9000 Aero ajab õli välja

Tonnised ja nende mured
Vasta
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#1

L Juun 05, 2010 17:27

Selline jama tekkinud, et kollektori ja mootori vahelt ajab õli välja. Kahtlustan turbo suremist, aga tagant valget ja sinist siiski veel ei tule. Sõita ei julge enam. Oskab keegi äkki midagi omalt poolt kaasa rääkida?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

L Juun 05, 2010 17:55

Mismoodi on seotud õlileke mootorist ja turbo suremine:conf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#3

L Juun 05, 2010 18:42

Aga miks siis mootorist õli tuleb? Varasemalt pole õlikadu täheldanud. Lisaks eelmine aasta vahetatud kõik tihendid.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#4

L Juun 05, 2010 19:04

Ise kahtlustan katalüsaatori ummistust. Võibolla seetõttu ajabki õli välja?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

L Juun 05, 2010 19:17

Kustkohast see mootor TÄPSELT õli välja ajab?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#6

L Juun 05, 2010 19:55

Kollektori ja mootori vahelt nii, et üks tagumine kollektori polt särab õlist ja kollektor ise sealt õline.Täpsemalt leke esimese ja teise silindri vahelisel alal.Küünlad olid ise puhtad.Õli sai vahetatud 600 km tagasi.Peale õlivahetust hakkaski jama sellega , et tekkis kärsahais ja tagant ajas kergelt sinist välja.Kuna õli oli veits üle maksimumi saanud siis lasin pool liitrit välja.2 nädalat on peale seda sõidetud ja nagu on näha ajab ikkagi veel õli välja.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

L Juun 05, 2010 20:01

Mootorist saab õli välja ajada plokikaane, otsakaante, karteripõhja või klapikambrikaane vahelt.
Kärsahais peabki tekkima kui õli kuuma kollektori peale tilgub.
Õlilekke ja turbo suremise vahel seos puudub. Juhul muidugi kui sul see leke liitritega mõõdetav ei ole :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#8

L Juun 05, 2010 20:12

Imelik ongi see, et ülevalt õli kusagilt ei tule,plokikaane vahelt ka mitte.Kollektor on tagant õline ja tihendi ümbrus samuti.Muu mootoriosa on täiesti kuiv.Igal juhul on asi hetkel täiesti arusaamatult kummaline.

Lisatud failid
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#9

R Juun 25, 2010 17:48

Ja veel üks pilt

Lisatud failid
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#10

R Juun 25, 2010 17:49

Suht raske pildistada aga siit veel viimane ka

Lisatud failid
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#11

R Juun 25, 2010 17:55

Auto seisis mul üle nädala. Täna sai käima pandud ja kapoti alla vaadates oli näha kuidas õli vaikselt immitseb kollektori vahelt välja(piltnr1). Kõige alumisel pildil on ilusti näha kuidas õli tuleb kollektori tihendi vahelt, mitte plokikaane vahelt. Turbo vajab vist vahetust ??? Muud nagu ei oskagi arvata, kuna selline vaatepilt esmakordne.:angry:
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#12

R Juun 25, 2010 18:11

Eriti loogiline see ei ole, et turbost tuleb nii palju õli, et see voolab väljaheite gaasi vastusurvest hoolimata mööda kuuma väljalaske kollektorit üles ja poeb tihendi vahelt välja.
Pigem on kaanes kusagil mõra(d).Tõenäoline on see, et mõra on kusagil kaane õlisärgi ja kollektori poldi augu vahel, kust see mööda polti välja jõuab.
Kui selle õlise koha pealt kaanest see tikkpolt välja keerata, siis peaks näha olema, kas on see poldiauk seest õline.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#13

L Juun 26, 2010 19:28

Täna sai kollektor maha ning selgus, et plokis mõra pole.Turbo on ka täiesti töökorras. Peegli abil tuvastasin, et 2 ja 3 silindri klapid õlised ja tundubki , et õli sealt ka pärit.Mis võiks olla põhjuseks miks klapid õlised? Klapisääre tihendid vahetatud ca aasta tagasi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

P Juun 27, 2010 5:54

Sääretihendid on üles kerkinud.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#15

P Juun 27, 2010 11:34

Mis võis seda põhjustada?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#16

P Juun 27, 2010 11:47

Eks palju oleneb kui hästi on tihendid paigaldatud.
Algselt postitas: Fastaero
Mis võis seda põhjustada?
:drive:
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#17

R Juul 09, 2010 20:01

Sääretihendid kerkisid ülesse seetõttu, et poest anti valed tihendid:angry: Ja kuna eelmisest aastast on läbisõit üsna väike, ei täheldanud ka erilist õlikulu . Taaskord totaalne ebaõnn:wall:
Vasta