Avastasin ühel hetkel paisupaagist punast karva õli! Aut.kasti õli taset kontrollides selgus, et seal see tase erakordselt madal. Ainuke mis mul pähe turgatas(peale mõningate inimestega konsulteerimist) on radikas.
Autoks on 9000 2,3 16v 93 a.kliima ja aut kastiga.
Nüüd tuleb vist radikas välja vahetada ,sest minu teada neid radikaid ei lapita.Või on veel mingi teine lahendus asjale, või jäi mul miagi kahe sima vahele?
9000 radikas!
Odavaim on ikka radika vahetus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ot aga seletage lollile (mulle) kuidas see käimakoti õli sinnna radikasse jõuab? Minu arusaamine suudab sinna ehk mootoriõli paigutada aga käimakotiõli....??
Edit: tavaliselt ju käimakotil eraldi jahutisradikas, kui üldse, on või mis??
Edit: tavaliselt ju käimakotil eraldi jahutisradikas, kui üldse, on või mis??
Ega ma ka pole vist kõige targem inimene sellele vastama aga käimakotil ja mootoril on üks radikas (radikast üks sektsioon on eraldatud käimakoti õli jahutamiseks) ja kui nüüd seal sektsioonide vahel midagi puruneb, siis ongi jama lahti.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
kuna ma ise käisin seda vaatamas siis suht kindel et automaat kasti õli jahutus/soendus on viidud läbi tava radika ja lekib tosooli sisse.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Keskeuroopa kiirete teede ja "kuuma kliimaga" maade jaoks nagu Šveits ja Saksa on täiendav käigukasti radikas juurde poogitud. Põjamaade jaoks piisab ka jahutusvee radika sees olevast.
See kahe radikaga versioon,nagu mul ja paljudel siin on suvel hea,aga
miinus 20 kraadi juures soeneb õli küll terve igaviku ja kast teeb trikke.:red:
miinus 20 kraadi juures soeneb õli küll terve igaviku ja kast teeb trikke.:red:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Seega palavad õnnitlused rootsist soobi soetanutele (nagu ma ise)!
Algselt postitas: Trionic
See kahe radikaga versioon,nagu mul ja paljudel siin on suvel hea,aga
miinus 20 kraadi juures soeneb õli küll terve igaviku ja kast teeb trikke.:red:
Pole meil teid,kus suvel kasti kokku küpsetada,ega talve,kus see lõhki külmutada.Tegelikult vist täiesti suva meie oludes,milline variant,alati on mitte piisavalt hea.;);)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Eile sai siis vana radikas maha võetud ja süsteem puhtaks pestud.
Täna sokutasin uue radika paika,aga autot päris kokku ikkagi ei saanud.
Nimelt seal radika küljes on üks andur, millel juhtmed lihtsalt tagant ära murdusid.Nüüd oleks vaja uut andurit,sest vaevalt mul tasub hakata neid juhtmeid sinna tagasi aretama.
Huvi pärast küsin,äkki keegi teab ,palju selline andur paksta võiks?
Täna sokutasin uue radika paika,aga autot päris kokku ikkagi ei saanud.
Nimelt seal radika küljes on üks andur, millel juhtmed lihtsalt tagant ära murdusid.Nüüd oleks vaja uut andurit,sest vaevalt mul tasub hakata neid juhtmeid sinna tagasi aretama.
Huvi pärast küsin,äkki keegi teab ,palju selline andur paksta võiks?
100-900.-sõltuvalt,kas 2,või 3 juhtmega ja kas orig.või VW-Audi oma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989