Vesi paisupaagist väljas

Tonnised ja nende mured
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#1

E Mai 11, 2009 8:46

Alguses pandi kohe diagnoos: plokikaanetihend. Auto käis remondis. Avastati katkine lõdvik, vahetati ära. Vedelik oli pruuni möga täis, öeldi, et seda ei jaksavat pump lihtsalt ringi ajada. Süsteem pesti läbi ja auto sõitis jälle ilusti. Mõni päev hiljem hakkasin Tallinnast Haapsalusse sõitma, märkasin, et vee temp. kõrge. Lõpuks ka kiri: check radiator level. Seekord oli alumine lõdvik katki. Läbi suure vaeva teiste abiga jõudsin koju, lõikasin lõdviku katkise otsa ära ja ühendsin taas ära. Täitsin süsteemi uuesti veega, aga natukese aja pärast ajas jälle paisupaagist pruuni vesist möga välja. Just sai Troostis vahetatud tempi andur, kuid kahjuks ei tööta seegi korralikult. Ühendasin ventika otse, aga sümptom jäi...?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Mai 11, 2009 9:06

Esita küsimus korrektselt.Jutt on üpris laialivalguv ja ei tea,mida vastata.
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#3

E Mai 11, 2009 11:42

Süsteem on korras, vett läbi ei lase, sogane ka mitte. Vett ajab paisupaagist välja, kui mootor soe?
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#4

E Mai 11, 2009 12:28

Tere.Olen olnud samade probleemidega hädas.Põhjuseks oli jahutusradiaator.Peale uue paigaldamist probleemid kadusid.Eelmine omanik oli ilmselt mingi lekke kõrvaldamiseks kasutanud keemiat,mis kogu süsteemi kinni kittis.Ei aidanud läbipesu,seda sai teha korduvalt.Mis kinni see kinni.Kahjuks sai see radika vahetus ette võetud viimases järjekorras,läbi sai käidud kõik etapid,alates tihendi vahetusest ja lihvimisest.Sul võtab ilmselt jahutussüsteem sisse suure surve kui lõdviku puruks lööb.Mul oli samuti ja asi lõppes sellega,et remondist tulles lõi puruks jahutusradiaatori ülemise paisupaagi.Tegemist oli Opel Omegaga.
Jõudu ja edu probleemi lahendamisel.
P.S. Sa ei kirjutanud,kas plokikaane tihend vahetati.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#5

E Mai 11, 2009 12:30

"Alguses pandi kohe diagnoos: plokikaanetihend." Siis räägid, et vahetati lõdvik. Mis tihendiga tehti?
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#6

E Mai 11, 2009 13:48

Tihendiga pole midagi tehtud.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#7

T Mai 12, 2009 15:33

! vett ei tohi kunagi jahutussysteemi panna.., ainult jahutusvedelik. Peale vesi kasutamist tuleb nagu veeketjal valge kate systeemis. Rahvas kirjutab oiesti, akki on radikas on tais? aga teiselt poolt kust see pruunikas v2rk tuleb :conf:
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#8

K Mai 13, 2009 12:31

Mul oli sarnane probleem, et sooja mootoriga hakkas paisupaagist tosooli välja ajama ja mootor hakkas üle kuumenema. Piisas kõigest termostaadi vahetusest.
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#9

N Mai 14, 2009 8:58

omast kogemusest ütlen et kui plokikaane tihendit ei vahetatud siis ära muud anomaaliat otsigi. vaid vaheta ära!
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#10

R Mai 15, 2009 8:59

Ei pruugi see tihend katki olla, endal oli vee väljaronimise põhjus lihtsam, pragu plokikaanes. Aga lahendus, võibolla:

http://kampaania.toyota.ee/hinnasoda/

--
PS. Antud näide on täiesti illustratiivne ja ei oma seost konkreetse soovitusega. Kuna sõita aga vaja, siis peaks olema kaks autot. Üks liikumiseks ja teine remontimiseks.
ravia
Postitusi: 77
Liitunud: T Okt 07, 2008 23:19
Asukoht:
Auto:

#11

T Mai 19, 2009 22:09

kui plokikaanes mõra...noh jah... lihtsam viga . kuidas kellegile!
rommir
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 0:04
Asukoht:
Auto:

#12

K Mai 20, 2009 2:20

Termostaat,plokikaanes mõra v siis kõver,aga esmalt soovitaks vaadata ikka termostaati(paned kodus kuuma vette ja näed kas avaneb v mitte) ja kui avaneb siis see korras.
Järgmisena plokikaanetihend vaheta ära ja kuna sa juba plokipea oled maha võtnud siis saada see kontolli, et kui sa oled juba plokipea maha võtnud on soovitav see uuesti üle lihvida(maksab ehk miskine 2000-3000.-) ja selle raha sees peaks ka olema selle kontroll kas on miskit katki seal v mitte.
Head leidu sulle.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

K Mai 20, 2009 8:33

See veeklaasis termostaadi kontroll on jama. Küll näinud neid, mis klaasis avanevad, aga auto peal ei tööta. Sel asjal on siiski kindel temperatuur, mil ta avanema peab. Ajapikku see vaha, mis termostaadi tööelemendiks on, kaotab oma omadused ja toimetab valel temperatuuril või ei toimeta enam piisavas ulatuses... Kahjuks on nende termostaatide kvaliteet selline, et neid peaks nagunii aasta paari tagant vahetama. Seega, kui vahetatud pole, siis võiks seda teha niiehknii. Ei maksa ta ka teab mis palju.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
rommir
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 0:04
Asukoht:
Auto:

#14

K Mai 20, 2009 10:49

tegelt sedaa saab ka nii teada.Kui sul see temp armatuuris mängib(on kõrge ja järsku vajub)ja see võib juhtuda külmema mootoriga.
Ei ei kui tahad saad ka veega teada, et kas töötab v mitte.
Enne uurid põhjalikult seda termostaati(vaatad palju avaneb jne) ja kõige parem on ka kui sul on kõrval vee kraadiklaas siis saad teada mis temp juures ta umb avaneb.
Aga cyberi jutt sula tõsi, et vahetada seda tuleb ja kui sa seda oled teinud ammu v pole ültse teinud siis soovitaks selle ära teha.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#15

K Mai 20, 2009 22:04

Minu mäletamist mööda maksis see termostaat uuena piisavalt vähe, et maksaks mingit vana juppi veeklaasis keetma hakata. Kui juba maha kistud, siis uus asemele ja unustatud.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#16

N Mai 21, 2009 9:43

Diagnostika ja koonerdamine on kaks erinevat asja.
Kui eesmärk on mootorist viga kätte saada, siis on vägagi mõtet vana termostaati keeta. Tulemus annab mingit infot selle kohta kas veaotsingut jätkata ja kui siis mis suunas. Termostaat pole vast kõige parem näide aga vast saite ivale pihta :)
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#17

R Mai 22, 2009 2:54

Ivale saime pihta, aga antud juhul on lihtsam diagnostikat teha otse sündmuskohal, st. kas peale termostaadi vahetust on kala alles või mitte :)
Mitte iga jupiga ei ole see nii muidugi, kallimaid tükke maksab ikka testida enne vahetamist :cool:
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#18

P Juun 07, 2009 14:06

Hakkan siis termostaadist pihta. Piinlik küsida, aga kus ta asub ja kuidas vahetus käib. :conf:
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#19

P Juun 07, 2009 16:36

Vaata siia, siin on põhjalikult vastatud su küsimustele
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#20

E Juun 08, 2009 9:28

Suured tänud! Nüüd läheb käte määrimiseks.
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#21

L Jaan 02, 2010 18:36

valasin omale jahutussüsteemi holtsi hermeetikut mis võis jääda süsteemi, ega pidanud pärast välja laskma veed Nüüd kui sõita pool tundi kuumaks minnes tuleb vesi välja ja rõhk sees, midagi vist umbes seal. Veed vahetatud ja nüüd hulgas ummistuste avaja.. oskab keegi rääkida mida teha krt ja kust veed välja lasta 9000 sel, kas alt radika juurest tuleb kogu vesi blokist välja jne kiire!!!:wall:
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#22

L Jaan 02, 2010 18:57

Seesama kork radika all, sealt tuleb välja. Väike kogus jääb ikka sisse aga see ei tohiks probleem olla. Rõhku reguleerib paisupaagi kork, seal mingi klapisüsteem. Ja kuskohast see jahutusvedelik välja tuleb?
Marko28
Postitusi: 64
Liitunud: R Okt 03, 2008 18:40
Asukoht:
Auto:

#23

L Jaan 02, 2010 19:01

Algselt postitas: olaviv
Seesama kork radika all, sealt tuleb välja. Väike kogus jääb ikka sisse aga see ei tohiks probleem olla. Rõhku reguleerib paisupaagi kork, seal mingi klapisüsteem. Ja kuskohast see jahutusvedelik välja tuleb?


paisupaagist mühinal voolab välja õhuklapist. ma enam ei pane kinni korki kuna rõhk ei pääse välja
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#24

L Jaan 02, 2010 19:44

rõhk peabki sees olema.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#25

L Jaan 02, 2010 21:15

Võibolla hoopis plokikaane tihend katki? Kas gaase tuleb ka vedelikust?
Vasta