Saab 9k Aero jukerdab
Tere, üle pika aja tekkisid autol probleemid.Täna hommikul läks masin korraks käima et siis kohe välja surra.Check engine vilkus 6 korda.Mingi paari minuti pärast auto käivitus ja check engine tuli töötas umbes 5 km jooksul ning siis kustus.Sõitsin Elvast Tartu kõik ok.Peale seisma jäämist käivutus auto nagu varem.Õhtul uuesti sama jama- ei läinud käima ja check engine vilgatas 6 korda.Natuke seismist ja uuesti ilusti käima.Di kasett 3 pool aastane.Viimasel ajal olen küll tähele pannud seda et auto vibreerib tühikäigul ja pidurdamisel langevad tühikäigupöörded vahest väga madalale.Käiguvahetuse ajal on sarnane mure - auto hakkab nagu jõnksutama madalatel pööretel.
Sorry, ei taha siin teist teemat kohe juurde teha aga paluks veel ühes asjas abi.Aasta tagasi vahetasin käima kasti välja ja nüüd viimasel ajal tundub, et käigukang loksub kui käik sees.Kas kellelgi on olnud sarnast muret manuaal kastidega.
Kastiga kõik ok kuna teistel tonnistel käib käigukang samamoodi.Ei tasu tonti igal pool näha :D
Kastiga kõik ok kuna teistel tonnistel käib käigukang samamoodi.Ei tasu tonti igal pool näha :D
Ükspäev avastasin, et alumiinium torul anduril mis asub enne throttle bodyt on juhtmed katki.Ühendus sai ära parandatud ja nüüd check engine enam ei vilgu.Lisaks vahetasin eile ka kõik küünlad ja ka 4mm vaakumvollad.Auto on seni suht hästi käinud aga täna kordus see mis ennegi -ei läinud peale mõningast seismist kohe käima, tegelt pigem ei jäänud käima.Ta nagu käivitub ja siis kohe sureb välja.Tühikäigu pöörded külmalt hoiavad hästi aga sõitmise järel võbelevad 800 - 900 vahel sellest ka kerge vibra mootori töös.Kas nüüd rikkis lambda andur tühikäigu pöördeid ka mõjutab?Ei taha kohe vahetama ka hakata, kui hiljem selgub, et viga milleski muus.Kuna check engine ei vilgu enam siis eeldan et lamda andur ikkagi töötab.
Võtsin tühikäigumootori maha ja klapil on näha mõningad kriimud.Hetkel liguneb atsetooni sees, aga nagu siin foorumis lugedes aru sain, siis kriiustuste puhul on vist juba asi nässus.Klapp ei liigu vabalt, kui mootorit käes keerutada.Maha võttes polnud ka klapp 100% suletud seega eeldan, et tühikäigumootor problemides süüdi.
Peale tühikäigumootori pesu käis auto kuni tänaseni väga hästi, aga tänasest enam käima ei lähe.Hommikul veel kohapeal käis ja kui uuesti üritasin, siis korraks käivitus ning kohe suri ka välja.Enam ei anna lootustki käivitumiseks.Veakoode ei näita.Ühesõnaga miski ikkagi andis saba ja kas nüüd benapump,cps andur või DI ise.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
benapump, kohvipaksu pealt...:) Põhimõtteliselt peaksid sa süüte sisse keeramisel korraks pumba häält kuulma. Kui ei kuule, siis ... Miskit pidi saab seda pumpa ka käsitsi tööle ajada, kui õiged otsad kaitsmeplokis ära ühendada. Kui siis ka häält ei tule, siis on ilmselt põhjus leitud.
Mul omal suri samuti pump niimoodi ilma ühegi hoiatuseta.
Mul omal suri samuti pump niimoodi ilma ühegi hoiatuseta.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Kunagi olen täpselt sama mure otsas olnud. Vigane oli DI-kassett. Päris kaua jamas see DI mul ennem kui otsad andis. Bensupumba olen ka korra vahetanud. See lihtsalt hetkega lõpetas töötamise (ei andnud mingit pidi tunda, et hakkab läbi minema, ei lubanud midagi). CPS'i kohta ei oska midagi rääkida.
Homme hommikul saan auto arvuti külge.Ise arvan ka, et benapump kuna hetkel küll ei kuule paagist mingit häält.Arvuti peaks cpsi viga tuvastama, aga pumba peab vist ise üle vaatama.Bens.pumbaga vist on targem vahetada ka kohe bensufilter,sest pole selle seisukorraga kursis.Viimane vahetus jääb vist aastasse 2006.Võimalik ka et viga DI-s - 4 aastat saab ka kohe aprillis täis.Loodan et homme saan vea kätte ja auto taas käima aga krd kallliks on see saab juba läinud :(
Ei näe sa scanneriga ei pumba,DI,ega ka CPS`i anomaaliaid.4 aastane DI pole veel oma eksistentsis keskikkagi jõudnud(kui küünalde eest pidevalt hoolt on kantud).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pumpa kontrolli,nagu TFK soovitas:hazard...- ja pumbakaitse traadiga kokku,süüde väljas.Siis saabub ka tavaliselt selgus(harva,aga võimalik,et pump töötab,aga ei pumpa).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hommikul ühendasin kaitsmepesad juhtmega ning pump hakkas ilusti tööle.Ei teagi kohe mis edasi ette võtta.Küll aga märkasin , et lambdaanduri üks juhtmetest on ilma isolatsioonita, aga kas nüüd see mingit rolli siin mängib?
Algselt postitas: Fastaero
Hommikul ühendasin kaitsmepesad juhtmega ning pump hakkas ilusti tööle.Ei teagi kohe mis edasi ette võtta.Küll aga märkasin , et lambdaanduri üks juhtmetest on ilma isolatsioonita, aga kas nüüd see mingit rolli siin mängib?
Nuu Tartus peaks ju klubilisi piisavalt olema et saaksid teist DI-d proovida.
Olekski siis abipalve Tartu tonniste omanikele, kui kellelgi viitsimist-aega on anda prooviks DI-d.Auto asukoht Peedu Elva külje all kompenseeriks ka kütuse tulijale.Minu nr 58141070 ja võib ka U2U siis helistan ise.
Paistab esialgu, et viga leitud!!!Tuvastasin kontrolliks DI vanust (toodetud 2005a. siis) ja kui DI tagasi peale sai siis läks auto koheselt käima.Arvatav viga on siis väntvõlliandur ikkagi, kuna peale mootori soojenemist läks uuesti käima aga mootoritöös juba tuntav vibra sees ehk andur kuumenes.Seega DI-d pole veel vaja:D
Peale vändaanduri vahetust käi auto nagu muiste:headbang:Sai korra ka arvuti külge ja tulemusesks 0 viga olgugi , et tühikäik kergelt kõigub.Pean ikkagi vist kunagi tühik.mootori välja vahetama.Kevad tuleb ja jalg muutunud ka kuidagi liiga raskeks:D