ei maksa ta ka teab mis palju.
tegelt sedaa saab ka nii teada.Kui sul see temp armatuuris mängib(on kõrge ja järsku vajub)ja see võib juhtuda külmema mootoriga.
Ei ei kui tahad saad ka veega teada, et kas töötab v mitte.
Enne uurid põhjalikult seda termostaati(vaatad palju avaneb jne) ja kõige parem on ka kui sul on kõrval vee kraadiklaas siis saad teada mis temp juures ta umb avaneb.
Aga cyberi jutt sula tõsi, et vahetada seda tuleb ja kui sa seda oled teinud ammu v pole ültse teinud siis soovitaks selle ära teha.
Ei ei kui tahad saad ka veega teada, et kas töötab v mitte.
Enne uurid põhjalikult seda termostaati(vaatad palju avaneb jne) ja kõige parem on ka kui sul on kõrval vee kraadiklaas siis saad teada mis temp juures ta umb avaneb.
Aga cyberi jutt sula tõsi, et vahetada seda tuleb ja kui sa seda oled teinud ammu v pole ültse teinud siis soovitaks selle ära teha.
Diagnostika ja koonerdamine on kaks erinevat asja.
Kui eesmärk on mootorist viga kätte saada, siis on vägagi mõtet vana termostaati keeta. Tulemus annab mingit infot selle kohta kas veaotsingut jätkata ja kui siis mis suunas. Termostaat pole vast kõige parem näide aga vast saite ivale pihta :)
Kui eesmärk on mootorist viga kätte saada, siis on vägagi mõtet vana termostaati keeta. Tulemus annab mingit infot selle kohta kas veaotsingut jätkata ja kui siis mis suunas. Termostaat pole vast kõige parem näide aga vast saite ivale pihta :)
Ivale saime pihta, aga antud juhul on lihtsam diagnostikat teha otse sündmuskohal, st. kas peale termostaadi vahetust on kala alles või mitte :)
Mitte iga jupiga ei ole see nii muidugi, kallimaid tükke maksab ikka testida enne vahetamist :cool:
Mitte iga jupiga ei ole see nii muidugi, kallimaid tükke maksab ikka testida enne vahetamist :cool:
valasin omale jahutussüsteemi holtsi hermeetikut mis võis jääda süsteemi, ega pidanud pärast välja laskma veed Nüüd kui sõita pool tundi kuumaks minnes tuleb vesi välja ja rõhk sees, midagi vist umbes seal. Veed vahetatud ja nüüd hulgas ummistuste avaja.. oskab keegi rääkida mida teha krt ja kust veed välja lasta 9000 sel, kas alt radika juurest tuleb kogu vesi blokist välja jne kiire!!!:wall:
Algselt postitas: olaviv
Seesama kork radika all, sealt tuleb välja. Väike kogus jääb ikka sisse aga see ei tohiks probleem olla. Rõhku reguleerib paisupaagi kork, seal mingi klapisüsteem. Ja kuskohast see jahutusvedelik välja tuleb?
paisupaagist mühinal voolab välja õhuklapist. ma enam ei pane kinni korki kuna rõhk ei pääse välja