Miks Trionic nüüd jalamees on?

Tonnised ja nende mured
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#76

T Aug 09, 2005 8:45

sedant küll, et liiklus seal ongi selline. aga see bahn ju peaaegu kõrgema liikluskoormusega...Berliin - Hannover... aga ega silmad peavad lahti olema küll.
oli kord 95-l aastal selline juhus, et sai ka A23 peal Hamburgi poole sõidetud ja kiirus oli selline tore 130...kuskilt hakkas aga kostuma kaugusest mingi hääl...selja tagant ja siis äkki oli see kõrval ning juba läind see oligi...Porsche oli vist...täpselt ei näindki, tegelt kah:drive:
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#77

R Aug 12, 2005 23:05

Tahtsin peale tänast "proovisõitu" teie arvamust kuulda...nimelt oli nii, et proovisin enda autot ka täna 180-190 ga ja tahhokat vaadates oli see 5x100 kandis...Trionicul aga alles alla nelja...
Küsimus, et millest see vahe tuleb? KAs tõesti teeb sellist tööd turbo ja edasi aidatud mootor???:red: kopp-kopp-kopp...nigu lauajalg:)
arxrei
Postitusi: 62
Liitunud: P Veebr 06, 2005 2:02
Asukoht:
Auto:

#78

R Aug 12, 2005 23:50

Sellised kiirused on ikka megad läbida. Olen liigelnud (küll kõrvalistujana) 200 km tunnis ja adrenaliin on ikka tõsiselt laes. Samas hiljem mõtisklesin, et ohu olukorras poleks sittagi jõudnud teha. Kuidagi kiiresti möödus see tee, mida legaalsetel kiirustel läbitud.
Videos on see suitsu põõsasse lend süvenenult vaadates eriti fan. Sorry, see pole kellegi valulävel tallamine vaid emotsionaalne kaasaelamine :cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#79

L Aug 13, 2005 0:36

need erinevused pööretel tulevad jõuülekandest.aut kasti puhul 2,3T on erinevalt 2,0 T-st kiire differ ja turbiin(hüdrotrafo),3,0-l ja 2,0 I-l ja 2,3 I-l kõigil
erinevad kastid.Turbiinidega mängides saab igasugu trikke teha.sama käib ka manuaalide kohta.erinevad ülekandearvud.

to arxrei: eks ta alguses võttis mind teovõimetuks küll,aga Iisak suutis kahe tunni jooksul jälle kõik otsad kokku viia:notworthy:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#80

L Aug 13, 2005 0:54

To NO FEAR
Minumeelest on 9-tonnistel kahte tüüpi automaatkäigukaste, 4.käigu ülekandeteguriga 2,85 (nagu Trionicu auto) ja 3,12 (ilmselt sinu auto)...sellest vahe tulebki, "edasi aitamisest" see ei sõltu.

Kõigil 9000-turbodel ja samuti USA turu mitteturbodel see "kiirem" 2,85 variant.
Keegi targem parandab, kui eksin :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#81

L Aug 13, 2005 7:03

3,0 -le pakub epc hoopis teistsugust turbiini ja diffrit,tegelikult
pakutakse viimastel tootmisaastatel 7 erinevat aut.kasti
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#82

L Aug 13, 2005 7:18

Algselt postitas: NO FEAR
sedant küll, et liiklus seal ongi selline. aga see bahn ju peaaegu kõrgema liikluskoormusega...Berliin - Hannover... aga ega silmad peavad lahti olema küll.
oli kord 95-l aastal selline juhus, et sai ka A23 peal Hamburgi poole sõidetud ja kiirus oli selline tore 130...kuskilt hakkas aga kostuma kaugusest mingi hääl...selja tagant ja siis äkki oli see kõrval ning juba läind see oligi...Porsche oli vist...täpselt ei näindki, tegelt kah:drive:


Eks me Hr.Iisakuga plaanisimegi otsida kõrvalisemaid bahne,aga
VT arvas teisiti ja edasi kimasime juba NATO üleni tätoveeritud,
-musklites ning purupurjus naissõduri pesukott 306 tagaistmel.
Tibil terve sõit pudel suul ja kiirus üle 160.Eluke käis silme-eest
korduvalt läbi.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#83

L Aug 13, 2005 11:18

Algselt postitas: Trionic
Hr.Mazurtšak võiks siin sõna võtta oma 500+ hj. tonnise Aero ehitamislugudest-alul 300,siis 400 jne. teemadel.Kahjuks ta küll käib siin,aga end ei eksponeeri.Vahel ikka on näha tänavatel helepunast suht rimaka väljanägemisega Aerot,mille roolis kiilakas supertrummar ja väsinud välimusega plekk-kere sisaldab tõelisi tuuningupärle,alates mootorist,lõpetades alusvankriga. Kahjuks ei võimalda "meikäläiste" rahakott selliseid unistuste Saabe ehitada.:red:

eile oli mul au enda silmaga näha ja näpuga katsuda seda isendit - tegu tõepoolest tõelise pärliga, kus juba enamus tuunimisvõtteid ära tehtud :thumb: täitsa sõnatuks võttis kapotialune: pilt nagu rootsi tuuninglehekülgede projektsaabidelt :freak: loodan, et "angry bitch" (nagu omanik teda hellitavalt kutsub ;) ) oma 420hj/500Nm ja 2,1 bar-i peagi mõnel veerandmiilil valla laseb ja riisikottidele jms tule alla teeb :evil:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#84

P Aug 14, 2005 6:00

Kõige kurvem on see,et Hr.J.M pole mulle nõus vabaks jäänud eelmiste "stagede" juppe müüma-näiteks mitsu vurr polnud 8 tuh.km-ki sõitnud.Samas
hea,kui varud riiulil on.
TxT
Postitusi: 51
Liitunud: T Apr 20, 2004 21:41
Asukoht:
Auto:

#85

T Aug 16, 2005 10:41

Trionic, see vurr on nüüd müügis. Eile nägin seda.
Btw, oled sa seda vurri ka peos hoidnud?
Kuidas sellise seisukorda hinnata?

TxT@võimalik.konkurent ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#86

T Aug 16, 2005 22:48

Kes ees,see mees.Mina hetkel tänu VT trikkidele rahatu.Tegelikult see 8 kilo on
palju ,sest ma saaks tutika,pakendis 10 kiloga.Muidu oli igati bro`vurr:red:
Vasta