Turbo anomaalia

Tonnised ja nende mured
Vasta
Cornholio
Postitusi: 64
Liitunud: R Apr 16, 2004 8:56
Asukoht:
Auto:

#1

L Apr 24, 2004 11:26

Selline häda autol, et kui kiirendada ja turbo näidik punasele jõuab siis kaob kiirendus ära ja kui kollasele langeb siis hakkab jälle kiirendama. Eriti hull on kui 2 käiguga kiirendada, sest kiirendus päris korralik ja kui ära kaob siis tükib nina vastu klaasi minema. :(
Täitsa juhuslikult on Fofa avantarile sattunud täpselt sama vahemik, mille vahel ta kiirendades kõigub.

Auto siis saab 9000 2.3T 95a

Kas keegi oskab öelda milles viga võib olla ja palju ma raha peaks korjama enne kui auto töökotta viin.
Või on selle aasta autodel see normaalne. Vanemate mudelitega pole sellist asja olnud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

L Apr 24, 2004 22:54

Su Saabil lülitab mootorijuhtimine MAP-andurilt tuleva "boost" signaali
abil bensupumba tagant ära.See on subjektiivne diagnoos,kuna pole ise
proovinud.Punasesse ei tohiks manokas 2,3T-l normaalselt sattuda,seega,
kas "wastegate" vigane,või on mõni minusugune tont sul turbot järele
aidanud ja liiale läinud,samuti võib MAP anda Trionicule valeinfi jne.
Cornholio
Postitusi: 64
Liitunud: R Apr 16, 2004 8:56
Asukoht:
Auto:

#3

P Apr 25, 2004 0:41

Kas seda saab kontrollida, et turbot on krutitud?

Leidsin netist, et on ka mingi võimalus, et turbo õhutus (vaakum-) voolik (Turbo hose vacuum) lekib. Mu autol millegi pärast voolikud rabedad ja uuriks seda vooliku varianti. Kas on mõni nipp kuidas seda kontrollida?

Tartus ühtegi asjalikku remondimeest ei tea ja Tallinnasse on ühe vooliku pärast imelik sõita.
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#4

P Apr 25, 2004 19:51

kas ei või olla selline versioon - kiirendad ilusti kuni selle hetkeni, mil boost control klapp võiks hakata wastegate'i lahti sikutama, vaakumvoolikud, millega eelnimetatud klapp opereerib on aga pragulised niisiis wastegate ei avane, rõhk sisselasketorustikus aga kasvab ja mingil hetkel kui trionic adub, et asi hakkab kontrolli alt väljuma, keerab kütuse kinni.

Vaakumvoolikuid saad ise kontrollida: boost control valve on vasakus nurgas radika plastkorpuse külge kruvitud vigur, millest kolm kummivoolikut suunduvad turbo suunas ja elektriühenduse pistik ka. kaks voolikut võivad jääda väljalaskekollektori / turbo alla, autotõstuk või kanal oleks abiks.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#5

T Apr 26, 2005 19:29

otsin siin turbode kohta (ja ka vähe oma auto kohta) infi ja üllatusin kui loen siit et turbo seier ei tohigi minna punasele 2,3 mootoril ja siis kohe tekkis küsimus, et kas 2.0T 136kW võib ta sinna normaalse stockis masina juures minna ja seal päris punase lõpuni minna?

Kuna ma juba turbode juures sahmin, siis tahtsin teada, et kas sellele 136kW mootoril on intercooler ja mis rõhk seal sees on?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

T Apr 26, 2005 19:49

Tegelikult ei lähe ta punasesse vist ühelgi. Cooleri olemasolu saad ju kohe kindlaks teha kui pea kapoti alla pistad. Vaata kas turbost tulev toru läheb mingi radikasarnase asja külge. Cooler on piisavalt suur, et seda ära tunda. Default rõhk vist ei kerki ka üle 0.7-0.8 bari. Aga VIST, ma seda NG värki ei tunne.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#7

T Apr 26, 2005 19:52

aga minu ng900 läheb seier ikka pea päris punase lõppu välja... kas ma peaksin olema õnnelik või hakkab kohe tykke lendama?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

T Apr 26, 2005 21:27

Sõltub,mis seisus mootor ja kompressor on.Mina kulgen 1,25-1,3bar. ülelaade-
rõhuga ja tükke lendab ainult Nokiani suverehvidest.:)
Vasta