hiljuti tekkis selline jama - sõites hakkas auto hüppama, st. gaasi vajutades ei juhtunud midagi, turbo läks lõppu, kuid auto pigem pidurdas, kui hoogu juurde lisas. alguses oli probleem väiksem, kuid mida aeg edasi seda väljakannatamatumaks muutus.
quasimotorsist lugesin, et viga võib olla süütekassetis ja/või küünaldes. paremal juhul siis küünaldes. küünlad vahetasin õigete NGKde vastu välja, kuid paremuse poole asi ei läinud.
kas tõesti süütekassett omadega õhtal ja vaja uus osta? või on äkki veel miski muu asi, mis võib pekkis olla? sest see DI kassett teatavasti khm...kallis. silmade ja näppudega kassetti uurides küll erilisi kulumise märke ei täheldanud, vast isegi vastupidi - tundus suht korralik nendega võrreldes, mida siiani näinud olen, kuid välimus võib petlik olla.
igatahes, ei julge autoga sellisena sõita (kuigi iga päev vaja) ja hoian garaazhis, muidu läheb äkki veel hullemaks.
oskab keegi tarka nõu anda või on sellise jamaga ise silmitsi seisnud?
mootor jätab vahele - DI kassett tuksis?
lihtsaim viis seda testida on otsida lahke saabisõber, kes siis korraks enda oma laendab. usun et siin neid leidub küll (vähemalt on leidunud vaja ainult ilusti küsida ;)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kahjuks olin mina sunnitud enda tutika kasseti Soome saabifoorumi presidendile
loovutama.Sama diagnoos vist tõmbab patsiente ligi.Mingi marketi ees kustus
härral Saab ära ja juba oli ta paela otsas-mingi järgmine haige sattus Saabiga
sleppima ning juba olid 2 tõbist Troosti hoovis kolmanda juures:beer:
loovutama.Sama diagnoos vist tõmbab patsiente ligi.Mingi marketi ees kustus
härral Saab ära ja juba oli ta paela otsas-mingi järgmine haige sattus Saabiga
sleppima ning juba olid 2 tõbist Troosti hoovis kolmanda juures:beer:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui ei ole 9000-de punast kassetti, võib proovida ka 9-5 mustaga. Minu tonnisel oli rootsis 9-5 oma peale pandud. 1000 km sai sellega maha sõidetud enne kui õige punase panin.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Just kirjutasin ju! Liigub küll! Saabianti ütles et tema arust ei tohiks selline kooslus üldse liikuda aga näe liigub. Tegelikuses on punase mustaga asendamine lihtsalt rangelt mittesoovitav! Kui õieti aru sain on aju toimimine häiritud.
Ka vastupidine variant on rangelt ebasoovitav.T-7 ja T-5 on totaalselt erinevad mootorijuhtimissüsteemid,sama kehtib ka kassettide kohta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Edit: Ajasin pläma. Punane kassett mängib ainult T5-ga ja must kassett T7-ga.
Vabandan eksitava info pärast
Vabandan eksitava info pärast