9000 tule kojamehe mootor
Erinevad on,aga kui su enda omal võllid-hammakad terved,siis saab kahest
ühe töötava teha.:headbang:
ühe töötava teha.:headbang:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei hakka kah uut teemat tegema, kuna mul samas suunas küsimus!
Nimelt on mul originaal (Saab 9000 1992a.) Mootor kuid puudub tagumine kaas ja tift, sisust on olemas mootor, hammasrattad, ja see poolkuu taoline jubinas, (kas on sealt veel midagi puudu ), kuna ise ei ole töökorras tulede kojamehe mootorit lahti lammutanud! Ja kas on kellelgi neid detaile pakkuda?
Nimelt on mul originaal (Saab 9000 1992a.) Mootor kuid puudub tagumine kaas ja tift, sisust on olemas mootor, hammasrattad, ja see poolkuu taoline jubinas, (kas on sealt veel midagi puudu ), kuna ise ei ole töökorras tulede kojamehe mootorit lahti lammutanud! Ja kas on kellelgi neid detaile pakkuda?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Olen alati kõik pudinad minema loopinud,kuna vaja on ainult mikromootorit ja termokaitset:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No see asi pole niisugune Hädavajalik seega pole sellega kiiret ,Trionic, kui sul peaks mõni minujaoks vajaminev jubin ülejääma siis ära üle õla viska, viska garaazi nurka ja anna teada. Mikromootor mul jah korras seda mul tarvis ei lähe:D
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
cilpsul just mootor vist ei tööta pole teist lahti lammutanud, aga tore oleks, kui saaks enne talve selle korda... kas enne tuleb täpne viga tuvastada, miks asi ei liigu, või saab umbjoones ka selle tulekojamehe mootori remondihinda keegi öelda ? lisaks veel, et kust saaks uued luuad nendele ? :red:
Algselt postitas: cilpkonn
cilpsul just mootor vist ei tööta pole teist lahti lammutanud, aga tore oleks, kui saaks enne talve selle korda... kas enne tuleb täpne viga tuvastada, miks asi ei liigu, või saab umbjoones ka selle tulekojamehe mootori remondihinda keegi öelda ? lisaks veel, et kust saaks uued luuad nendele ? :red:
Kui sa nüüd eelmisi poste lugenud oled, siis mul see ilma kaaneta poolik mootor olemas, kuna sai uus hangitud. Kuid lisaks puudub ka see pikk võll, kus otsas see kojamehe hari asub, kuna see läks mul endal taas kasutusse. Tegelikult on nii, et neid komplektseid mootoried võtta pea igast romulast (mingi Boschi standart vist), kuid ainuke erinevus on selle eelpoolnimetatud võlli pikkus. Minagi ostin selle mingi muu marki masinale mõeldud mootori ja asendasin vana mootori seest ainult võlli.
EDIT: PS! kui leiad koha, kust luudasid saab, anna siiagi teada:thumb:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
to Factor: cilps veel pühib und silmist:red: aga jah, enne kui äri tegema hakata, pean vist mootori lahti kiskuma, võibolla saab vanast äkki asjagi kui nikerdada.. kas see mis sul olemas on, sobib '94 omale ka äkki ? ma võlli pikkust ei tea ja olen natuke rumal ja noor veel:red: ja mis su pooliku mootori hinnaks võiks olla ?
infoks veel, et mul vedeleb üks vana 900 kojamehe mootor. ostsin selle kunagi siin foorumis lammutamisele läinud masina pealt, ilma igasuguse eesmärgita.
Kui keegi tunneb, et saab seda kasutada, siis võib mulle märku anda.
Kui keegi tunneb, et saab seda kasutada, siis võib mulle märku anda.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
lähen täna romulaasseee kus palju mootoreid, ehk leiab ka 9000 le, kui võlli pikkust teaks ja kumba poole oma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: cilpkonn
to Factor: cilps veel pühib und silmist:red: aga jah, enne kui äri tegema hakata, pean vist mootori lahti kiskuma, võibolla saab vanast äkki asjagi kui nikerdada.. kas see mis sul olemas on, sobib '94 omale ka äkki ? ma võlli pikkust ei tea ja olen natuke rumal ja noor veel:red:
No kuna see poolik mootor pärineb 1992a tonnise küljest, siis ma arvan et ikka peaks sobima. Eriti juhul kui sul mikromootor läbi on, sest see mul kindalsti töötav.
ja mis su pooliku mootori hinnaks võiks olla ?
Ah mis ma siin ikka tahan, "kus vigane laita, seal tule ja aita"
Ühesõnaga siin maksab "miljon", st. tule ja vii minema;)
PS! ise olen homme Tallinnas võin ehk kaasa võtta kui tarvis!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
muidugi ilma rahata. Või tegelikult paar õlut võtan alati annetusena vastu. Luuad aga kui nad veel alles on, on ilmselt üsna vanad ja puitunud.
Kui huvi on, astu näiteks laupäeval minu "lammutusest" Keila-Joal läbi. Ilmselt niikuinii krutin doonori pealt sõitvale autole taga piduri suppordeid maha, joon õlut ja teen sauna.
Kui huvi on, astu näiteks laupäeval minu "lammutusest" Keila-Joal läbi. Ilmselt niikuinii krutin doonori pealt sõitvale autole taga piduri suppordeid maha, joon õlut ja teen sauna.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
juuresolevalt pildilt oleks termokaitse nagu puudu. käibki sinna "Metal plate" klemmide vahele (selline ümmargune või ka neljakandiline metallplaadike)
Algselt postitas: duesenberg
juuresolevalt pildilt oleks termokaitse nagu puudu. käibki sinna "Metal plate" klemmide vahele (selline ümmargune või ka neljakandiline metallplaadike)
Seda ma arvasin, et see metallplaat täidab termokaitse fonktsiooni. Huvitav mismoodi see termokaitsmine tegelikkuses välja näeb? Plaat paisub temperatuuri kasvades ja lükkab kuidagi ühenduse lahti?
Kas keegi oskab täpsemalt kirjeldada?
Ma nimelt suutsin selle metallplaadikese ükskord välja võtta nii et ise ei märganud ja arvan, et ei pannud seda õigesti tagasi. Kardan mootorit maha põletada.
EDIT: varem toodud pilt on sealt lehelt:
http://saab9000.com/procedures/electrical/headlampwiperepair.html
Ise küsin ise vastan. Esimest korda kui lahti võtsin, tundus see plaadike, mis tegelikult ongi termokaitse, mulle tavalise terasplaadina. Nüüd asja lähemalt uurides nägin, et ta ikke päris teras pole. Kahe õhukese metallplaadi vahel on mingi muu aine, mille nime ei oska öelda. Igatahes sain asja füüsikast enam-vähem aru. Toppisin tüki õigesse kohta tagasi ja panin "mootori" kokku ning külge. Töötab nagu kellavärk.