Pöörded kõiguvad?
Tundub tõesti, et tühikäigumootor (IAC) on must. Korraga võid ka gaasiklapi kambri (throttle body) seest puhastada. Koguneb sinnagi seda tahma omajagu.
DI tembutab minu teada rohkem kõrgemate pöörete ja suurema mootori koormusega.
DI tembutab minu teada rohkem kõrgemate pöörete ja suurema mootori koormusega.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Klapp tuleb puupulgaga lahti keerata et pääseks ka klapitagust puhastama. Puupulgaga seepärast et klapipinda ära ei kriimustaks. Kui aga selgub et klapp ei hakka hästi kergelt liikuma, võib ju proovida teda leotada näiteks atsetooni sees. Kui see ei aita või on pind kriimustatud, tasub uus otsida. Ei tasu ära ehmuda et peale klapi tagasipanemist on mootori käitumine oi kui jube - natuke adapteerub see värk ja on liiga kuiv alguses. Aga see läheb varsti mööda, st. ei tasu loota et tulemus on kohe super.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2459#pid25754
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2459#pid25754