Mida teha kui kliima puhub ainult sooja. Oskab keegi anda nõu või soovitust.
Ei ole vilunud spetsialist kuid hakkan ennast kurssi viima sarnaste teemadega - viimane aeg juba!
Saab 9000 (93) kliima puhub ainult sooja.
Esiteks tasuks külastada kliimadega tegelevat remonditöökoda, kus mõõdetakse survet, kas süsteemis on üldse piisavalt külmainet. Kui see kadunud, siis tuleks uurida selle põhjust. Töökojad teavad täpselt kuidas seda teha.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Sain kontakti kuid ise viibin teises linnas nädal aega.
Kui ma ACC välja lülitan siis see puhub ikka, tundub, et see salongisoojendus kogu aeg töötab. Kas seda on võimalik mehaaniliselt sulgeda (soojakraani või klappe). Igatahes täna oli 120 km retk, ja täielik saun sees.
Kõige hullem kui ma lülitan ta paneelist välja siis kardan, et see võib põlema minna, sest plastik läheb väga kuumaks (puhuri restid). Muidugi ma võin salongi puhuri restid kinni panna, aga mida see auto armatuuri sees teeb?
Kas keegi oskab anda nõu kuidas ajutiselt ja turvaliselt see sooja puhumine katkestada?
Kui ma ACC välja lülitan siis see puhub ikka, tundub, et see salongisoojendus kogu aeg töötab. Kas seda on võimalik mehaaniliselt sulgeda (soojakraani või klappe). Igatahes täna oli 120 km retk, ja täielik saun sees.
Kõige hullem kui ma lülitan ta paneelist välja siis kardan, et see võib põlema minna, sest plastik läheb väga kuumaks (puhuri restid). Muidugi ma võin salongi puhuri restid kinni panna, aga mida see auto armatuuri sees teeb?
Kas keegi oskab anda nõu kuidas ajutiselt ja turvaliselt see sooja puhumine katkestada?
Oot, kas te ei räägi sellest 9000 masina soojapuhuri juhtimise lolliksminemisest? Seal on vaja ju ACC reset teha, vajutad korraks diagonaalis nuppudele (vasakus reas ülemine ja paremas alumine) korraga ja hakkavad tulukesed jooksma. On saanud isegi talvel katuseluuk lahti nii sõita :)
Vaata,kas armatuuris olev andur (väike ventikas) käib ringi.Kui ei käi,siis proovi millegagi see tiivik pöörlema saada.Teiseks proovi kalibreerimist teha ,on see ka aidanud.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis selgituseks. Vasak rida siis "AUTO", "ECON" ja "OFF". Vajutada "AUTO" ja "<==>".Algselt postitas: Arno
vajutad korraks diagonaalis nuppudele (vasakus reas ülemine ja paremas alumine) korraga
Mis sellesse temperatuurianduri ventikasse puutub, siis nii rämedalt ei tohiks mõjuda selle mittepöörlemine. See ju veab lihtsalt õhku üle anduri. Kui ei käi ringi siis on õhu juurdepääs kehvem, aga sellegipoolest olemas. Kunagi, kui mul see vidin väga vigisema kippus, pistsin ma sinna lihtsalt tiku vahele..:) Temperatuuri regullile ei mõjunud..:)
Sellel 93a. on tõenäoliselt ACC-2 ja selle suuremaid vigu ongi see, et sooja-klappi ei liigutata enam.Selleks, et teada saada, kas on viga selles, võta plastik-kate maha(8 kruviga on kinni), mis katab kapoti all kojamehe, kliimakasti, soojendusmootori pesa.Vaata kliimakasti ja soojendusmootori korpuste vahele.Läbi tulemüüri tuleb sinna terastraat, mis liigutabki seda külma sooja klappi.Pane salongist kliimale HI ja siis LO.Kui kahe äärmuse juures ei ole see traat liikunud, siis on kõige tõenäolisem kliimploki defekt.Teine võimalus on veel see, et mootor on tuksis, mis liigutab seda traati.Ja ka traat võib olla klapi otsast lahti tulnud.Või on klapp ise puruks(tavaliselt murdubki see jalg, kuhu traat kinnitub)
Algselt postitas: Cyber
Et siis selgituseks. Vasak rida siis "AUTO", "ECON" ja "OFF". Vajutada "AUTO" ja "<==>".Algselt postitas: Arno
vajutad korraks diagonaalis nuppudele (vasakus reas ülemine ja paremas alumine) korraga
Mis sellesse temperatuurianduri ventikasse puutub, siis nii rämedalt ei tohiks mõjuda selle mittepöörlemine. See ju veab lihtsalt õhku üle anduri. Kui ei käi ringi siis on õhu juurdepääs kehvem, aga sellegipoolest olemas. Kunagi, kui mul see vidin väga vigisema kippus, pistsin ma sinna lihtsalt tiku vahele..:) Temperatuuri regullile ei mõjunud..:)
Kui täpsustada, siis seal on 4 rida. Et kui ma ühes reas vajutan "AUTO" siis teise rea all peate silmas temperatuuri või siis teisi funktsioone?
Käisin töökojas, 1. freoon on otsas ja 2. iluvõre taga kondensaator läbi (remondimees pakkus, et ise keevitab. Uus pidi maksma 3000.- - jätsin endale mõtlemisaega)
Et kontrollida, kas soojaklapp töötab üritati arvuti diagnostikat teha. Saab 9000 93 2,3l CS sai teha ainult mootori kontrollis. Muid ei saanud teha.
Kas Saab 9000 on neoon klapp või elektrooniline oli küsimus?
Kas oskate öelda?
Et kontrollida, kas soojaklapp töötab üritati arvuti diagnostikat teha. Saab 9000 93 2,3l CS sai teha ainult mootori kontrollis. Muid ei saanud teha.
Kas Saab 9000 on neoon klapp või elektrooniline oli küsimus?
Kas oskate öelda?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
misasi see neoonklapp on üldse? Üldiselt ega seal midagi ei helenda küll... eespool Timutit kirjeldas, kuidas see üles ehitatud on seal.
Täisdiagnostika jaoks on ikka Tech-2-te vaja, ilma selleta ei tee miskit.
Kondiradikas läbi... palju õnne, see töömees ei saa seda sealt ilmselt elusana kättegi, et tasuks hakata uurima parandamise võimalust. Torude ühenduskohad (keermed) purunevad. Väga harva, kui elusana kätte õnnestub saada. Juhul, kui see sul seal 93-st aastast on ... 99.9% sa seda sealt kätte ei saa.
Täisdiagnostika jaoks on ikka Tech-2-te vaja, ilma selleta ei tee miskit.
Kondiradikas läbi... palju õnne, see töömees ei saa seda sealt ilmselt elusana kättegi, et tasuks hakata uurima parandamise võimalust. Torude ühenduskohad (keermed) purunevad. Väga harva, kui elusana kätte õnnestub saada. Juhul, kui see sul seal 93-st aastast on ... 99.9% sa seda sealt kätte ei saa.
Mäletamist mööda ei liikunud minu autol ka enam see traat (hoob) külma / sooja positsiooni vahel , millest Timutit eespool juttu tegi.
Aga hetkel olen algust teinud enda ´92.a CS juppideks võtmisega ja sama 2,3 mootoriga. Radika alumine, parempoolne kinnituspolt murdus mutri lahtikeeramisel pooleks. Polt on pesasse (poldikanalisse) kinni roostetanud ning nüüd pean selle läbi puurima. Loodan, et saan siis elusana kätte mõlemad radikad ja kui peaks siiski kasutatud jupi vastu huvi olema siis võib edasi privas (U2U) kaupa teha.
Alumise kliimatoru (selline lühike ja õhem, -teine ots suubub mingisugusesse kopsikusse) sain küll tervelt kätte ilma kurjema vaevata. Ülemise toru olen mõelnud lahti ühendada pumba küljest, las teine ots jäägu radika enda külge edasi. Eks seal ole veel kinnitusi, pole veel kõigi nendeni jõudnud.
Aga hetkel olen algust teinud enda ´92.a CS juppideks võtmisega ja sama 2,3 mootoriga. Radika alumine, parempoolne kinnituspolt murdus mutri lahtikeeramisel pooleks. Polt on pesasse (poldikanalisse) kinni roostetanud ning nüüd pean selle läbi puurima. Loodan, et saan siis elusana kätte mõlemad radikad ja kui peaks siiski kasutatud jupi vastu huvi olema siis võib edasi privas (U2U) kaupa teha.
Alumise kliimatoru (selline lühike ja õhem, -teine ots suubub mingisugusesse kopsikusse) sain küll tervelt kätte ilma kurjema vaevata. Ülemise toru olen mõelnud lahti ühendada pumba küljest, las teine ots jäägu radika enda külge edasi. Eks seal ole veel kinnitusi, pole veel kõigi nendeni jõudnud.