probleem

Tonnised ja nende mured
Vasta
chakal
Postitusi: 20
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:17
Asukoht:
Auto:

#1

K Mai 12, 2004 20:17

jutt järgmine:peale auto käivitamist ,töötas mootor -ca 15 sek. ja kustus ootamatult,sai proovitud veel korda kolm ,ei juhtunud midagi. neljas kord kostus süüteplokist inisev hääl,kahtlustsin süüeplokki, sai toodud romulast teine ,kuid ei sobinud,sel plokil oli pistik ühendus ploki küljes kuid originaalil ei ole.nii ,et süüteplokk jäi vahetamata ,aega oli möödund kusagil kolm tundi, käivitasin uuesti ja mootor jäi tööle.peale seda sai sõidetud kusagil 100 km ,sai jäetud seisma ja ka kävitatud -probleemi nagu poleks olnudki. milles võib -või võib-olla probleem ,kas mõni pistik jamab? Saab 9000-2,3-16v 90.a.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

N Mai 13, 2004 7:04

Orig.pika juhtmega kassetti toodeti lühikest aega,selle asendamisel nö.
tavalise,pistikupesaga vastu tuleb osta adapterjuhe,mis maksab u. 450.-
Miks ta välja suri? Võimalusi palju: bensupump,selle relee,IAC klapp,
sama kassett ,elektriprobleemid jne.Tasuks võib-olla veakoode vaadata,
äkki saab mõne olulise viite.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#3

N Mai 13, 2004 8:25

Oli endal samasugune probleem mõni aasta tagasi, auto oli ja on 9000i, 16v 86 a. Lõpuks siis selgus, et jagajas olev elektroonika on õhtusse kaldunud. Auto käitus nii, nagu heaks arvas, jäi siis seisma, kui ise tahtis ja kui siis asusin mootori juurde, et juhtmeid liigutada, siis mingil hetkel see asi käivitus. Tuli aga selline aeg, kus ei aidanud ei liigutamine ega paitamine. Sai siis teise pealt teine jagaja võetud ja auto on nüüd ilma probleemideta pea aasta sõitnud. Tume maa on aga selles, kas 90 aasta 9000 on sama ehitus süüte poole pealt, ei ole asjatundja, rohkem nagu ise katsetaja. Samas sai vahetatud küünlajuhtmeid ja süütepoolist tulevat juhet. Need tegid vist ainult head, krt seda teab.
Vasta