turbo sobivus
oleneb väljalaskeaastast. B234 ja B204 mootoritel ühesugused turbod.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Turbo teemad ikka vist mootori väljalaske jne teema alla käivad :freak:
a mis tähendab LPT ja FPT.?
LPT - Low Pressure Turbo
FPT - Full Pressure Turbo
maakeelis siis madalsurve turbo ja kõrgsurve turbo (täisturbo)
samas kompressorid on minuteada identsed (parandage kui eksin)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
selle aja autodel on suure tõenäosusega kõrgsurve turbod. LPT-del pole armatuuris tavaliselt Turbo/APC kella.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
VIN-koodi järgi saad ka teda kas LPT või FPT: http://www.saabnet.ru/vin.htm
Radika ülaosas väike klapike, kuhu suunduvad kolm kõrvuti kummivoolikut ja elektrijuhtmed ning turbo manomeeter armatuuris. Kui neid pole, siis tõenäoliselt LPT-ga tegu.
Radika ülaosas väike klapike, kuhu suunduvad kolm kõrvuti kummivoolikut ja elektrijuhtmed ning turbo manomeeter armatuuris. Kui neid pole, siis tõenäoliselt LPT-ga tegu.
Selleks ongi MAP-andur, mis mõõdab rõhku, mida mootorisse surud. Paned tootlikuma turbo, pead ka ajule "uue tarkuse" sisse laadima, et see vastavalt segu ja süüdet muudaks mootorile ohutuks. Teisisõnu pead aju tuunima. Muidu arvab see, et turbo on lolliks läinud ja püüab igal moel lisarõhku välja päästa (BPC-klapp/wastegate) ja nii mootorit päästa ja kui see ei õnnestu, lülitab lõpuks bensiinipumba välja.
Vanemal turboSaabil oli ka overboost switch, mis 0,95 või 1,1 bar juures bensupumba tummaks tegi.
See sihuke maakeelne seletus, muidu on asi nati keerulisem.
Vanemal turboSaabil oli ka overboost switch, mis 0,95 või 1,1 bar juures bensupumba tummaks tegi.
See sihuke maakeelne seletus, muidu on asi nati keerulisem.