98a anni kütusepump
Tervist!
Isa Anniversery otsustas lihtsalt mitte enam käivituda, kolm kõige levinumat põhjust selleks on (tsiteerides klassikuid) DI, väntvõlli andur ja kütusepump. Kuna se kõik juhtus nagu välk selgest taevast ilma ühegi hoiatuseta ja käiates ei ole mitte mingisugust bensiini haisu siis on peamine kahtlusalune kütusepump. Lisaks sai tehtud ka mingeid katseid kaitsmeplokis mille tulemused viitasid samuti kütuse pumbale.
Tuulasin natuke siin foorumis aga ei saanudki eriti nagu milleski sotti, kas tonnisel on üks kütusepump? kus see asub? kui raske seda on vahetada? umbes kui kallis? ning kas tasub proovida ka kasutatud juppe. saabnet.com-i sirvides jäi mulje et tegu suhteliselt kalli osaga samas speedpartsis oli see originaal osa umbes 1500.- eek ja järelturu oma mingised 1000-1100 eek. Vahetada soovitati ainult teadja meestel (samas oli keegi aga pannud hoopis mingi fordi jupi kusagil metsa graazis sest muud võimalust polnud ja sõidab tänaseni nii et võta siis kinni).
P.S. Kuidas on siis tegelikult automaatkastiga auto pukseerimisega, kas võib ja kuidas?
Isa Anniversery otsustas lihtsalt mitte enam käivituda, kolm kõige levinumat põhjust selleks on (tsiteerides klassikuid) DI, väntvõlli andur ja kütusepump. Kuna se kõik juhtus nagu välk selgest taevast ilma ühegi hoiatuseta ja käiates ei ole mitte mingisugust bensiini haisu siis on peamine kahtlusalune kütusepump. Lisaks sai tehtud ka mingeid katseid kaitsmeplokis mille tulemused viitasid samuti kütuse pumbale.
Tuulasin natuke siin foorumis aga ei saanudki eriti nagu milleski sotti, kas tonnisel on üks kütusepump? kus see asub? kui raske seda on vahetada? umbes kui kallis? ning kas tasub proovida ka kasutatud juppe. saabnet.com-i sirvides jäi mulje et tegu suhteliselt kalli osaga samas speedpartsis oli see originaal osa umbes 1500.- eek ja järelturu oma mingised 1000-1100 eek. Vahetada soovitati ainult teadja meestel (samas oli keegi aga pannud hoopis mingi fordi jupi kusagil metsa graazis sest muud võimalust polnud ja sõidab tänaseni nii et võta siis kinni).
P.S. Kuidas on siis tegelikult automaatkastiga auto pukseerimisega, kas võib ja kuidas?
ikka võib pukseerida-käik neutraali peale ja kiirus mitte üle 60 km/h ja muidugi mitte Tallinnast Pärnusse. Kusagil vist teise margi juhendis oli veel, et vala aut. kasti õli maksimumini, aga sellega ise ei jamaks.
Ise vedasin ka 900S aut. kastiga Tallinna kesklinnast Pelgulinna ja pole tal häda midagi...
Et see kartus. et meetritki liigutada ei tohi-on minu arust küll liiast.
Aga kütusepumbaga uuri asja netist-ma küll ei usu, et selle vahetus raketiteadus on. Õhkõrn lootus oleks, et on ainult pumbarelee, aga seda on kerge kontrollida. Mina ei ole tonnise spets, aga mäletan, et kui soome sõbral DI lendas Rocca al Mare parklas, siis oli selline bakeliidi kärsahais üleval. Ja ka sai 900 Aero järel veetud aut. kastiga tonnine Trionicu juurde, kes asja ruttu jälle korda tegi. Siis DI vahetas-kastiga ei juhtunud midagi ;)
Ise vedasin ka 900S aut. kastiga Tallinna kesklinnast Pelgulinna ja pole tal häda midagi...
Et see kartus. et meetritki liigutada ei tohi-on minu arust küll liiast.
Aga kütusepumbaga uuri asja netist-ma küll ei usu, et selle vahetus raketiteadus on. Õhkõrn lootus oleks, et on ainult pumbarelee, aga seda on kerge kontrollida. Mina ei ole tonnise spets, aga mäletan, et kui soome sõbral DI lendas Rocca al Mare parklas, siis oli selline bakeliidi kärsahais üleval. Ja ka sai 900 Aero järel veetud aut. kastiga tonnine Trionicu juurde, kes asja ruttu jälle korda tegi. Siis DI vahetas-kastiga ei juhtunud midagi ;)
Algselt postitas: mart96
ikka võib pukseerida-käik neutraali peale ja kiirus mitte üle 60 km/h ja muidugi mitte Tallinnast Pärnusse. Kusagil vist teise margi juhendis oli veel, et vala aut. kasti õli maksimumini, aga sellega ise ei jamaks.)
Oi oi 60 on küll palju. :wise:
Ma olen pukseerinud ise automaat kastiga tonnist. Maksimum kiirus oli vist 25Km/h. ja seda tegime Tallinna piires.
Erinevad margid erinevad reeglid
Iga ratas veab and then some!
98a annil on üks elektriline pump paagis, lisaks seal veel üks meh. pump. Vahetuse soovitaks siiski spetsialistide hooleks jätta. Saab muidugi ka ise hakkama kui osata ja teada. See pump on plastikust "kopsiku" sees ja seal võivad plastikust detailid vanadusest haprad olla, võib kergesti midagi ära murda jms.
Kasutatud pumba võib 1000 kr eest saada küll.
Kasutatud pumba võib 1000 kr eest saada küll.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma arvan, et uus pump makasab ka ca 1000 ..1200kr.
kui tahad, siis otsin välja.
ja kasutatul sa ei tea kunagi, kaua harjad seal kestavad. äkki vaid paarsada km. siis järgmine uus kasutatud.
ja jube loll on taas selle asja pärast teepeale jääda.
aga plastik asjadega seal tuleb küll üliettevaatlik olla!!!!
kui tahad, siis otsin välja.
ja kasutatul sa ei tea kunagi, kaua harjad seal kestavad. äkki vaid paarsada km. siis järgmine uus kasutatud.
ja jube loll on taas selle asja pärast teepeale jääda.
aga plastik asjadega seal tuleb küll üliettevaatlik olla!!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ise vahetasin pumba Rootsis kämpingus. Läksime ujuma, ning kui tahtsin edasi sõitma hakata auto lihtsalt ei käivitunud. Õnneks oli seal just kämpad ja selle omanik sõidutas meid lähimasse lammarisse, kust pumba ostsin. Vahetamine on lihtne, kui saad kellegi kasutatud pumba koos kopsikuga. Siis tõstad ühe kopsiku välja ja uputad teise asemele. Vaja ainult bensiinitorud ettevaatlikult lahti võtta. Kui ainult pumba mootorit vahetama hakkad, siis läheb natuke kauem, aga ise tegin seda nii, et võtsin kopsiku välja ja siis toas rahulikult laua peal vahetasin pumba ära. Üle tunni küll aega ei läinud. Pumba vahetamisel on samuti probleeme vanade voolikute eemaldamine, kuid need võid ka katki lõigata, kuna uue komplektis on tavaliselt need voolikud kaasas.
NB! Probleemiks võib olla hoopis pumba ja kopsiku kinnitusrõnga lahti saamine. See on selline suur plastist keermega rõngas, mis kogu kupatust paagi küljes kinni hoiab. Ise teel vahetades tagusin kruvikeeraja ja haamriga pooled ribid enne ära, kui kätte sain. Spetsialistidel on kuuldavasti spets tööriist selle jaoks tehtud.
NB! Probleemiks võib olla hoopis pumba ja kopsiku kinnitusrõnga lahti saamine. See on selline suur plastist keermega rõngas, mis kogu kupatust paagi küljes kinni hoiab. Ise teel vahetades tagusin kruvikeeraja ja haamriga pooled ribid enne ära, kui kätte sain. Spetsialistidel on kuuldavasti spets tööriist selle jaoks tehtud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ise kasutasin selle suure kaane avamiseks laiali aetud haaradega plekikääre, millega sai päris edukalt hakkama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ma kasutasin tegelikult ka kullinokkade käepidemeid, mis selle tagajärjel nüüd natuke loksuvad :cool:
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Mul on olnud isegi nii, et ei saanudki seda rõngast lahti.Ka abinõuga keerasin kõik ribid maha.Siis purustasin selle rõnga lihtsalt ära.Paak muutus vigaseks, aga romuhunniku jaoks ei olnud see eriti tähtis.
Kui selline olukord on sõitva auto puhul, on väga kehv lugu.
Kui selline olukord on sõitva auto puhul, on väga kehv lugu.
Nii isa vaatas natuke ja juba midagi murdus. Minu isiklikud toimetused on 99 juhul sajast lõppenud veriste näppudega kell üks öösel auto all tulist vandudes ja hommikuks on katkiset juppide nimekiri pikem kui õhtul pihta hakates. Ega käbi kännust kaugele kuku :D
:wise: kui sa tahad odavalt lase teistel teha kui tahad seiklust tee ise. Kui armastad oma autot siis pese teda aga ära remondi :beer:
:wise: kui sa tahad odavalt lase teistel teha kui tahad seiklust tee ise. Kui armastad oma autot siis pese teda aga ära remondi :beer:
Kui see jupp (http://www.saabnet.ee/varuosad/kytusetoru.JPG) murdus, siis seda on mul pakkuda.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Algselt postitas: Zazou
Kui see jupp (http://www.saabnet.ee/varuosad/kytusetoru.JPG) murdus, siis seda on mul pakkuda.
Ning valget- ja musta otsikut ei tohi mingil juhul vahetusse ajada.
Sees on klapid,mis töötavad erinevalt(surve vers. tagasivool).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ma ka ühel Saabil nüüd elus esimest korda paagi kallal ja ei jõua ära vanduda. Roppus on see Saabi kopsik, mis paagis pumbaga. No ei tule see rõngas sealt ära. Paari lammutatud tükki (lammaris) ka vaatasin, neil ka rõngas läinud. See ilmselt tähendab seda, et sellist kopsikut ei saa kasutada. On nii? Paak on nüüd auto alt ära, sest keegi meistrimees oli enne mind juba survepoole "piibu" ära lõhkunud ja asendanud kaablitripiga kinnitatud kummivoolikuga :gun: Ma siis asusin remontima ja kahjuks remontisin selle rõnga, mis kopsikut paagis hoiab, ka katki :head: Nüüd siis vaja kogu seda tükki, mis pumbaga paagis istub ja koos sellega ka mõlemat "piipu". Ma veel Vikingist ei küsinud, aga kui küsin, kas siis on odavam hoopis teine Saab osta?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Sellele jubinale tuleb kohe mõistusega läheneda, nende näpitsa tagaotste ja muu jamaga pole mõtet taguda, tulemus on ikka üks hambad maha või sõrmenukid
lahendus on ikka teha spetsvõti.
lahendus on ikka teha spetsvõti.
timutit käest saab neid kopsikuid koos pumba ja bensutoru otstega (piipudega). Võibolla on tal isegi see rõngas. Ma just hiljuti vahetasin ja sain hakkama, kasutasin ka kullinokkade käepidemeid ja jõuõlaks panin nende vahele torutangid ;)
Tsitaat:
Ma veel Vikingist ei küsinud, aga kui küsin, kas siis on odavam hoopis teine Saab osta?
Odavam on lasta autot remontida inimesel,kes seda tööd tunneb,mitte asju meelevaldselt lõhkuda.
Ma veel Vikingist ei küsinud, aga kui küsin, kas siis on odavam hoopis teine Saab osta?
Odavam on lasta autot remontida inimesel,kes seda tööd tunneb,mitte asju meelevaldselt lõhkuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989