Signalisatsiooni pult.
Minul on olnud signalisatsiooni puldiga selline jama,et kui paar päeva pole autot kasutanud,ei tunne nagu auto pulti ära.Algul võttis ikka kõhedaks,et ei saagi enam käima.Vahetasin isegi igaks juhuks patareid,kuigi pult nagu töötas,aga arvasin,et äkki jääb signaal nõrgaks.Midagi sellest ei muutunud,ikka sama.Pikapeale võtab auto ikka puldi omaks.On see normaalne?Tegemist on tehase signa ja immoga ja auto on aastast 1995.Kus juures see anomaalia ei esine mitte alati.
Tahtsin algatada eraldi teema, aga vastusteta teema juba olemas. Jagan oma kogemust siis siin. Äkki on kellelegi abiks.
Igal juhul tänud trionicule, kes mind õigesse kohta oskas juhatada, kus signalisatsioonipuldi murele leevendust leidsin. :thumb:
Probleem tehase originaalsignalisatsioonipultidega tekkis märkamatult, lihtsalt vahepeal ei tulnud esimese vajutuse peale signalisatsioon maha. Mõtlesin alguses, et patareid on tühjad, aga kellasepa juures käies selgus, et pole häda midagi. Mida aeg edasi seda kõvemini pidi vajutama ja halvemini puldid töötasid.
Esiteks tegin ise puldid lahti. Avastasin, et mõlema puldi uste sulgemise ja avamise kumminupu tald, mis peab vajutama mikrolülitit on katki läinud ja ei avalda mikrolülitile piisavalt survet(uusi kumminuppe saab osta talutava hinna eest). Samuti olid usteavamise/sulgemise mikrolülitid katki - ei teinud vajutades klõpsu, olid justkui "kinni jäänud". Otse, küünega mikrolülitile vajutades pult toimis, kuigi pidin seda pidevalt lahti võtma. Mingil hetkel lakkas ka see moodus toimimast ja puldi sees olevale plaadile oli vaja teise sõrmega mingisse kindlasse kohta survet avaldada ning samal ajal mikrolülitit vajutada. Igal juhul oli selline usteavamisemoodus tüütu ja teatud momentidel piinlik. Sobivat mikrolülitit ma Oomipoest, ega ELFAst ei suutnud leida (pole ka selle ala mees ja kaubanimistu pikkus ajas mul juhtme kokku)
Pöördusin siis trionicu poole, kes oskas mind kohe juhatada kohta, kus muuhulgas tegeletakse Cobra alarmidega - asub kuskil Tallinna ARK-i taga garaazides ja ei ole eriti käidav koht(nimi ei tule meelde) Kohe selgus, et härradel on olemas õige mikrolüliti, aga lisaks oli vaja mikroskeemil parandada ühte rada ja mingid ühendused üle joota. Mõlemad puldid töötavad taas laitmatult ja ei olnud vajadust u 1600.- eest tükk Vikingust uusi osta :thumb:
Kui ma mainisin, et foorumisse kirjutan, siis paluti et ma neid elektroonikuteks ei nimetaks, sest seda nad ei ole, aga tonniste pultidele sobivad mikrolülitid on neil olemas. Ehk siis, lüliteid saab sealt, aga pultide remontimine ei ole nende põhitegevus.
Sellega seoses tekkis mõte :eureka: , et kaubanduskeskustes võiks lisaks kellasepale ja kingsepale olla ka elektrooniku putka. Igapäevaselt katki minevaid elektroonikaseadmeid on meie ümber tohutul hulgal, aga enamasti visatakse need ära ja ostetakse uued ning elektroonikatundjaid osavtinutajaid on tänapäeval vähemaks jäänud. Elektroonikud, tulge inimestele appi!
Igal juhul tänud trionicule, kes mind õigesse kohta oskas juhatada, kus signalisatsioonipuldi murele leevendust leidsin. :thumb:
Probleem tehase originaalsignalisatsioonipultidega tekkis märkamatult, lihtsalt vahepeal ei tulnud esimese vajutuse peale signalisatsioon maha. Mõtlesin alguses, et patareid on tühjad, aga kellasepa juures käies selgus, et pole häda midagi. Mida aeg edasi seda kõvemini pidi vajutama ja halvemini puldid töötasid.
Esiteks tegin ise puldid lahti. Avastasin, et mõlema puldi uste sulgemise ja avamise kumminupu tald, mis peab vajutama mikrolülitit on katki läinud ja ei avalda mikrolülitile piisavalt survet(uusi kumminuppe saab osta talutava hinna eest). Samuti olid usteavamise/sulgemise mikrolülitid katki - ei teinud vajutades klõpsu, olid justkui "kinni jäänud". Otse, küünega mikrolülitile vajutades pult toimis, kuigi pidin seda pidevalt lahti võtma. Mingil hetkel lakkas ka see moodus toimimast ja puldi sees olevale plaadile oli vaja teise sõrmega mingisse kindlasse kohta survet avaldada ning samal ajal mikrolülitit vajutada. Igal juhul oli selline usteavamisemoodus tüütu ja teatud momentidel piinlik. Sobivat mikrolülitit ma Oomipoest, ega ELFAst ei suutnud leida (pole ka selle ala mees ja kaubanimistu pikkus ajas mul juhtme kokku)
Pöördusin siis trionicu poole, kes oskas mind kohe juhatada kohta, kus muuhulgas tegeletakse Cobra alarmidega - asub kuskil Tallinna ARK-i taga garaazides ja ei ole eriti käidav koht(nimi ei tule meelde) Kohe selgus, et härradel on olemas õige mikrolüliti, aga lisaks oli vaja mikroskeemil parandada ühte rada ja mingid ühendused üle joota. Mõlemad puldid töötavad taas laitmatult ja ei olnud vajadust u 1600.- eest tükk Vikingust uusi osta :thumb:
Kui ma mainisin, et foorumisse kirjutan, siis paluti et ma neid elektroonikuteks ei nimetaks, sest seda nad ei ole, aga tonniste pultidele sobivad mikrolülitid on neil olemas. Ehk siis, lüliteid saab sealt, aga pultide remontimine ei ole nende põhitegevus.
Sellega seoses tekkis mõte :eureka: , et kaubanduskeskustes võiks lisaks kellasepale ja kingsepale olla ka elektrooniku putka. Igapäevaselt katki minevaid elektroonikaseadmeid on meie ümber tohutul hulgal, aga enamasti visatakse need ära ja ostetakse uued ning elektroonikatundjaid osavtinutajaid on tänapäeval vähemaks jäänud. Elektroonikud, tulge inimestele appi!
Nimevahetus vl -> Veiko
Tõepoolest on, aga kuivõrd pole seal sees kunagi käinud olen alati arvanud, et nad tegelevad arvutitega, IT-infoteholoogia. Kuigi jah, informeerib pultki ju autot sellest kas uksi lahti teha või mitte. Äkki teevad mu vana Radiotehnika võimu ka korda, see on tänapäevaks omandanud silmapaistva disainiväärtuse.
Nimevahetus vl -> Veiko
Tere!
Minu Saabil on samuti viimasel ajal kesklukustusega probleeme olnud. Ja näib, et viimasel ajal läheb rike järjest tõsisemaks. Tundub, et pult töötab, sest tulukesed vilguvad juhul, kui nupule vajutan (seda mõlema puldi puhul. Ps puldil patareid vahetatud). Aga vaatamata sellele lukustus hästi ei toimi. Näen teinekord kurja vaeva, et autosse saada. Uksed saan kinni ja lahti ka võtmega, kuid alarmi ma niisama maha ei saa.
Oskab keegi teist öelda, kas on tõenäoline, et ka siin võib olla viga puldis. Või on viga kusagil mujal.
Minu Saabil on samuti viimasel ajal kesklukustusega probleeme olnud. Ja näib, et viimasel ajal läheb rike järjest tõsisemaks. Tundub, et pult töötab, sest tulukesed vilguvad juhul, kui nupule vajutan (seda mõlema puldi puhul. Ps puldil patareid vahetatud). Aga vaatamata sellele lukustus hästi ei toimi. Näen teinekord kurja vaeva, et autosse saada. Uksed saan kinni ja lahti ka võtmega, kuid alarmi ma niisama maha ei saa.
Oskab keegi teist öelda, kas on tõenäoline, et ka siin võib olla viga puldis. Või on viga kusagil mujal.
Algselt postitas: iisak
IT-bussid on ju täiesti olemas.
Need bussid ei saa tihtilugu anloogelektroonikale pihta.
See Vectra/tonnise pult tahab ainult radade ülejootmist,ning lülitite vahetust.Muidu on see väga töökindel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Saabitar
Tere!
Minu Saabil on samuti viimasel ajal kesklukustusega probleeme olnud. Ja näib, et viimasel ajal läheb rike järjest tõsisemaks. Tundub, et pult töötab, sest tulukesed vilguvad juhul, kui nupule vajutan (seda mõlema puldi puhul. Ps puldil patareid vahetatud). Aga vaatamata sellele lukustus hästi ei toimi. Näen teinekord kurja vaeva, et autosse saada. Uksed saan kinni ja lahti ka võtmega, kuid alarmi ma niisama maha ei saa.
Oskab keegi teist öelda, kas on tõenäoline, et ka siin võib olla viga puldis. Või on viga kusagil mujal.
Su masinal on viga külmjoodetes kesklukumoodulis.Saab edukalt ravida tavaliselt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989