Saab 9k Aero jukerdab

Tonnised ja nende mured
Vasta
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#1

L Veebr 13, 2010 20:26

Tere, üle pika aja tekkisid autol probleemid.Täna hommikul läks masin korraks käima et siis kohe välja surra.Check engine vilkus 6 korda.Mingi paari minuti pärast auto käivitus ja check engine tuli töötas umbes 5 km jooksul ning siis kustus.Sõitsin Elvast Tartu kõik ok.Peale seisma jäämist käivutus auto nagu varem.Õhtul uuesti sama jama- ei läinud käima ja check engine vilgatas 6 korda.Natuke seismist ja uuesti ilusti käima.Di kasett 3 pool aastane.Viimasel ajal olen küll tähele pannud seda et auto vibreerib tühikäigul ja pidurdamisel langevad tühikäigupöörded vahest väga madalale.Käiguvahetuse ajal on sarnane mure - auto hakkab nagu jõnksutama madalatel pööretel.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#2

L Veebr 13, 2010 20:29

Sorry, ei taha siin teist teemat kohe juurde teha aga paluks veel ühes asjas abi.Aasta tagasi vahetasin käima kasti välja ja nüüd viimasel ajal tundub, et käigukang loksub kui käik sees.Kas kellelgi on olnud sarnast muret manuaal kastidega.



Kastiga kõik ok kuna teistel tonnistel käib käigukang samamoodi.Ei tasu tonti igal pool näha :D
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

L Veebr 13, 2010 23:33

6 flashes - oxygensensor
Iga ratas veab and then some!
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#4

N Mär 04, 2010 8:42

Ükspäev avastasin, et alumiinium torul anduril mis asub enne throttle bodyt on juhtmed katki.Ühendus sai ära parandatud ja nüüd check engine enam ei vilgu.Lisaks vahetasin eile ka kõik küünlad ja ka 4mm vaakumvollad.Auto on seni suht hästi käinud aga täna kordus see mis ennegi -ei läinud peale mõningast seismist kohe käima, tegelt pigem ei jäänud käima.Ta nagu käivitub ja siis kohe sureb välja.Tühikäigu pöörded külmalt hoiavad hästi aga sõitmise järel võbelevad 800 - 900 vahel sellest ka kerge vibra mootori töös.Kas nüüd rikkis lambda andur tühikäigu pöördeid ka mõjutab?Ei taha kohe vahetama ka hakata, kui hiljem selgub, et viga milleski muus.Kuna check engine ei vilgu enam siis eeldan et lamda andur ikkagi töötab.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#5

N Mär 04, 2010 15:00

Võtsin tühikäigumootori maha ja klapil on näha mõningad kriimud.Hetkel liguneb atsetooni sees, aga nagu siin foorumis lugedes aru sain, siis kriiustuste puhul on vist juba asi nässus.Klapp ei liigu vabalt, kui mootorit käes keerutada.Maha võttes polnud ka klapp 100% suletud seega eeldan, et tühikäigumootor problemides süüdi.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#6

E Mär 15, 2010 14:51

Peale tühikäigumootori pesu käis auto kuni tänaseni väga hästi, aga tänasest enam käima ei lähe.Hommikul veel kohapeal käis ja kui uuesti üritasin, siis korraks käivitus ning kohe suri ka välja.Enam ei anna lootustki käivitumiseks.Veakoode ei näita.Ühesõnaga miski ikkagi andis saba ja kas nüüd benapump,cps andur või DI ise.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14289
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

E Mär 15, 2010 15:13

benapump, kohvipaksu pealt...:) Põhimõtteliselt peaksid sa süüte sisse keeramisel korraks pumba häält kuulma. Kui ei kuule, siis ... Miskit pidi saab seda pumpa ka käsitsi tööle ajada, kui õiged otsad kaitsmeplokis ära ühendada. Kui siis ka häält ei tule, siis on ilmselt põhjus leitud.

Mul omal suri samuti pump niimoodi ilma ühegi hoiatuseta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#8

E Mär 15, 2010 15:22

Võta juhtmejupp ja ühendad omavahel bensiinipumba ja ohutulede kaitse oli vist siis peaks häält tegema (pinisema hakkama)
Edit:14 ja 22 kaitse
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#9

E Mär 15, 2010 16:26

Kunagi olen täpselt sama mure otsas olnud. Vigane oli DI-kassett. Päris kaua jamas see DI mul ennem kui otsad andis. Bensupumba olen ka korra vahetanud. See lihtsalt hetkega lõpetas töötamise (ei andnud mingit pidi tunda, et hakkab läbi minema, ei lubanud midagi). CPS'i kohta ei oska midagi rääkida.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#10

E Mär 15, 2010 16:52

Homme hommikul saan auto arvuti külge.Ise arvan ka, et benapump kuna hetkel küll ei kuule paagist mingit häält.Arvuti peaks cpsi viga tuvastama, aga pumba peab vist ise üle vaatama.Bens.pumbaga vist on targem vahetada ka kohe bensufilter,sest pole selle seisukorraga kursis.Viimane vahetus jääb vist aastasse 2006.Võimalik ka et viga DI-s - 4 aastat saab ka kohe aprillis täis.Loodan et homme saan vea kätte ja auto taas käima aga krd kallliks on see saab juba läinud :(
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

E Mär 15, 2010 18:20

Ei näe sa scanneriga ei pumba,DI,ega ka CPS`i anomaaliaid.4 aastane DI pole veel oma eksistentsis keskikkagi jõudnud(kui küünalde eest pidevalt hoolt on kantud).
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#12

E Mär 15, 2010 20:40

Küünalde eest seni hästi järgi vaadatud:DKui scanneriga ei näe kas siis ainult ise kuidagi järge ajada?Auto asukoht hetkel Elva ja siit Tartussegi raske nüüd saada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

E Mär 15, 2010 21:05

Pumpa kontrolli,nagu TFK soovitas:hazard...- ja pumbakaitse traadiga kokku,süüde väljas.Siis saabub ka tavaliselt selgus(harva,aga võimalik,et pump töötab,aga ei pumpa).
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#14

T Mär 16, 2010 8:27

Hommikul ühendasin kaitsmepesad juhtmega ning pump hakkas ilusti tööle.Ei teagi kohe mis edasi ette võtta.Küll aga märkasin , et lambdaanduri üks juhtmetest on ilma isolatsioonita, aga kas nüüd see mingit rolli siin mängib?
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#15

T Mär 16, 2010 9:30

Algselt postitas: Fastaero
Hommikul ühendasin kaitsmepesad juhtmega ning pump hakkas ilusti tööle.Ei teagi kohe mis edasi ette võtta.Küll aga märkasin , et lambdaanduri üks juhtmetest on ilma isolatsioonita, aga kas nüüd see mingit rolli siin mängib?


Nuu Tartus peaks ju klubilisi piisavalt olema et saaksid teist DI-d proovida.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#16

T Mär 16, 2010 11:56

Olekski siis abipalve Tartu tonniste omanikele, kui kellelgi viitsimist-aega on anda prooviks DI-d.Auto asukoht Peedu Elva külje all kompenseeriks ka kütuse tulijale.Minu nr 58141070 ja võib ka U2U siis helistan ise.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#17

T Mär 16, 2010 14:12

Paistab esialgu, et viga leitud!!!Tuvastasin kontrolliks DI vanust (toodetud 2005a. siis) ja kui DI tagasi peale sai siis läks auto koheselt käima.Arvatav viga on siis väntvõlliandur ikkagi, kuna peale mootori soojenemist läks uuesti käima aga mootoritöös juba tuntav vibra sees ehk andur kuumenes.Seega DI-d pole veel vaja:D
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#18

R Mär 26, 2010 16:04

Peale vändaanduri vahetust käi auto nagu muiste:headbang:Sai korra ka arvuti külge ja tulemusesks 0 viga olgugi , et tühikäik kergelt kõigub.Pean ikkagi vist kunagi tühik.mootori välja vahetama.Kevad tuleb ja jalg muutunud ka kuidagi liiga raskeks:D
Vasta